دیازپام جایگزینی برای هروئین در انگلیس



  • دیازپام جایگزینی برای هروئین در انگلیس
    مطالعاتی که در انگلیس صورت گرفته نشان می‌دهد؛ کمبود هروئین
    Heroin در این کشور سبب شده که معتادان به مواد مخدر به طور فزاینده ای به داروی آرام بخش دیازپام DIAZEPAM( والیوم) روی آورند.

     

    نهاد خیریه «Drugscope» در گزارش سالانه خود می گوید؛ به دلیل استفاده رو به افزایش معتادان از دیازپام، فروش این داروی ارزان قیمت اکنون افزایش قابل ملاحظه‌ای یافته است.
    در ده‌های ۱۹۶۰ و ۱۹۷۹ دیازپام بیش از هر داروی دیگری توسط پزشکان تجویز می‌شد.
    این دارو برای درمان اضطراب، بی خوابی و درد تجویز می‌شد و بیشتر مورد استفاده طبقه متوسطی بود که به قرص خوردن غالبا عادت داشتند؛ ولی پس از آن که معلوم شد مصرف این دارو اعتیادآور است تجویز آن کاهش یافت.
    اکنون استفاده مجدد این دارو شروع شده است و به طور غیرقانونی برای لذت و تفریح مصرف می شود.
    از سال ۲۰۰۳ تاکنون ضبط قرص‌های دیازپام توسط پلیس، ۱۰ برابر شده و به سالانه یک میلیون قرص رسیده است.
    این قرص‌ها معمولا به طور قاچاق به انگلیس آورده ‌شده و یا از طریق اینترنت به طور غیرقانونی خرید و فروش می‌شود.
    بخشی از این دارو نیز در خود انگلیس تولید می‌شود.
    بسیاری از معتادان به مواد مخدر اکنون دیازپام را با نوشابه‌های الکلی و یا سایر داروها مصرف می کنند تا از اثرات عدم مصرف کوکائین و یا کراک بکاهند.
    نهاد خیریه«Drugscope» می‌گوید؛ هم اکنون برخی از نوجوانان مصرف آزمایشی دیازپام را شروع کرده‌اند.
    این نهاد هشدار می‌دهد که کمتر کسی به خطرات مصرف بیش از حد این دارو از جمله اعتیاد و مشکلات روانی درازمدت، واقف است.


    opium.site: دیازپام .اکسازپام .میدازولام

    opium.site: هروئین (HEROIN)

    opium.site: دولت مکزیک کشف واکسن ضد هروئین را ثبت می کند

    opium.site: بازگشت دوباره هروئین به بازار مواد مخدر با مارک های ...

    opium.site: ساخت هروئین پنیر با عصاره میمون (مانکی جویس )heroine ...

    منطق معتاد به مواد مخدر (قانون 4 م )MMMM

                              http://the4mranch.com/yahoo_site_admin/assets/images/4m_logo.195163105.jpg
    منطق معتاد به مواد مخدر بر اساس ۴ م است  
    م اول   معتاد منکر اعتیاد می شود
    من معتاد نیستم و هر موقع بخواهم می توانم ماده مخدر را ترک کنم   
    م دوم   مادر من معتاد نیستم
    http://4-met.org/image/4M.gifتنها کسی که در دنیا نباید  بفهمد که من معتاد به مواد مخدر هستم مادرم است ؟؟؟ 
    م  سوم  زندگی معمولی  مال من نیست
    زندگی بدون استفاده از مواد مخدر لذتی ندارد و همان بهتر که ادم معتاد باشد و زمان کوتاهی را در لذت باشد تا اینکه یک عمر مثل یک ادم معمولی زندگی کند  به عبارت دیگر مردن بهتر از یک  زندگی  معمولی و  بدون مواد مخدر است  
    م چهارم   مرگ با مواد  مخدر باشه منتها بقیه نفهمند  
    مرگ من  نباید بعلت اور دوز مواد مخدر اعلام بشه ؟؟حتی اگر بعلت اور دوز مرده باشم ؟ پشت سرم بعد از مرگ نباید  بگویند طرف معتاد بود زیاد زده بود مرد  ؟؟ 
    اخه ابروی ادم بعد از مرگ پیش دوست فامیل می رود  
    ایضا اینکه مرگ من بعلت اور دوز باید   بعد از مرگ  مادرم باشه ؟؟ چون اگه مادرم بفهمه که من به  علت  زیادن زدن مواد مخدر مردم  مادرم  هم   سکته می زند می میرد  
    نتیجه  
     معتادان همه مامانی اند ؟؟معتاد کسی است که می خواهد در زندگی شخصی خود  حال کند اما نمی خواهد چه در زندگی و یا  بعد از مرگ حال دیگران گرفته شود ؟

    اثرات زیست محیطی ساخت ماده مخدر متامفتامین (شیشه) در خانه

                http://www.eastpdxnews.com/ktmllite/images/uploads/071201/6-1a-Meth-Comp.jpg

    اثرات زیست محیطی  ساخت ماده مخدر متامفتامین (شیشه)

    بر طبق داده‌های اخیر«دفتر سیاست‌گذاری‌ سراسری کنترل دارو» هرساله بیش از 12 هزار‌ آزمایشگاه ساخت  متامفتامین در آمریکا توقیف می‌شوند. 
    مواد شیمیایی مورد استفاده در این آزمایشگاه‌ها می‌تواند بر انسان و محیط زیست اثرات مخربی بر جای گذارد. برای مثال، هر 35/28 گرم متامفتامین تولیدشده می‌تواند 141 گرم ضایعات سمی تولید کند و مناطق پیرامون خود را آلوده و غیرایمن سازد. 
    برخی از مواد شیمیایی مورد استفاده برای تولید متامفتامین‌ها خودشان سمی هستند و وقتی که ترکیب می‌شوند، می‌توانند اثرات انفجاری و سمی شدیدتری ایجاد کنند. بسیاری از مواد شیمیائی مورد استفاده در تولید متامفتامین‌ها مضر هستند و اثرات منفی طولانی‌مدتی‌ بر سلامت فرد و محیط زیست دارند.

     متد تولید متامفتامین به طیف وسیعی از تدارکات از جمله مواد شیمیایی به‌ظاهر بی‌ضرر نیاز دارد.

     این مواد از اجزایی ساخته می‌شوند که در داروهای بدون نسخه‌ای مثل‌ آلرژی، آسم، سرماخوردگی و سرفه یافت می‌شوند. این مواد عموماً‌ حاوی پزودوافدرین یا افدرین استون، ایزوپروپیل الکل، ید، فسفر و افزودنی‌ها گازی (متانول)، لکه‌برها، سنگ نمک، تینر نقاشی و حلال ها و صافی‌های قهوه هستند. درست است‌ که اکثر این آیتم‌ها واقعا بی‌خطرند، اما وقتی با هم برای تولید متامفتامین استفاده می‌شوند، مواد شیمیایی حاصل می‌توانند باعث مشکلات جدی برای سلامت شود؛ مانند مشکلات تنفسی، برانگیختگی پوست و چشم، سردرد، حالت تهوع و گیجی. حتی قرار گرفتن کوتاه‌مدت و شدید در برابر غلظت‌های بالای برخی از این مواد شیمیایی می‌تواند بسیار خطرناک باشد.

    اکثر ضایعات سمی حاصل از تولید متامفتامین (شیشه) را در توالت‌ها تخلیه می‌کنند یا به عنوان زباله‌ در هتل‌ها یا سایر مراکز اقامتی دور می‌ریزند یا در آبراه‌ها تخلیه می‌کنند. این کار به آلودگی آب آشامیدنی، آبراه‌ها، اتاق‌های هتل، ساختمان‌ها و خانه‌های آپارتمانی منجر می‌شود. این کار افزایش آلودگی محیط زیست را نیز در پی دارد. رها کردن این مواد شیمیایی به این روش خطرناک، باعث خلاص شدن محیط از نتایج سمی آنها نمی‌شود. مواد شیمیایی در دیوارها، کف ساختمان، آب (اگر روی زمین ریخته شده باشد یا در خاک باشد یا در جریان باشد)، فرش‌ها و سایر بافت‌های مسکونی و همین‌طور زمین نفوذ می‌کند.
    اغلب آزمایشگاه‌های ساخت  آمفتامین در خانه‌ها، آپارتمان‌ها و اتاق‌های هتل/ متل قرار گرفته‌اند. وقتی شما آپارتمان اجاره می‌کنید یا اولین خانه‌تان را می‌خرید، باید در نظر بگیرید که چه کسی قبل از شما در آن زندگی کرده است. شما نمی‌توانید از همسایه‌ای‌ با ظاهر خوب به این نتیجه برسید که خانه شما قبلا یک آزمایشگاه متامفتامین نبوده است. اغلب کسانی که مت امفتامین (شیشه) می‌سازند، در مناطقی این کار را انجام می‌دهند که احساس می‌کنند کارشان مورد توجه قرار نمی‌‌گیرد. در اینجا نکاتی که قبل از رفتن به یک خانه باید در نظر بگیرید را ذکر می‌کنیم:

    • با همسایگان صحبت کنید. گاهی اوقات آنها می‌توانند به شما اطلاعات ارزشمندی‌ را در مورد تاریخچه خانه و ماهیت ساکنین سابق آن بدهند.
    • با واحد پلیس محلی یا کلانتری شهرتان تماس بگیرید تا دریابید آیا فعالیت به عنوان آزمایشگاه غیرقانونی در منزل صورت گرفته با نه.
    • در درون و بیرون خانه، حمام‌ها، سینک‌های ظرفشویی، توالت و دیوارها به دنبال لکه‌های تیره مواد شیمیایی باشید یا اینکه به دنبال بوی آمونیاک بگردید. برخی افراد می‌گویند که بوی ادرار گربه را حس می‌کنند. همچنین در جستجوی بسته‌بندی یا ظرف مواد شیمیایی یا داروهای سرماخوردگی باشید.
    • به دنبال گیاهان مرده یا در حال مرگی بگردید که ممکن است در اثر ریخته شدن مواد شیمیایی بر روی آنها به این حالت دچار شده باشند.
    به خاطر داشته باشید که مصرف این نوع مواد شیمیایی علاوه بر افراد، اثراتی جدی بر سلامت کل جامعه و محیط زیست بر جا می‌گذارد و سلامت آن را تهدید می‌کند.


    opium.site: اثرات ماده مخدر متامفتامین (شیشه) در نوزادان و کودکان (نسل ...

    opium: اثرات ماده مخدر شیشه (متامفتامین ) بر زنان حامله و جنین و نوزادان

    opium.site: اثرات متامفتامین (شیشه)در زنان باردار و بر روی جنین

    opium.site: اثرات متامفتامین (شیشه) بر روی بدن انسان

    opium.site: ساخت ژنراتور گاز کلر برای ساخت متامفتامین -Best ...

    opium.site: ساخت متامفتامین (شیشه)

    تحقیقات جدید پزشکی: آسپیرین بخورید، سرطان نگیرید

    طبق تحقیقات جدیدی که نتایج آن در نشریه علمی معتبر «لانست» به چاپ رسیده، مصرف روزانه مقدار کمی آسپیرین برای حداقل سه سال پیاپی می‌تواند خطر ابتلا به بیماری سرطان یا گسترش این بیماری در بدن انسان را تا یک چهارم کاهش دهد.

    متخصصانی که اخیرا این تحقیقات را در دانشگاه آکسفورد انجام داده‌اند چند سال پیش نیز در تحقیقات دیگری اعلام کرده بودند که مصرف میزان کمی آسپیرین برای مدت ۱۰ سال می‌تواند خطر ابتلا به سرطان معده و روده را کاهش دهد، ولی به دنبال اعلام این خبر برخی از مراجع علمی در مورد عوارض جانبی این روش از جمله احتمال بروز خون‌ریزی در معده یا اندام‌های جانبی آن هشدار دادند.


    به گزارش روزنامه بریتانیایی گاردین، تحقیقات جدید بار دیگر بر اثربخش بودن مصرف آسپیرین در جلوگیری از بروز یا گسترش بیماری سرطان تاکید می‌کند.


    این تحقیقات نشان می‌دهد که مصرف میزان کمی آسپیرین در روز برای مدت سه سال خطر ابتلا به بیماری سرطان را در مردان حدود ۲۳ درصد و در زنان حدود ۲۵ درصد کاهش می‌دهد.


    در مورد کسانی که مدت پنج سال یا بیشتر آسپیرین مصرف کنند خطر مرگ بر اثر سرطان حدود ۳۷ درصد کاهش می‌یابد.


    نتایج این تحقیقات بر اساس آزمایش‌های میدانی در مورد ۵۱ بیمار به دست آمده است که با مصرف روزانه آسپیرین خطر بروز سکته مغزی یا ایست قلبی در آنها به شدت کاهش یافته است.


    طبق این تحقیقات مصرف آسپیرین باعث می‌شود که احتمال گسترش سلول‌های سرطانی به سایر اندام‌ها و بخش‌های بدن حدود ۴۸ درصد کاش یابد. در مورد بیمارانی که وجود سرطان در بخش‌هایی از بدن آنها تشخیص داده شده نیز مصرف آسپیرین احتمال شکل‌گیری و بازگشت غده‌های سرطانی در بخش‌های دیگر بدن آنها را حدود ۵۰ درصد کاهش داده است.


    روزنامه گاردین براساس نتایج این تحقیقات می‌نویسد که اثربخش بودن آسپیرین در پیشگیری از شکل‌گیری غده‌های سرطانی به نقش آن در رقیق کردن خون و جلوگیری از انعقاد لخته‌های خون مربوط می‌شود. نقش شکل‌گیری لخته‌های خون در گسترش و توسعه غده‌های سرطانی حدود ۴۰ سال پیش در آزمایش‌هایی که روی موش انجام شد ثابت شده است.


    در سال‌های اخیر بر اساس توصیه‌های پزشکی عمومی بسیاری از افراد برای پیشگیری از سکته و ایست قلبی میزان ۷۵ میلی‌گرم در روز آسپیرین مصرف می‌کنند. البته بسیاری از پزشکان توصیه می‌کردند افرادی که با خطر جدی سکته و نارسایی‌های قلبی روبه‌رو نیستند لازم نیست آسپیرین مصرف کنند. ولی تا به امروز نقش آسپیرین در پیشگیری از ابتلا به سرطان مورد توجه قرار نگرفته بود.


    مسئولان تحقیقات جدید در دانشگاه آکسفورد بریتانیا می‌گویند که باید در مورد نقش آسپیرین تجدید نظر کرد. به گفته آنها، نقش آسپیرین در جلوگیری از ابتلا به سرطان درست به اندازه نقش آن در پیشگیری از حمله و ایست قلبی اهمیت دارد.

    تحقيقات جديد: نشستن طولانی مدت، دليل مرگ زودرس


     تحقيقات جديدی که توسط پژوهشگران استراليايی انجام شده نشان می دهد که يکی از راه های اصلی حفظ سلامتی ايستادن و پرهيز از نشستن در ساعات طولانی است.

    کسانی که بيش از ۱۱ ساعت در روز می نشينند فارغ از اينکه در ساعات ديگر روز چقدر فعال و در حرکت باشند، به نسبت سايرين با احتمال بيشتری از مرگ زودرس روبرو هستند.

    اين تحقيقات براساس داده ها و بررسی های شخصی بيش از ۲۰۰ هزار نفر بالای سن ۴۵ سال انجام شده است.

    پژوهشگران استراليايی متوجه شده اند که خطر مرگ زودرس در مورد افرادی که بيش از ۱۱ ساعت در روز می نشينند حدود ۴۰ درصد بيشتر است و در مورد گروهی که روزانه بين هشت تا ۱۱ ساعت در حال نشستن هستند اين احتمال ۱۵ درصد بيشتر از افرادی است که کمتر از چهار ساعت در روز در حال نشستن هستند.


    نتايج اين تحقيقات روز ۲۶ مارس در نشريه «آرکايوز اف اينترنال مدسين» (Archives of Internal Medicine) منتشر شده است.


    مسئولان اين تحقيقات می گويند که اطلاعات خود را در يک دوره چند ساله جمع آوری کرده و وسعت افرادی که در اين تحقيقات شرکت کرده اند در دقت اين تحقيقات نقش مهمی دارد. بخش عمده ای از اطلاعات جمع آوری شده براساس بررسی وضعيت افرادی صورت گرفته که ساعات طولانی را صرف تماشای تلويزيون می کنند.


    به گفته مسئولان اين پژوهش در بسياری از کشورهای پيشرفته افراد بالغ حدود ۹۰ درصد از اوقات فراغت خود را صرف کارهايی می کنند که در حالت نشسته است. در عين حال فقط نيمی از افراد معيار اعلام شده از سوی سازمان بهداشت جهانی يعنی دو ساعت و نيم فعاليت فيزيکی شديد در طول هفته را رعايت می کنند.


    با توجه به اينکه در کشورهای پيشرفته و مشاغل مدرن بسياری از افراد اکثر اوقات روز در حال نشستن هستند بايد از اوقات فراغت برای فعاليت های فيزيکی و يا کارهايی که مستلزم ايستادن است استفاده کرد.


    به گفته کارشناسان نشستن بيش از هشت ساعت در روز خطر کاهش طول عمر را به شدت افزايش می دهد و به همين خاطر اکثر افراد بزرگسال، به خصوص کسانی که بيشتر از ۴۰ سال عمر دارند بايد فعاليت های ديگری برای اوقات فراغت خود پيدا کنند. صرف ساعات طولانی در مقابل تلويزيون و يا کامپيوتر يکی از زيانبارترين راههای صرف اوقات فراغت است.


    با وجوديکه دوره ای که اين تحقيقات انجام شده فقط سه سال پياپی بوده است اما نتايج آن با ساير هشدارها و دستورالعمل های پزشکی و سلامتی که قبلا نيز انتشار يافته اند همخوانی دارد.


    به عنوان نمونه از سالها قبل مراکز و کارشناسان بيماريهای قلبی هشدار داده بودند که افرادی که ساعت طولانی در روز در حال نشستن هستند بيش از سايرين با احتمال ابتلا به اضافه وزن، لختی ماهيچه ها ، مشکلات در مفاصل، نارسايی های قلب و عروق و حتی احتمال سکته و ايست قلبی روبرو هستند.

    مصرف کافئين سبب افزايش سطح استروژن در بدن زنان مي شود

    مصرف قهوه سبب افزایش سطح استروژن در بدن زنان می شود. محققان موسسه ملی سلامت در آمریکا اعلام کردند میزان استروژن موجود در بدن زنان آسیایی - که روزانه دویست میلی گرم و یا بیشتر قهوه مصرف می کنند - بیش از دیگر زنان است.
     دو فنجان قهوه حاوی دویست میلی گرم کافئین است. این در حالی است که میزان استروژن در بدن زنان سفید پوست که به همین میزان قهوه در روز مصرف می کنند کمتر از زنان دیگر است. این بدان معناست که میزان استروژن در بدن زنان آمریکایی - آفریقایی که به اندازه زنان آسیایی و سفیدپوست قهوه مصرف می کنند ، بیشتر است . کافئین در چای سبز، چای سیاه و قهوه وجود دارد اما به گفته دانشمندان قهوه حاوی کافئین بیشتری است. انریکه شیسترمن از مرکز ملی سلامت اونیس کندی شریور می گوید: « نتایج تحقیقات ما نشان می دهد مصرف کافئین در میان زنان بر میزان استروژن در بدن آنها تأثیر می گذارد.

    ما میدانیم که تغییر میزان استروژن در افراد مختلف با بروز بیماریهایی از قبیل پوکی استخوان ، سرطان سینه و تخمدان مرتبط است.» دانشمندان اطلاعات مربوط به بیش از دویست و پنجاه زن هجده تا چهل و چهار ساله را طی سال های دو هزار و پنج تا دو هزار و هفت بررسی کردند.

    آنها به متوسط روزانه نود میلی گرم کافئین مصرف می کردند. به گفته محققان، هشتادو نه درصد زنان هجده تا سی و چهار ساله روزانه به طور متوسط یک و نیم فنجان قهوه مصرف می کنند. به گزارش پایگاه اینترنتی مدیکال نیوز تودی دات کام، شیسترمن اعلام کرد: « مصرف متوسط کافئین با کاهش سطح هورمون استرادیول - که یک هورمون جنسی است - در میان زنان سفید پوست مرتبط است.

    این در حالی است که میزان استرادیول در میان مصرف کنندگان چای سبز بالاست.

    کافئین استنشاقی «AeroShot»

    کافئین استنشاقی «AeroShot»
    پروفسور ادواردز - که یکی از شخصیت های علمی برجسته مؤسسه پژوهشی «وایس» در دانشگاه هاروارد به شمار می آید- مغز متفکر طرح جنجالی «کافئین استنشاقی» است که این روزها نظر سازمان غذا و دارو ایالات متحده را به خود جلب کرده و نهادهای نظارتی آمریکا تصمیم دارند درباره ماهیت آن بررسی کنند. بر پایه ادعاهای تبلیغاتی تولیدکنندگان این فرآورده، «کافئین استنشاقی» رژیمی بوده و برای سلامت آدمی بی ضرر است.
    این محصول ماه گذشته با نام تجاری «AeroShot» همزمان با فرانسه وارد بازار آمریکا نیز شد. مصرف کنندگان کافی است انتهای افشانه کافئین را در دهان قرار داده و نفس خود را فرو برند تا محتوای پودر مانند آن آزاد و بی درنگ در بزاق حل شود.
    هر یک از بسته های «AeroShot» حاوی 100 میلیگرم پودر کافئین و ویتامین «B» است که با کافئین موجود در یک فنجان بزرگ قهوه برابری می کند.
    شرکت غذاهای استنشاقی - که تولید وعرضه «AeroShot» را در فرانسه بر عهده دارد- تأکید می کند این فرآورده با دیگر نوشیدنی های محرک متفاوت است.
    به گفته مسؤولان این شرکت در بازار هدف «کافئین استنشاقی»، افراد زیر 18 سال جایی ندارند و این محصول درست مانند قهوه به صورت ایمن، کافئین را از راه دهان به بدن می رساند.
    روی بسته بندی این محصول به خریداران هشدار داده شده بیشتر از سه بسته در روز مصرف نکنند.
    همچنین پروفسور ادواردز، واکسن سل را به صورت افشانه در آورده تا کسانی که از تزریق و سرنگ، بیمناک و گریزان هستند دغدغه ای نداشته باشند.

    بلعیدن فوری کافئین «اِرو شات» (AeroShot)

     http://eater.com/uploads/aeroshot-caffeine-aerosol-dispenser.jpg
    به نظر می‌رسد برای بعضی‌ها دیگر زمان نوشیدن قهوه و نوشابه‌های انرژی‌زا آن هم تنها برای تامین کافئین بدن، سر آمده و بلعیدن فوری پودر این ماده‌ی اعجاب‌انگیز را بیشتر ترجیح می‌دهند. محصول جدیدی برای هواداران وابسته به کافئین طراحی شده است تا بتوانند به سادگی پودر کافئین را از کپسول‌هایی به کوچکی یک رژلب، از راه دهان یک‌جا وارد بدن کنند. این محصول جنجالی که از ماه ژانویه ۲۰۱۲ در دو ایالت ماساچوست و نیویورک آمریکا به قیمت نزدیک سه دلار توزیع شده، «اِرو شات» (AeroShot) نام دارد.
    اِرو شات حاوی ۱۰۰ میلی‌گرم پودر کافئین بدون کالری است که برابرست با میزان کافئین یک فنجان بزرگ قهوه. روشن است که پودر کافئین با سرعت بیشتری از یک نوشیدنی قهوه در بدن جذب می‌شود و اثر می‌گذارد. البته با به درون کشیدن پودر داخل این کپسول٬ علاوه بر کافئین٬ مجموعه ویتامین‌های ب هم به بدن می‌رسد. همچنین همزمان پودری به مزه‌ی لیمو در آن حل می‌شود و کافئین را طمع‌دار می‌کند. با شش بار سرکشیدن، همه‌ی محتویات داخل کپسول خورده خواهد شد.
    طراحان این محصول مدعی هستند که افرادی که به مصرف کافئین اعتیاد دارند، به‌سادگی می‌توانند کافئین مورد نیاز خود را در جیب بگذارند و هرجا که می‌روند به‌راحتی آن را مصرف کنند و دیگر نیازی به بردن فنجان قهوه یا قوطی‌های ردبول ندارند. اِرو شات کار را برای علاقه‌مندان کافئین در کتابخانه، هواپیما، سالن‌های ورزشی و همچنین در رانندگی‌های طولانی مدت و هرجایی که بردن مایعات در آن‌جا سخت و ممنوع باشد، ساده کرده است.
    اما اِرو شات منتقدانی هم دارد. منتقدان سرسخت آن حتا به اداره‌ی غذا و داروی ایالات متحده آمریکا شکایت کرده‌اند که باید این محصول دوباره ارزیابی شود؛ چرا که از پودر خالص کافئین می‌توان به عنوان ماده‌ی مخدر استفاده کرد. اما در پاسخ به این انتقاد، اِرو شات اعلام کرده است که تعریف آن‌ها از مشتری، افراد بالای ۱۸ سال هستند و کپسول آ‌ن‌ها طوری طراحی شده که از راه دهان خورده شود و این محصول استنشاقی نیست.
    البته باید بدانید که استفاده از این کپسول‌ها ممکن است به مرور دوز کافئین بدن را بالا ببرند و شما را معتاد کنند، چون خیلی سریع حساب مقدار مصرف کافئین از دست شما خارج می‌شود. به هرحال نوشیدن قهوه همچنان زمان بر است و شما قاعدتا نمی‌توانید ده فنجان بزرگ قهوه را در یک ساعت بنوشید. دوز بالا و استفاده‌ی آسان و سریع از کافئین سبب شده است که پزشکان نیز درباره توزیع این محصول نگران باشند.
     http://bifty.com/wp-content/uploads/2011/10/aero-shot-pure-energy.jpg
    روی بسته‌بندی اِرو شات هشدار داده شده است که بیش از سه بار در روز استفاده نشود. هرچند برای افرادی که به نوشیدن قهوه‌های سبک عادت دارند، تجربه اِرو شات می‌تواند مصرف کافئین بسیار سنگین تلقی شود و آن‌ها را دلزده کند.
    شرکت سازنده‌ی اِرو شات برای تبلیغ محصول خود اعلام کرده است که این کپسول‌ها فاقد هرگونه مواد افزودنی مضر هستند که در نوشابه‌های انرژی‌زا یافت می‌شوند.
    این محصول پیش از این، در سال ۲۰۰۷ برای اولین بار در فرانسه تولید و توزیع شده بود.

    opium.site: نوشابه آمازونی با برگ حاوی کافئین درخت گوایوزا-Ilex ...

    opium.site: مخدر یابا-شابا-باحال بولیا (متامفتامین +کافئین )

    opium.site: مصرف زیاد نوشیدنیهای کافئین دار در ماههای اول بارداری خطر ...

    opium.site: کافئین-تظاهرات بالینی مسمومیت حاد با کافئین -مسمومیت ...

    گزارش تصویری از معتادان در شهر مشهد / photo/Addiction in mashhad

    اعتیاد به مواد مخدر بلای خانمانسوزی است که کیان خانواده و جامعه را مورد تهدید قرار داده و عدم برخورد به موقع و اثربخش با این پدیده نابهنجار اجتماعی ، ضمن کاستن از قبح این ناهنجاری اجتماعی موجبات نا امنی و مزاحمت برای شهروندان را فراهم کرده است .

    حشیش

    آنـچـه بـایـد دربـاره حـشـیـش  بـدانـیـد



    حشیش (بنگ، کانابیس، گانجا) از نوع خاصی از گیاه شاهدانه تهیه می شود. آلکالویید اصلی آن با خاصیت توهم زایی دلتا ۹ تترا هیدروکانابینول است و به عنوان ضداستفراغ در کموتراپی سرطان (به نام درونابینول با نام تجارتی مارینول)، اشتهاآور و ضددرد در مراحل انتهایی ایدز و سرطان ها و پایین آورنده فشار چشم در گلوکوم استفاده درمانی دارد. در مقادیر کم دارای آثار شل کننده عضلانی و آرامبخشی است...

    بیشترین مقدار ماده موثره حشیش در سرگل و سپس برگ های گیاه وجود دارد. راه شایع مصرف، کشیدن مخلوط حشیش با توتون سیگار است. در افغانی های ساکن ایران مصرف ساقه ها و برگ های گیاه به عنوان چاشنی داخل آبگوشت (آبگوشت حشیش) شایع است. جذب گوارشی مناسب و سریعی دارد. در کبد متابولیزه و از راه ادرار دفع می شود.
    ● علایم و نشانه های مصرف حشیش
    این علایم شامل تاکی کاردی، افزایش خفیف فشارخون و درد قفسه سینه، قرمزی و پرخونی ملتحمه و مخاط حلق و خشکی مخاط دهان و علایم روان شناختی مانند اضطراب، هذیان های بینایی، حمله های بدبینی، اختلال در تمرکز و حمله های حاد سرخوشی، آرامبخشی، سرخوشی متوسط، خواب آلودگی، خنده های پی درپی و بی مورد، پرخوری و حالت سرخوشی، سرگیجه و اختلال هوشیاری، اختلال در صحبت، اختلال در حرکات پیچیده مانند رانندگی به مدت ۲۴ ساعت، اضطراب، توهم به خصوص توهم بینایی، اختلال در حافظه کوتاه مدت، رفتارهای غیرطبیعی و تهاجمی، حمله هراس اضطراب و بی?قراری است. علایم روان شناختی در مصرف مقادیر کم عبارتند از: سرخوشی، پرحرفی، پرخوری، آرامش و تسهیل در روابط اجتماعی و در مصرف مقادیر زیاد، حالت پارانویا، مانیا، حالت تهاجمی، ترس، اختلال در هماهنگی عضلانی، اختلال در درک حسی، خواب آلودگی شدید، هذیان و توهم. مصرف حشیش در افراد مستعد می تواند باعث شروع اسکیزوفرنی شود.

    علایم در مصرف مزمن حشیش عبارتند از: اختلال حافظه کوتاه مدت و اختلال در یادگیری، یزرگی بافت پستان در مردان (به دلیل کاهش تستوسترون و افزایش موقت استروژن)، کاهش تعداد و حرکات اسپرم ها و اختلال ساختمانی، کاهش ترشح تستوسترون و اختلال تخمک گذاری در خانم ها، اضطراب، افسردگی، پرخاشگری، روان?پریشی و حمله های هراس، اختلالات رفتاری مانند انحرافات جنسی و سوءمصرف سایر مواد، کاهش فعالیت سیستم ایمنی، افزایش خطر بروز سرطان دهان و حنجره، ناهنجاری جنینی، تولد نوزاد با وزن پایین و اختلال در مهارت های کلامی شیرخوار. پس از قطع حشیش، نشانگان ترک رخ می دهد.
    حداکثر شدت علایم ترک ۴۸ ساعت بعد از قطع مصرف بروز می کنند و شامل بی خوابی، تعریق، لرزش دست، بی قراری، تهوع، افسردگی و عصبانیت است.

    کافئین-تظاهرات بالینی مسمومیت حاد با کافئین -مسمومیت مزمن با کافئین

    ● کافئین

    کافئین یک ماده محرک مغزی فعال کننده سیستم عصبی است که در قهوه، چای، چای سبز، کولا و شکلات ها وجود دارد. همچنین در داروهای ترکیبی مانند قرص نوافن همراه با استامینوفن و پروفن در ایران موجود است. کافئین باعث بی خوابی و کاهش اشتها می شود و اثر دیورتیک دارد. ورزشکاران برای تقویت بدن و کاهش وزن از آن استفاده می کنند. مسمومیت با کافئین نادر است ولی در مواقع اقدام به خودکشی ممکن است منجر به مسمومیت شدید و حتی مرگ بشود. کافئین یک داروی کاردیوتوکسیک (سم قلبی) است و به طور کامل و سریع از راه خوراکی جذب می شود. هر فنجان چای و قهوه به ترتیب حاوی ۵۰ -۱۰۰ و ۱۰۰ -۲۰۰ میلی گرم کافئین هستند. مصرف بیش از ۱۰ گرم یا بیش از ۲۰۰ mg/kg می تواند منجر به مرگ شود.
    ● تظاهرات بالینی مسمومیت حاد
    ▪ مسمومیت خفیف: بی اشتهایی، لرزش دست، بی قراری و آژیتاسیون، تهوع، استفراغ، تپش قلب.

    ▪ مسمومیت شدید: علایم فوق همراه پرفشاری خون (به ویژه کاهش فشار دیاستولی همراه با افزایش فاصله فشار سیستول و دیاستول)، تشنج، هذیان، تحریکی، هیپوکالمی، هیپرگلیسمی و دیس ریتمی های قلبی فوق بطنی و بطنی.
    ● مسمومیت مزمن
    مصرف روزانه بیش از حد کافئین با مصرف دارو یا مصرف قهوه می تواند باعث بروز علایم مسمومیت (کافئینیسم) بشود. بی قراری، تحریک پذیری، اضطراب، لرزش دست، اسپاسم و کرامپ های عضلانی، افزایش ریفلاکس های، بی خوابی، تپش قلب و بی اشتهایی شایع ترین علایم مسمومیت مزمن کافئینیسم هستند.

    مصرف زیاد نوشیدنی‌های کافئین دار در ماه‌های اول بارداری خطر سقط جنین را افزایش می‌دهد

     محققان آمریکایی  اعلام کردند مدرک
    قاطعی در دست دارند که نشان می‌دهد مصرف زیاد نوشیدنی‌های کافئین دار در
    ماه‌های اول بارداری خطر سقط جنین را افزایش می‌دهد.
    محققان در گزارشی که در “مجله زنان و زایمان” منتشر شده است نوشتند، زنان
    باردار به منظور حفظ سلامت جنین خود در پنج ماه نخست دوران بارداری بهتر
    است از نوشیدن هرگونه نوشیدنی کافئین‌دار خودداری کنند.
    این موضوع که زنان باردار با مصرف زیاد نوشیدنی‌های کافئین دار در هر
    روز سلامت جنین خود را به مخاطره می‌اندازند، موضوع تازه‌ای نیست.
    پیش از این مطالعات نشان داده‌اند که مصرف سه فنجان قهوه یا ‪۳۰۰‬ میلی‌گرم قهوه در روز با افزایش خطر سقط جنین ارتباط دارد.
    برای بررسی این موضوع محققان بیش از هزار زن باردار را مورد بررسی قرار
    دادند. تمام این زن‌ها در دوران بارداری خود به اندازه دوران غیربارداری،
    قهوه یا نوشیدنی‌های کافئین دار مصرف می‌کردند.
    محققان دریافتند که خطر سقط جنین در زنان با افزایش مصرف کافئین به
    اشکال مختلف قهوه، چای، شکلات داغ (هات چاکلت)، نوشیدنی‌های کافئین‌دار یا
    ترکیبی از تمام آنها، افزایش می‌یابد.
    این مطالعه نشان داد، خطر سقط جنین در زنان بارداری که در روز ‪۲۰۰‬
    میلی‌گرم یا میزان بیشتری کافئین مصرف می‌کنند دو برابر زنانی است که از
    مصرف این محرک به کل اجتناب می‌ورزند

    كشف جايگزين آمپول دندانپزشكي در آمازون!

    دكتر فرانسوا باربيرا فريدمان از دانشگاه كمبريج كه در سال ۱۹۷۵ به عنوان اولين غربي در ميان جامعه مخفي قبايل پذيرفته شده و ۳۰ سال گذشته را به زندگي در ميان اين افراد گذرانده، اين درمان را در جراحي‌هاي دنداني مدرن قابل استفاده خوانده است.
    دانشمندان دانشگاه كمبريج مدعي شده‌اند كه يك ژل جديد بيهوشي متعلق به گياهي در اعماق جنگل‌هاي آمازون در پرو مي‌تواند جايگزين آمپول دندانپزشكي شده و ييماران را از هراس درد اين آمپول نجات دهد.
     قبايل بومي پرو در قرن‌ها پيش موفق به شناسايي ويژگي‌هاي جالب ضد درد گياه Acmella oleracea شده و از اين ماده براي درمان دندان‌درد، زخم،‌ آبسه و پاكسازي دندانها استفاده مي‌كردند.

    دكتر فرانسوا باربيرا فريدمان از دانشگاه كمبريج كه در سال ۱۹۷۵ به عنوان اولين غربي در ميان جامعه مخفي قبايل پذيرفته شده و ۳۰ سال گذشته را به زندگي در ميان اين افراد گذرانده، اين درمان را در جراحي‌هاي دنداني مدرن قابل استفاده خوانده است.

    به گفته وي اين گياه كه با متوقف كردن پايانه‌هاي عصبي براي ارائه يك تاثير بي‌حسي كار مي‌كند، تا بيش از يك ساعت دوام داشته و در مراحل اوليه کارآزمایی‌های بالینی بدون هيچ تاثير جانبي با موفقيت عمل كرده و رضايت بيماران را در پي داشته است.

    اين دارو در صورت ادامه يافتن آزمايشات، احتمالا تا سال ۲۰۱۴ به عنوان يك جايگزين طبيعي براي ضددردهاي مصنوعي داروهاي ضد عفونت وارد بازار خواهد شد.

    اين ژل از گياه گل دار زرد رنگ Acmella oleracea اعماق جنگلهاي آمازون حاصل شده و در قرون ۱۸ و ۱۹ با عنوان گياه دندان درد توسط ملوانان به جنوب آسيا نيز منتقل شد.

    از اين داروي گياهي مي‌توان در ععصب كشي و كاشت دندان و همچنين كاهش درد كشيدن دندان در كودكان استفاده كرد
    .

  • خشونت و گرفتگی صدا با مصرف ماده مخدر کریستال شیشه ...
  • مقایسه اثرات سوء‌ مصرف مخدر کریستال شیشه در ایران ...
  • ایرانی ها ی نارکومانیاnarcomania از بیماری نارکوما...
  • وانوکسرین Vanoxerine
  • عرضه و فروش آزاد مواد مخدر در جاده ابریشم توسط ...
  • داروی گیاهی ترک اعتیاد مواد مخدر اکوامین Akuammin...
  • مخدر اسپایس در دوبی باعث برق گرفتگی بیضه گردشگران...
  • توقف رشد شیشه/ مخدر جدید جایگزین شیشه چیست؟
  • ماده مخدر کراک همان کروکودیل (دزومورفین ) است
  • پلیس داغستان موفق به کشف یک نیم تن ماده مخدر که ...
  • مصرف نوشابه های شیرین موجب افزایش خطر بروز بیماریهای قلبی در مردان می شود

    پژوهشگران علوم پزشکی در کشور آمریکا می گویند نتایج بررسی های جدید نشان داده است که  شواهد پزشکی بیشترین تایید کننده تاثیر مصرف نوشابه های شیرین در افزایش خطر بروز بیماریهای قلبی در مردان است.
     دانشمندان هشدار دادند که مصرف نوشابه های گازدار و آب میوه های شیرین شده با شکر خطر ابتلا به بیماریهای قلبی را افزایش می دهد.
    آزمایشات نشان داد مردانی که روزانه ۱۲ اونس از این نوشیدنی ها استفاده می کنند ۲۰ درصد بیشتر در معرض خطر ابتلا به امراض قلبی هستند.
    دکتر فرانک بی هیو، استاد تغذیه و همه گیرشناسی در دانشکده بهداشت عمومی هاروارد در بوستون می گوید: این آزمایشات بار دیگر تایید کردند که نوشابه های شیرین برای سلامت قلب و عروق مضر هستند.
    این مطالعه در مجله انجمن قلب آمریکا  به نام ” Circulation ” منتشر شده عنوان می کند که مصرف نوشابه های گازدار و آب میوه های شیرین شده با شکر از عادات غذایی روزانه به شمار می رود که همه گروههای سنی تمایل زیادی به مصرف این نوشیدنیها دارند اما به نظر می رسد که با توجه به نتایج تحقیقات جدید، این افراد باید در محاسبات خود بازنگری کنند.
    تحقیقات جدید در آمریکا نشان می دهد مصرف روزانه ۳۴۰ میلی لیتر نوشابه و آب میوه های شیرین شده با شکر، افراد بویژه مردان را در معرض ابتلا به بیماریهای قلبی قرار می دهد.
    براساس این تحقیقات، مردانی که روزانه معادل ۳۴۰ میلی لیتر نوشابه و آب میوه های شیرین شده با شکر مصرف می کند، ۲۰ برابر بیشتر – در مقایسه با مردانی که اصلا از این نوشیدنیها مصرف نمی کنند- در معرض ابتلا به بیماریهای قلبی قرار دارند.
    این تحقیقات از ۴۳۰۰۰ مرد ۴۰ تا ۷۵ ساله در طول ۲۳ سال بعمل آمد و نشان داد که مصرف مداوم نوشابه های گازدار درصد تری گلیسرید و پروتین التهابی (CRP) را بالا و سطح کلسترول خوب ” HDL” را که از حملات قلبی جلوگیری می کند، پایین می آورد و در نهایت احتمال ابتلا به بیماریهای قلبی را افزایش می دهد.
    این تحقیقات به افراد سالم و بویژه بیماران قلبی توصیه کرد که نوشابه های گازدار زیاد مصرف نکنند.
    براساس این تحقیقات، مصرف این نوشیدنیها به میزان اندک دوبار در هفته یا ماه هیچ خطری برای سلامتی ندارد.
    اخیرا نیز تحقیقات پژوهشگران دانشگاه آدلاید آمریکا نشان داده بود که مصرف نوشابه های گازدار خطر ابتلا به آسم و انسداد ریوی مزمن را افزایش می دهد.
    محققان با بررسی بیش از ۲۵۰۰ نفر دریافته اند که گاز موجود در نوشابه ها که ناشی از وجود اسید فسفریک است موجب خروج کلسیم از استخوانها شده و به پوکی استخوان و شکستگی های مکرر در افراد به ویژه زنان میانسال می انجامد.
    افرادی که  هفته ای ۴ بار یا بیشتر از نوشابه های گازدار استفاده می کنند به طور قابل ملاحظه ای نسبت به بقیه از تراکم استخوان کمتری برخوردارند.

    نوشابه آمازونی guayusa با برگ حاوی کافئین درخت گوایوزا-Ilex guayusa

    guayusa فروش یک نوشابه و نیرو بخشیدن به آمازون

    21 نوامبر 2011
    Dan MacCombie (State Dept./Jeff Baron)
    دان مک کومبی، از بنیان گذاران شرکت روان آمازون گوایوسا می گوید، هدف او برقراری ارتباط میان سرخ پوستان اکوادور با بازار، بدون تنزل دادن سرزمین یا سنت های آنها است.
    واشنگتن- کار شرکت تایلر گیج و دان مک کومبی تنها با عرضۀ یک محصول آغاز نشد بلکه با ارائۀ یک فکر شروع شد: حمایت از بخشی از آمازون که در اکوادور قرار دارد، با فروش محصولی متعلق به همان منطقه.

    گیج و مک کومبی دوستانی صمیمی هستند که در دانشگاه براون همکلاسی بودند؛ آنها به مناطق مختلف روستایی در آمریکای جنوبی سفر کرده اند و توجه شان به اکوادور جلب شد، در آن جا گیج با جوامع محلی آمازون کار می کرد.

    مک کومبی گفت، این جوامع با گزینه های دشواری روبرو هستند. آنها در ضمن این که می خواهند از خانوادۀ خود حمایت کنند، مایل به حفاظت از فرهنگ و محیط زیست نیز هستند که بخش مهمی از زندگی یشان را تشکیل می دهد. در عین حال، امکانات معیشتی محدودی در آن مناطق وجود دارد.

    مک کومبی گفت، هنگامی که مشغول مطالعۀ الگوهای تجاری به عنوان اهرم بازار در حفظ محیط زیست بود، گیج، به مطالعه زبانشناسی قومی پرداخت و با شیوۀ ارتباط جوامع مورد علاقه اش با بازارهای جهانی از طریق تجارت عادلانه آشنا شد. آن ها با ادغام افکار خود، شرکت رونا با مسئولیت محدود را تأسیس کردند که دفتر اصلی آن در بروکلین، نیویورک واقع است.

    محصولی که به آن امید بسته اند، نوعی نوشیدنی است که از دم کردۀ برگ های درخت گوایوزا تهیه می شود، گونه ای از انواع درخت خاس که در حاشیۀ جنگل های بارانی آمازون و نزدیک به کوهپایه های آند رشد می کند.
    سرخ پوستان آمازون در اکوادور، قرن ها از گوایوزا استفاده می کرده اند؛ نوشیدنی ملایم و مطبوع شبیه به چای که میزان کافئین و تئوبرومین که یک ماده محرک است و L-theanine ، که یکی از انالوگ های اسید گلوتامیک است که ماده ای ضد استرس و ارامبخش روح و روان و مواد دیگر است 
       آنتی اکسیدان آن بیشتر از چای است. شرکت رونا این محصول چای مانند را به صورت باز و فله ای یا در بسته های شبیه به چای پاکتی به فروش می رساند؛ مک کومبی گفت قدم بعدی شرکت در اوایل سال 2012، تولید این نوشیدنی کم کالری به صورت شیشه های آماده است.

    Leaves of the guayusa tree (Caroline Bennet)
    برگ های گوایوسا را که نوعی از در خت راج است ، مانند چایی خُشک و دَم می کنند ولی میزان کافئین یا مواد ضد اکسید گوایوسا از چایی بیشتر است. سرخ پوستان اکوادوری طی قرنها از آن استفاده می کرده اند.
    صنایع عمدۀ آمازون در اکوادور، عبارتند از نفت، الوار و آن چه مک کومبی آن را "محصولات ناپایدار" می نامد، یعنی دام، شکر، و ذرت. درخت گوایوزا در سایۀ درختان دیگر جنگل رشد می کند و این دلیل دیگری است که سرخ پوستان از جنگل ها حفاظت کرده و از ویرانی آنها جلوگیری کنند.
    شرکت رونا به غیر از منابع دیگر، از سوی دولت های آمریکا و اکوادور برای تأسیس پنج نهالستان جهت پرورش درخت گوایوزا بودجه دریافت کرده و طرز پرورش آن را به کشاورزان یاد داده است. مک کومبی گفت، کشاورزان دو سال بعد از کاشت و برداشت می توانند از برگ های آن بهره برداری کنند و سالانه با سه بار برداشت برگ از درختان بالغ، و مادامی که شرکت رونا به گسترش بازار برای آنها ادامه دهد، می توانند درآمد خود را افزایش بدهند. محصول شرکت رونا در حدود 400 فروشگاه در ایالات متحده در دسترس مصرف کنندگان قرار دارد و قرار است تا فوریۀ سال 2012 در 600 فروشگاه دیگر هم عرضه شود. به علاوه، انتظار می رود بازار فروش این نوشابه در شیشه از فروش آن به صورت چای خشک مساعدتر باشد.

    زمین های کشاورزان اکوادور آمادۀ سوددهی است. مک کومبی گفت، ما برای پرورش گوایوزا در جنگل های تنک تر با آن ها همکاری می کنیم و در آینده، این گونه را در کنار سایر درختان از قبیل درختان میوه و درختان سخت چوب هم پرورش خواهیم داد.

    گیج و مک کومبی در کار با سرخ پوستان آمازون نمی خواهند آنان را در سطح بومیان اولیه نگه دارند؛ مک کومبی اشاره کرد که غالب آنها از تلفن موبایل و ایمیل استفاده می کنند.

    او اظهار داشت، "سنت و سبک زندگی آنها به شیوه نوین است. رونا آنها را با بازار در ارتباط قرار می دهد."
  • خشونت و گرفتگی صدا با مصرف ماده مخدر کریستال شیشه ...
  • مقایسه اثرات سوء‌ مصرف مخدر کریستال شیشه در ایران ...
  • ایرانی ها ی نارکومانیاnarcomania از بیماری نارکوما...
  • وانوکسرین Vanoxerine
  • عرضه و فروش آزاد مواد مخدر در جاده ابریشم توسط ...
  • داروی گیاهی ترک اعتیاد مواد مخدر اکوامین Akuammin...
  • مخدر اسپایس در دوبی باعث برق گرفتگی بیضه گردشگران...
  • توقف رشد شیشه/ مخدر جدید جایگزین شیشه چیست؟
  • ماده مخدر کراک همان کروکودیل (دزومورفین ) است
  • پلیس داغستان موفق به کشف یک نیم تن ماده مخدر که ...
  • opium: کافئین خاصیت ضد سرطان دارد

    opium.site: ژن مسئول مصرف کافئین در بدن انسان شناسایی شد

    opium.site: مخدر یابا-شابا-باحال بولیا (متامفتامین +کافئین )

    ال اس دی -L.S.D


    ال اس دی با چاشنی کابوس و مرگ

    ال‌اس‌دی نام ماده مخدری صنعتی و توهم‌زاست كه حدود 74 سال پیش از سوی دكتر آلبرت هوفمان، شیمیدان سوئیسی كشف شد.

    ال‌اس‌دی را به دلیل وجود اسید در تركیب شیمیایی‌اش «اسید» و مصرف‌كنندگانش برای سادگی تلفظ به آن «ال» یا «آ» نیز می‌گویند.

    آن‌طور كه در مجموعه حقایق آشكار درباره مواد مخدر در ستاد مبارزه با مواد مخدر چاپ شده است، این ماده گاهی روی ورقه‌هایی رنگی شبیه به عكس برگردان یا تمبر، جاسازی می‌شود كه عكس‌هایی از كارتون‌ها یا چهره‌های سرشناس را هم دارند به همین دلیل گاهی به آن تمبر، قاب، اسید كاغذی، تكه، نقطه، ریز نقطه، حیوان، بشكه، گنبد، قورباغه، ستاره سیاه، ماه آبی و آفتاب هم می‌گویند و وقتی آن را با توهم‌زاهای دیگر مانند اكستازی مصرف می‌كنند، آن را «گند شیرین» نیز می‌نامند.

    ال‌اس‌دی یكی از قوی‌ترین مواد مخدر توهم‌زاست كه نه تنها از طریق خوردن مصرف می‌شود، بلكه قابلیت جذب پوستی نیز دارد و علائم مصرفش معمولا 60 ـ 30 دقیقه طول می‌كشد.

    این ماده در بدن باعث گشادشدن مردمك چشم‌ها، بالا رفتن دمای بدن و ضربان قلب و فشارخون، عرق كردن، لرز، رعشه، سرگیجه، گرگرفتگی، تاری دید، تهوع، بی‌خوابی، بی‌اشتهایی و از همه مهم‌تر دیدن، شنیدن و به طور كلی تجربه‌ چیزهایی كه واقعیت ندارند، می‌شود.

    این توهم همیشه یك رویای شیرین نیست، بلكه گاهی كابوسی است كه حد و مرز ندارد و هر دقیقه‌اش برای مصرف‌كننده با عذابی دردناك می‌گذرد.

    در این شرایط ممكن است فرد دست به حركات پرخطری برای نجات خودش بزند. از سوی دیگر، امكان دارد مصرف ال‌اس‌دی، باعث ناهنجار‌های تنفسی، اغما و مهم‌تر از همه روانپریشی شود.

    هنوز نتایج علمی به دست آمده درباره تاثیرات منفی ال‌اس‌دی كامل نشده است، با این حال دانشمندان احتمال می‌دهند مصرف این ماده حتی بر سلامت جنین مادر مصرف‌كننده نیز تاثیر می‌گذارد و باعث نقص عضو آن می‌شود.

    هرچند ال‌اس‌دی 24 ساعت پس از مصرف از بدن دفع می‌شود، اثرات آن همچنان می‌ماند تا جایی كه گزارش‌ها نشان می‌دهد برخی مصرف‌كنندگان تا مدت‌ها پس از مصرف ال‌اس‌دی هم تجربه‌هایی ترسناك دارند و طعم آرامش را نمی‌چشند.


    منبع: جام جم آنلاین


    opium.site: ماده مخدر روانگردان ال اس دی از فوبو پدیا

    opium.site: ساخت ماده مخدر و توهم زای ال اس دی از قرص ارگوتامین

    opium.site: ساخت ال اس دی LSD فرم ال

    opium.site: اثرات ماده مخدر روانگردان ال اس دی lsd بر روی بدن /عکس

    opium.site: ال اس دی وتوهم-lsd hallucination drug

    opium.site: اثرات مصرف ال اس دی و درمان معتادان به ال اس دی - صفحه اصلی

    I-Doser نرم افزار توهم زا و نشئه کننده

    I-Doser Experience Reports
     http://thatswhatkobisaid.files.wordpress.com/2011/03/i-doser.jpg

    از حدود 4 سال قبل نوعی نرم افزار کامپیوتری به بازار امده است که شما با شنیدن به اصوات ان دچار حالت توهم و نشئگی  و حتی ارضای جنسی می شوید 
    سازندگان این نرم افزار  اثرات  توهم زای ان را با ماده مخدر LSD مقایسه کرده اند این نرم افزار در ویندوز فارسی  و 64 بیت کار نمی کند
    در برنامه (ای دوز)  دگمه های مختلفی وجود دارد که هر کدام را به نام  یکی از مواد مخدر نام گذاری کرده اند و به ان قرص می گویند
    http://rsrc.psychologytoday.com/files/imagecache/article-top/blogs/39061/2010/07/45373-31266.pngقرص ال اس دی و قرص دی متیل تریپتامی5HTP1 یا قرص(برنامه) خروج روح از بدن OUT OF BODY و  انواع قرص ها(برنامه)های مختلف به نام انواع مواد مخدر   مثل حشیش کوکائین مسکالین و ..که هر کدام از این قرص ها می تواند  به شما حالت اینکه  از ان ماده مخدر استفاده کرده اید را بدهد 
     
    این نرم افزار با فرستاندن انواع مختلف صدا ها باعث تحریک قسمت های مختلف مغز  و ایجاد توهم و نشئگی و حتی ارگاسم جنسی می شود
    برنامه I-DOSE انواع زیادی دارد و مثلا قرص دست خدا HAND OF GOD  که قیمت ان  دویست دلار است قویترین برنامه توهم زا است و  اکثرا پیشنهاد می شود برای بار اول از ان استفاده نکنید و از برنامه های 5HTP1  که بی خطر تر است اول استفاده کنید 

    I-DOSE برای پیرمردان و کسانی که سابقه بیماری صرع و تشنج دارند پیشنهاد نمی شود 
    برای استفاده از نرم افزار( ای دوز)  کافی است انرا بر روی کامپیوتر  خود نصب و با یک هدفون خوب به هر قرص ای که دوست دارید گوش کنید تا دچار توهم و نشئگی شوید  
     لینک دانلود نرم افزار کرک نشده با دو doze برای تست حجم 7.38mb
    دانلود نسخه کرک شده با doze های اضافی حجم 14mb
    لینک دانلود جدید ترین doze ها حجم 9mb

     

    اثرات مصرف ال اس دی و درمان معتادان به ال اس دی-LSD

                    http://www.frank151.com/wp-content/uploads/2008/10/lsd_collage2.jpg

    اثرات مصرف  ال.اس.دی

    پس از آنکه ال.اس.دی وارد بدن انسان شد ممکن است ۲۰ تا ۱۲۰ دقیقه هیچ اثری در بدن پدیدار نشود. اما تأثیر آن پس از ۲ الی ۳ ساعت پـس از جـذب آن پـدیـدار می‌شــود و کم کم به اوج خود می‌رسد. اعتیاد به ال.اس.دی نوعی اتکا روانی به آن است. یکی از مهم‌ترین عوارض مصرف این ماده تیره شدن مردمک چشم است که بطور کامل در مقابل نور واکنش نشان می‌دهد. حالت تهوع، استفراغ، سرد شدن بدن و لرزش در بسیاری از اوقات در بدن بیمار مشاهده می‌شود.


    از دیگر علائم مصرف این ماده، خطوط رنگینی است که به هنگام بسته شدن چشم‌ها در منطقهٔ بینایی پدیدار شده و حرکت می‌کنند. همین خطوط ممکن است به صورت اشباح و رویدادهای نامفهومی در نظر بیمار پدیدار گردد و یا چهره افراد و سمبل‌های رویایی دیگر را به خود بگیرد. اگر شخص معتاد به ال.اس.دی چشم‌هایش را باز کند، رنگ‌ها را اشباع‌شده‌تر خواهد دید. عمق تصاویر و اشیاء در نظرش تشدید خواهد شد و بعد تصاویر طولانی تر می‌شود. اشیای ثابت ممکن است در نظرش به حرکت در آیند و به عمق کابوس‌های مختلف خواهد رفت و گاهی چیزهایی پیرامون خود خواهد دید که سایرین توان دیدن آن را ندارند. در این حالت توهمی اشیا در نظر بیمار نوعی زیبایی و معنا پیدا می‌کنند.
    در بعضی افراد معتاد نیز خلاف این عادت دیده می‌شود. مثلاً قدرت شنوایی تشدید شده و زمزمه‌هایی نامفهوم در آن می‌آمیزد.
     ذائقه، شامه و لامسهٔ معتاد به صورت‌های گوناگون تغییر می‌کند و تجارب، توام با هراس و وحشت و درد است. مغز کار عادی خود را رها می‌کند و در خیالات غرق می‌شود. تفکرات منطق کمتری در ذهن شکل می‌گیرد. خود و شخصیت فرد خرد شده و درک وجود خود متغیر می‌گردد و در نهایت معتاد تمامی وجود، فکر و شخصیت خود را از دست می‌دهد. اگر این تغییرات شدید و ضربه‌زننده به صورت وحشت و از خود بی‌خود شدن ادامه و رشد پیدا کند، باعث مختل شدن تعادل روانی معتاد خواهد شد.
    مصرف  دوز بسیار کم این ماده (حدود نیم میلی‌گرم) نیز خطرناک است و ممکن است پس از استعمال آن علائم مسمومیت شدیدی از قبیل پیدایش اختلالاتی در سلسله اعصاب خودکار، بی نظمی در حرکات انبساط حدقهٔ چشم، اختلالاتی در ضربان قلب، قابلیت تحریک شدید و حالت تهوع را به دنبال می‌آورد که این اختلالات با احساس خوشی و خنده‌های ناگهانی بدون علت و ضعف عمومی در بدن و اضطراب و نیز اشکال و تصاویر رنگی کاذبی در نظر شخص ظاهر شده که تخیلات بی‌اساس ایجاد می‌کند، همراه است.
    این ماده امراض مغزی ایجاد می‌کند و عوارض روانی حاصله از آن، بیش از همه شباهت به انواع اختلالات روانی از ردیف روان‌گسیختگی یا نوعی از جنون‌های آنی دارد.
    بسیاری از مصرف کنندگان حواس پنجگانه‌شان تحت تأثیر این ماده قرار می‌گیرد و احساسات دروغین در آنها ایجاد می‌شود و آنها احساس می‌کنند قادر به پرواز هستند و به همین دلیل از ساختمان‌های بلند خود را به بیرون می‌افکنند و جان خود را از دست می‌دهند.
                              http://fc03.deviantart.net/fs26/i/2008/122/a/d/Cheshire_Cat__LSD_effect_by_MissSad.jpg

    آزمایش‌ها نمایانگر توهم‌زا بودن ال.اس.دی است

    در گربه‌هایی که ال.اس.دی به بدن‌ها آن‌ها وارد شده بود مشاهده شد که تغییر حالت روانی موجب آن شده که بر خلاف حالات طبیعی گربه از موش ترسیده و پا به فرار بگذارد. تأثیر این دارو بر روی عنکبوت‌ها نشان داد که این حیوان با سرعت و مهارت عجیبی شروع به تنیدن تارهای پیچیده و درهم و نامنظمی می‌نماید و بررسی رفتار سربازانی که پس از استعمال ال.اس.دی از آنان فیلم برداری شده بود نشان می‌داد که آنان موقعیت خود را درک نکرده و قادر به انجام دستورات فرمانده خود نیستند. 

    اولین آزمایش اتفاقی بیانگر آثار ال.اس.دی

    «وقتی که روی تختخوابم دراز کشیدم در عالم هزیان و هیجان و مستی غوطه‌ور شدم. تمام اثاث خانه به دنبال هم حرکت می‌کردند و پیوسته تغییر رنگ می‌دادند. به نظرم می‌آمـد که سـتارگان آبـی رنـگ آسـمان روی سـقـف خانه‌های شهر فرو می‌ریزند. پس از دو ساعت که در عالم بی‌خبری بودم، یادم آمد که همان روز مقدار کمی از عصاره قارچ چاودار خوردم. فردای همان روز تصمیم گرفتم که همان آزمایش را با مصرف مقدار یک هزارم میلی گرم از این دارو تکرار کنم و نتیجه را یادداشت کنم و یادداشتم چنین بود؛ چهل دقیقه پس از خوردن این مقدار مختصری احساس سرگیجه کردم و بی اختیار قهقههٔ خنده سر دادم. جثهٔ کسانی که در اطرافم بودند به طور عجیبی کوچک شد. از همکارم در خواست کردم که مرا با دوچرخه به یک ویلا هدایت کند. با اینکه باسرعت با دوچرخه پا می‌زدیم، ولی احساس می‌کردم از جای خود تکان نمی‌خورم. پس از ۶ ساعت وضع عادی خود را باز یافتم.» 

    روش درمان بیماران ال.اس.دی

    درمان شامل فراهم کردن یک محیط آرام، آرام بخشی با نوعی دارو (بنزو دیازپینها)، مایع‌درمانی (هیدراسیون) و مصرف هالوپریرول در موارد توهم‌های وحشت‌زا است. ساکشن معده (مکیدن یا مکش) و اسیدی کردن ادرار به کمک کلرید آمونیوم یا اسید آسکوربیک برای افزایش دفع می‌تواند مفید باشد.

    opium.site: دوز مصرف خوراکی و تزریقی و دودی و اسنیف ماده مخدر ...

    opium.site: دوز مصرف ماده مخدر روانگردان مسکالین Mescaline

    opium.site: دوز مصرف دود کردنی دی متیل تریپتامین DMT-DOSE

    opium.site: فانتوسمی ( phantosmia )توهم بویایی

    opium.site: توهم نوری .توهم بصری .حطای دید

    opium.site: اختلالات درک و انواع توهم

    opium.site: توهم شنوایی ..پاراکوزیا paracusia

    opium.site: برولامفتامین ورژن جدیدی از ال اس دی DOB.

    opium.site: یک تریپ ال اس دی برای همیشه (فلاش بک)

    opium.site: اثرات ماده مخدر روانگردان ال اس دی lsd بر روی بدن /عکس

    opium.site: ساخت ال اس دی LSD فرم ال