دیگر مخدر گل را نمی توانید ماست مالی کنید سردار؟ زنگ ها حالا برای شما به صدا در امده اند ؟


مخدر گل (ماری جوانا گل )  در ایران

  اگر بخواهی   حقیقتی  را افشا کنی تا ابزار رسانه ای درست و قدرتمندی  نداشته باشی هر انچه بنویسی و بگویی  در لابلای دروغ ها گم می شود (مری )
مبارزه من با مواد مخدر ؟
 زمانی بود که من اگر یک معتاد را ترک می دادم فکر می کردم کار بزرگی انجانم دادم.
 زمانی بود که اگر در یک مرکز  چند نفر را ترک می دادم به کارم افتخار می کردم
اما بعد از مدتی به این نتیجه رسیدم که کار من همانند حکایت امریکا با مبارزان ویتنامی است
هر یک نفری که ترک می دهی 10 نفر وارد چرخه اعتیاد می شوند و کار تو یعنی هیچ عبث پوچ ؟
با این طی طریق هیچ وقت این کشور از مواد مخدر و اعتیاد عاری نمی شود  حتی توازون به نفع تو هم برقرار نمی شود و من هیچ کاری برای وطنم نکردم چز دل خوش کردن به کاه در مقابل کوهی که هر روز ان کوه بزرگتر می شود ؟
باید ریشه را خشک کنی تا این درخت تنومند بخشکد و هر درختی ریشه های زیادی دارد (مری )

نامه ای به یک سردار

ما اولین کسی بودیم که در ایران درباره دزومورفین و کروکودیل و کراک حقایق مسلمی را نوشتیم که بعد از رسانه ای شدن  همه  انها  تحت شعاع  دروغ های رسانه های  قدرتمند اینترنتی وابسته به سیستم   محو شد
دزومورفین یا همان کراک و کروکودیل خودمان با قدرت 10 شد 20 و کروکودیل تبدیل شد به  ماده ای که  اصلا به ایران نیامده است
اما این بارکار با مخدر  گل فرق می کند
بعد از انکه من اولین مقالات خود را درباره مخدر گل در  سایت بازگشت به عنوان مدیر بخش مواد مخدر نوشتم دیگر کسی نمی تواند منکر حقایق موجود ماده مخدر گل بشود
برادر سردار مبارز؟
حالا گفتار و مقالات من در صفحه اول اینترنت است و تکذیب های شما در کنار ان دیگر  فایده ای   ندارد .
سردار کار ما این دفعه عالی بود دیگر تکذیب بی تکذیب  ؟؟؟؟؟
دیگر نمی توانید با حذف وبلاگ های من  حقایق موجود را خدشه دارد  و پنهان کنید
زمان رفتن بسیاری  که مدعی و مسئول مبارزه با مواد مخدر هستند فرا رسیده است
انهایی که به جای مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد با ان مصالحه کردند
این بار نوبت من است
کار انهایی که فقط از مبارزه تکذیب کردن ان را  می دانند به پایان رسیده است
حالا این میدان مبارز دیگری می طلبد که  به راستی مبارز باشد ؟
سردار هر امدنی رفتنی دارد  زنگ ها  حالا برای شما به صدا در امده اند ؟

ماده مخدر جدید گل خطرناکتر از ماری جوانا و حشیش است : اعتیاد و ...
۲۴ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش






شعری تقدیم به سردار
تو هم با من نبودی،
مثل من با من
و حتا مثل تن با من!

تو هم با من نبودی،
آن که می‌پنداشتم باید هوا باشد،
و یا حتا، گمان می‌کردم این تو
باید از خیل خبرچینان جدا باشد.

تو هم با من نبودی،
تو هم با من نبودی!

تو هم از ما نبودی،
آن که ذات درد را باید صدا باشد
و یا با من، چنان هم‌سفره‌ی شب،
باید از جنس من و عشق و خدا باشد.

تو هم از ما نبودی!

*

تو هم مؤمن نبودی
بر گلیم ما و حتا در حریم ما،
ساده‌دل بودم که می‌پنداشتم
دستان نااهل تو باید مثل هر عاشق رها باشد.

تو هم از ما نبودی!

*

تو هم مؤمن نبودی
بر گلیم ما و حتا در حریم ما،
ساده‌دل بودم که می‌پنداشتم
دستان نااهل تو باید مثل هر عاشق رها باشد.


تو هم از ما نبودی!

تو هم با من نبودی یار!
ای آوار!
ای سیل مصیبت‌بار!

opium.site: مصرف ماده مخدر ماری جوانا جدید (مخدر گل و اسپایس ) در ...
opium.site: فرم های رایج ماری جوانا گل در ایران (زغال اخته -هیز -نیروانا ...
opium.site: ماری جوانا گل طلایه دار ورود و رواج ماده مخدر اسپایس ...
opium.site: مصرف ماری جوانا در جوانی فعالیت مغز را کند می کند
opium.site: سوء استفاده جنسی ,و رواج فحشا و اعتیاد به مخدر شیشه ...
opium.site: عکسهای زنان معروف در حال مصرف ماری جوانا woman smoking ...
opium.site: چهل هشت دختر زیبا روی ژاپنی AKB48 یا شاهدانه صنعتی با ...
opium.site: ماده مخدر گل کش افغان ریسک Aboulia ابولیا و سندرم فقدان ...
opium.site: مخدر گل ملقب به بزرگترین خلاف پایتخت برای نسل کشی ...
opium.site: مراقب "گل" باشید/ مد شدن مخدر جدید
مصرف ماده مخدر ماری جوانا جدید (مخدر گل و اسپایس ) در حاملگی خطرناک است (اثرات مخدر گل بر جنین ) High Potency And Synthetic Marijuana Pose Real Dangers in First Weeks of Pregnancy




هیچ نظری موجود نیست: