چرا از سرزمین گل به قارچ مقدس گیر داده اند

بدبختی بزرگ در این مملکت  داشتن دانشمندان و کارشناسان  زیاد در زمینه مواد مخدر  است .
نمی دانم خانم محبوبه جاویدی  کارشناس بخش ام ام تی بیمارستان شریعتی شهر فسا  که در 130 کیلومتری شهر شیراز واقع است تاکنون چند مقاله درباره قارچ مقدس خوانده و یا نوشته اند و یا با چند بیمار که  قارچ مقدس  مصرف کرده اند روبرو شده اند  که این چنین قاطعانه درباره مجیک ماشروم سخن می گویند .
به حمد الله در شهر شیراز  و شهرستان  فسا به اندازه کافی ماری جوانا گل کشت و فروخته  می شود اما هیچکس از ان صحبت نمی کند  حالا چرا یکی از سرزمین گل ؟ به قارچ جادویی گیر داده است برای من سوال است .
 
مصرف کنندگان قارچ مقدس از شنیدن رنگها سخن می گویند

شیراز-ایرنا- کارشناس مسئول بخش MMTبیمارستان شریعتی فسا گفت: مصرف کنندگان قارچ مقدس تداخل احساس را از جمله تجارب خود معرفی می کنند و عمدتا از شنیدن رنگ ها و دیدن و لمس کردن طعم های چشایی یا بویایی سخن می گویند.



محبوبه جاویدی پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: تاثیر توهمی قارچ مقدس به اندازه ای بالاست که یک کیلوگرم از این ماده می تواند مصرف کل معتادان به این ماده توهم زا در کل منطقه را تامین کند.
وی ادامه داد:این ماده توهم زا، یک ماده طبیعی حاصل از گیاهˈارگوتˈ است ومصرف آن به صورت پودر بسیار ریز و در حد یک هزارم گرم است.

جاویدی بیان کرد:به دلیل ریز بودن ذرات این ماده و نفوذ پذیری آن در منافذ کاغذ، این ماده معمولا به صورت کاغذ چسب دار به فروش می رسد.
این کارشناس احساسات ناشی از مصرف قارچ مقدس را سرگیجه، بی حسی و تداخل حواس عنوان کرد .
وی ادامه داد: احساس ترس از جمله تجربیات مشترک مصرف کنندگان این ماده توهم زاست و مصرف کنندگان به دلیل ایجاد احساس وابستگی شدید روحی به این ماده، معمولا به دنبال مصرف هر روزه این ماده توهم زا هستند.

شهرستان فسا در فاصله 130کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.

توجه
دوز کشنده قارچ مقدس 7.5کیلو گرم تازه  است برای همین من حاضرم  در یک وعده یک کیلو قارچ مقدس تازه را بخورم تا مصرف کل معتادان  شهرستان فسا  را یک جا داشته باشم اگر دارید یک تماسی با من بگیرید .