سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) تحت نظر شرکت مونسانتو فراماسونری در صنعت غذاها و دارو در جهان هستند



بسم الله الرّحمن الرّحیم

و صلّی الله علی محمّد و آله الطّاهرین و لعنه الله علی اعدایهم اجمعین
  سالها است که به افراد دیابتی میگویند که شیرین کننده های مصنوعی  برای کاهش اثرات بیماری دیابت خوب است و حتی گروهی به عنوان پیشگیری از ابتلا به دیابت  از قند های مصنوعی بدون کالری که سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA)  انرا تائید کرده است استفاده می کنند تازه ترین تحقیقات  در فرانسه نشان می دهد که این مسله صحت ندارد و مدارک دیگر دال بر این است که این مسله از همان ابتدا برای سازمان غذا و داروی امریکا مشخص بوده است پس چرا  FDA این شیرین کننده ها را تائید کرده است ؟

فراماسونری در صنعت غذاها 


 
 
آیا سردمداران قدرت عمدا برای خاموش کردن جامعه تلاش می کنند؟
   نظر دادن در این زمینه سخت است و به اثبات نیاز دارد. اما دلایل زیادی وجود دارد که باعث پذیرفتن این واقعیت می گردد که نه تنها طبقه ایلومناتی بلکه حاکمان نیز تلاش موثری برای به کارگیری سیاست هایی بر ضد سلامت روحی و جسمی جامعه دارند. در این مقاله راه هایی که در جوامع مدرن برای خاموش کردن انسان ها به کار می رود بررسی شده است. در اینجا به بررسی داروها و سموم موجود در غذاها و نوشیدنی ها می پردازیم…
 
تحقیقات علمی ثابت کرده که سال ها دولت های سراسر جهان سود فراوانی از فروش محصولاتی که به صورت مستقیم بر سلامت جسمی و فکری جامعه اثر می گذارد، به دست آورده اند. در این مقاله به محصولات روزمره ای که باعث صدمه به مغز و اختلال در قضاوت و یا حتی باعث پایین آمدن ضریب هوشی در جهان می گردد اشاره شده است.
 
و این معنایی جز خاموش کردن توده مردم توسط طبقه ایلومناتی ندارد. به قول هیتلر چه خوش شانسی از این بیشتر که رهبر افرادی باشید که فکر نمی کنند. افراد تحصیل کرده از درستی این مسیله آگاهند و هدف این برنامه را می فهمند و در برابر این عمل غیر قابل تایید عکس العمل نشان می دهند. قضاوت کردن بر اساس داده های غیر قابل شمارش موجود در مورد این مسیله آسان است و به نظر می رسد که نخبگان دقیقا عکس این شرایط را خواستارند. مواد ناسالم، وحشت آور و گیج کننده موجب سکون جامعه می گردد. در اینجا به اثرات مواد دارویی، آفت کش ها، فلوراید و آسپارتام در بدن انسان می پردازیم و می بینیم که چگونه این محصولات به افراد داخل این ساختار تحمیل می شود.
 
تجویز مصرف مواد مخدر

در طول دهه گذشته شاهد افزایش سرسام آور تجویز داروهایی برای درمان انواع مشکلات به ویژه برای کودکان بوده ایم. از سال ۱۹۹۰ اختلال کمبود توجه در کودکان آمریکایی به عنوان یک بیماری معرفی شد و برای درمان آن داروهای روانگردان مانند ریتالین تجویز می شود.
 
امروزه به کودکانی که به اصطلاح بیش فعال هستند و دارای شخصیتی قوی می باشند توسط داروهایی که به صورت مستقیم بر عملکرد مغز آن ها اثر می گذارد تسکین می یابند. حتی اگر یک اختلال به روشنی تعریف نشده باشد و دارای مستندات کافی نباشد (که هیچ اثر قابل مشاهده بیولوژیکی ندارد)، کودک به عنوان بیمار شناخته می شود. استفاده از ریتالین در سنین پایین موجب سکون روانی می گردد و بدن فرد را در برابر انواع قرص های دیگر غیر فعال می کند چنانچه فرد در مراحل بعدی زندگی خود به استفاده از مواد روان گردان روی می آورد، پس عجیب نیست که شاهد مصرف شدید داروهای ضد افسردگی در سال پیش رو باشیم.

صنعت داروسازی که متعلق به بسیاری از ماسونرهایی در بالاترین سطح دولت است فشار زیادی برای استفاده گسترده از داروهای روانپزشکی در عموم جامعه وارد می کند. از سال ۲۰۰۲ قرص های فراوانی با این ادعا که موجب حل اختلالات روانی می شوند به بازار عرضه شده است و بسیاری از این قرص ها بدون انجام پژوهش های لازم برای بررسی اثرات جانبی روانه بازار شده اند و بدتر از آن اینکه گاهی این عوارض شناخته شده بودند ولی آن ها را از دید مردم پنهان کرده اند.


 
در ادامه لیستی از مواد مخدری که معمولا به عنوان داروهای روانی به فروش می رسند آورده شده است. این داروها باعث ایجاد ترس در انسان می شود و قدرت ترس در انسان از قدرت مغز وی بیشتر است. فکر کنید اگر روی داروها می نوشتند مصرف این دارو ممکن است شما را به خودکشی وادار سازد چه اتفاقی می افتاد؟


مسمومیت غذایی

انسان مدرن در طول عمر خود مقدار باور نکردنی از مواد سمی را دریافت می کند: طعم دهنده های مصنوعی، مواد افزودنی و غیره … اگرچه اطلاع رسانی در مورد رژیم غذایی سالم بسیار زیاد شده است اما بسیاری از این اطلاعات غلط و گمراه کننده هستند.
 
در حال حاضر شرکت مونسانتو حدود ۹۵% از دانه های سویا و ۸۰% از ذرت ایالات متحده را تولید می کند. مدارک متعدد و فیلم های لو رفته فراوانی از افشای دستکاری مونسانتو در صنعت کشاورزی وجود دارد و احتیاجی به طولانی کردن این بحث نیست! اما به این نکته توجه کنید که در واقع یک انحصار مجازی در صنعت مواد غذایی وجود دارد و بین شرکت مونسانتو و دولت ایالات متحده روابط ناسالمی برقرار است. بسیاری از افرادی که قوانین مربوط به مواد غذایی، کشاورزی و دارویی را تصویب می کنند از شرکت مونسانتو حقوق و دستمزد دریافت می کنند که این به معنای تصمیم گیری طبقه ایلومناتی در مورد آنچه به شما فروخته می شود است.


بسیاری از قوانین که توسط کارمندان سابق مونسانتو تصویب شده اند، بر تسهیل استفاده از مواد غذایی ایجاد شده توسط مهندسی ژنتیک در سطح عموم تاکیید دارند. هرچند که برای تعیین اثرات طولانی مدت مواد غذایی ژنتیکی در بدن انسان بسیار زود است اما در حال حاضر برخی از حقایق در این زمینه اثبات شده است، مواد غذایی ژنتیکی مواد مغذی کمی دارند و از همه مهمتر اینکه آن ها را مواد شیمیایی دوستانه یعنی مفید برای بدن می دانند. تغییرات ژنتیکی که توسط مهندسان مونسانتو بر محصولات ایجاد شده است آن ها را بسیار زیبا و دل انگیز کرده است.
یک مسیله دیگر که کمتر مورد بحث قرار می گیرد توسعه است که به معنای توانایی گیاهان در برابر حجم نامحدود آفت کش ها است و شرکت مونسانتو کشاورزان را برای استفاده از آفت کش هایی با آرم تجاری این شرکت تشویق می کند.

 

آسپارتام

آسپارتام نوعی شیرینی مصنوعی است که محصولاتی مانند نوشابه رژیمی و مواد غذایی رژیمی و آدامس وجود دارد. از زمان کشف این ماده در سال ۱۹۶۵ آسپارتام درگیر جنجال های زیادی در مورد سلامت خود است. این ماده در درجه اول باعث ایجاد تومور مغزی می گردد و در ابتدا به کارگیری آن توسط FDA منع شده بود. شرکت سارل اقدام به فروش آسپارتام کرد و در سال ۱۹۷۷ زمانی که دونالد رامسفلد به عنوان مدیر عامل این شرکت منصوب شد همه چیز تغییر کرد. آسپارتام را می توان در ۵۰۰۰ محصول پیدا کرد. هنوز هم پس از سال ها از مصوبه استفاده از آسپارتام دانشمندان برجسته ای در حال بحث و تلاش برای منع استفاده از این محصول هستند.
 
در سال ۱۹۹۵، FDA با استفاده از قانون آزادی اطلاعات فهرستی از نود و دو علامت ناشی از استفاده از آسپارتام در قربانیان آن کرد:


با این حال این علایم تنها محدوده کوچکی از استفاده آسپارتام را نشان می دهد. آسپارتام موجب بیماری های شدید و طولانی مدت می گردد.

 
فلوراید

یک منبع مضر شیمیایی دیگر که انسان های مدرن از آن استفاده می کنند آب های آشامیدنی و نوشابه های غیر الکلی است. از سال ۲۰۰۲ آمارها نشان می دهد که تقریبا ۶۰% جمعیت ایالات متحده آب حاوی فلوراید را از طریق شیرهای خانه مصرف می کنند. دلیل رسمی استفاده از فلوراید در آب های آشامیدنی چیست؟ جلوگیری از پوسیدگی دندان؟!؟!؟ واقعا؟؟؟ آیا این نفع کوچک قابل مقایسه با مصرف مقدار زیاد فلوراید در جامعه است؟ بعضی تحقیقات حتی استفاده از فلوراید در دندانپزشکی را رد کرده اند.
 
پس چرا هنوز فلوراید در آب شیر وجود دارد؟ در اینجا حقایقی در مورد ماده شیمیایی فلوراید را آورده ایم:
 
فلوراید در یک بازه زمانی به عنوان آفت کش مصرف می شد.
 
در سال ۱۹۷۲ به عنوان ماده سمی هم خانواده آرسنیک، جیوه و پاراکوات ثبت شده است.
 
فلوراید در طبقه بندی علمی رتبه بیشتری از سرب دارد، با این حال فلوراید ۲۰ برابر بیشتر از سرب در آب شیر وجود دارد.


تحقیقات فراوانی در مورد اثرات نامطلوب فلوراید در بدن انسان انجام شده است که می توان به تغییرات ساختار استخوان و اختلال در سیستم ایمنی بدن که موجب ایجاد انواع سرطان می شود اشاره کرد. یکی دیگر از عواقب نگران کننده فلوراید که کمتر شناخته شده ولی بسیار با اهمیت است تاثیر آن بر مغز است. در واقع کلسیفیکاسیون غده صنوبری یکی از عوارض جانبی فلوراید است.
 
غده صنوبری علاوه بر اهمیت حیاتی که برای تنظیمات هورمونی دارد، کارکرد باطنی نیز دارد و حتی توسط گروهی از عرفا به عنوان چشم سوم شناخته می شود. در بسیاری از فرهنگ ها به عنوان بخشی از مغز که مسیول روشنگری و معنویت است خوانده می شود. آیا روشنگری و معنویت باید خارج از محدوده دسترسی انسان مدرن قرار گیرد؟

فست فودها

شاید فست فودها را بتوان بازوی پرتوان این ابزار نامید البته به قدری در این باره در رسانه ها به شما متذکر شده اند که دیگر برایتان عادی شده اما بدانید که فست فودها دومین عامل ایجاد سرطان بعد از سیگار هستند …


کارشناسان معتقدند که گسترش فست‌ فود یعنی گسترش چاقی. چاقی هم یعنی افزایش بیماری‌های قلبی‌-عروقی، دیابت،‌ ‌سرطان روده، سرطان معده،‌ ‌سرطان سینه، آرتروز، فشار خون بالا، نازایی و مهم تر از همه بیحالی و افت شدید در ایمان و بندگی در راه خدا…
 
به علاوه چندی پیش محققان آمریکایی هشدار دادند که سکونت در نزدیکی رستوران‌های فست فود برابر است با کوتاهی عمر. این محققان که پژوهش خود را در شهر شیکاگو متمرکز کرده بودند، پس از انجام یک سری مطالعات روی شیوه ی تغذیه ی مردم این شهر‌ ‌دریافتند، شهروندانی که در نزدیکی رستوران‌های فست‌ ‌فود زندگی می ‌کنند و کمتر به خواربار فروشی‌ها و سوپر مارکت‌های حاوی مواد غذایی متنوع دسترسی دارند، عمرشان کوتاه‌تر می ‌شود و اغلب دچار مرگ‌ ‌زود هنگام می‌ گردند. این گزارش نشان داد که این افراد بیشتر در اثر ابتلاء به بیماری‌هایی چون دیابت، سرطان و‌ ‌بیماری‌های قلبی جان خود را از دست می ‌دهند. افرادی که در نزدیکی این قبیل رستوران‌ها‌ ‌زندگی می‌ کنند، بیشتر از دیگران با مشکل چاقی، اضافه وزن و افزایش فشار خون مواجه هستند.



فست فودهای معتبر جهان که معروفترین آن مک دونالد است در دست طبقه ایلومناتی است که در زیر برای اثبات نقشه شوم و پلید انها در صنعت غذا کمی دقت میکنیم …
 
ماسون بودن صاحبان مک دونالد مساله ای دور از انتظار نیست ، اما خیلی ها فکر میکنند لوگوی مک دونالد فقط حرف M یعنی حرف اول اسم این شرکت رو نشون میده ، در صورتی که منظور اصلی اون نشون دادن علامت “دست شاخ دار” یا همون “دست شیطان” علامت ماسونهاست! (ضمن اینکه حرف M سیزدهمین حرف الفبای انگلیسی است)

 
نتیجه گیری

مصرف مواد یاد شده در این مقاله احتمالا به صورت فوری و قابل توجه تاثیر گذار نخواهند بود اما پس از سال ها خوردن این مواد افکار به طور روز افزونی تیره و مه آلود می گردد و توانایی تمرکز را کاهش می دهد و قضاوت را دچار اختلال می کند. به عبارت دیگر یک مغز توانا دچار کسالت می گردد. هنگامی که جمعیت زیادی به شدت مسموم شده و ساکن هستند چه اتفاقی خواهد افتاد؟ مانند انسان هایی که جسما زنده هستند و از لحاظ فکری کاملا سر به راه و مطیع می باشند. به جای پرسش و تحقیق در مورد حقایق به سادگی خاموش می شوند و تنها مجاب به انجام وظایف روزانه خود هستند و هرچه رسانه ها به آن ها دیکته کنند می پذیرند. و این چیزی است که طبقه ایلومناتی به دنبال آن هستند.
 
با این حال یک خط نقره ای در اینجا وجود دارد. بسیاری از اثرات منفی مواد شرح داده شده در بالا، برگشت پذیر هستند و این شما هستید که تصمیم می گیرید چه چیزی را وارد بدنتان کنید. این مقاله تنها به صورت خلاصه خطرات کمین کرده در راه مصرف کننده را بازبینی کرد اما اطلاعات بسیار فراوانی برای تصمیم گیری های هوشمندانه در دسترس است. بدن شما مقدس است، آیا به هرکسی اجازه می دهید آن را تخریب کند؟
 
این سری مقالات از  این جهت ارزشمند هستند که در کلام نور و معصومین بارها به رعایت رژیم مناسب برای تفکر صحیح و بندگی تاکیید شده است …
 
از انجایی که تماما کار طبقه ایلومناتی ، روی برگرداندن مردم از خدا است از انواع حیله ها استفاده میکند که شاید ساده ترین آن ممنوعیت استفاده از ” بسم ا.. ” است…بنابراین از انواع سموم و چربی های مضر برای شما استفاده میکنند منتهی با ظاهری فریبنده اما زمانی که شما از انها تناول میکنید هم از نظر جسمی به شدت ضعیف میشوید هم دیگر حال عبادت و بندگی در راه خدا را ندارید اهمیت این مقاله در این بود که ببینید که انها از هیچ راهی برای گمراه کردن مردم دریغ نمی کنند…
 
حدیثی بسیار زیبا و کاملا منطبق با این مقاله نیز از امام علی است که میفرمایید :عاقل را شایسته است که به هنگام شیرینی غذا، تلخی دارو را نیز به یاد داشته باشد.(شرح نهج البلاغه،ج۲۰،ص۲۷۲،ح ۱۴۹)

بر هر مسلمانی واجب است که طرز صحیح غذا خوردن را بیاموزد ما در زیر به تعداد از این نکات اشاره کرده ایم:

  1. تا گرسنه نشدید غذا نخورید.
  2. نیم ساعت قبل از غذا یک لیوان آب را در سه جرعه بنوشید.
  3. قبل از غذا دستها را حتما بشویید.
  4. زمانی که سالم و شاداب هستید هر چه هوس کردید بخورید.(مراد مواد مغذی است)
  5. هنگام کسالت هر چه هوس کردید نخورده و عکس آنرا بخورید.
  6. ایستاده غذا نخورید.
  7. مقدار کمی نمک بچشید.(برای سالم ماندن دندانها وجلوگیری از پوسیدگی)
  8. به زیبایی سفره و غذا خوب نگاه کنید .(انرژی چشمان با غذا منتقل می شود)
  9. غذا را با سالاد تزیین شده شروع کنید.(زیرا خام است و میکروب ندارد)
  10. هر لقمه را ۴۰ تا۵۰ بار بجوید.
  11. به غذا فوت نکنید. زیرا گاز CO2 از طریق غذا وارد بدن شده وکلسیم را از سه نقطه ماهیچه-مغز- استخوان ها گرفته وباعث سنگ کلیه وپوکی استخوان می شود.
  12. در صورت امکان با سه انگشت ۶۲ غذا بخورید.(انرژی انگشتان به غذا منتقل می شود)
  13. در بین غذا آب یا نوشابه ننوشید.
  14. انرژی داده شده به غذا با خوردن آن به بدن منتقل می شود. در این حالت غذا ی مصرفی نصف می شود.
  15. نمک کم بخورید.
  16. غذل را از روی لذت نخورید،بلکه برای رفع گرسنگی بخورید.
  17. دو تا سه لقمه مانده سیر شوید دیگر غذا نخورید.
  18. بعد از غذا مقداری نمک بچشید.(ترشی معده را رفع میکند)
  19. بعد از میل غذا دراز بکشید و پای راست را روی پای چپ انداخته دستها را زیر گردن قرار داده چشمها را بسته و بهیچ چیز فکر نکرده بمدت ۵ تا ۱۰ دقیقه سپس بلند شده در این حال خستگی غذا رفع شده و انگار غذا نخورده اید.
  20. منبع  سایت موعود
  21. پاورقی
  22. خبرگزاري آريا-نتايج يک پژوهش علمي نشان داد شيرين کننده هاي مصنوعي يا همان جايگزين هاي قند و شکر که در سال هاي اخير با ادعاي پيشگيري از چاقي و افزايش قند خون به مواد غذايي افزوده مي شوند، در واقع خطر ابتلاي افراد را به ديابت افزايش مي دهند.به گزارش خبرگزاري آريا،شيرين کننده هاي مصنوعي يا همان مواد جايگزين قند و شکر که به انواع مواد غذايي همچون غلات، نوشيدني ها و دسرها افزوده مي شوند، قادرند مواد را شيرين کنند بدون آنکه بر ميزان کالري آن بيفزايند.
    دانشمندان مي گويند با آزمايش بر روي موش هاي آزمايشگاهي و انسان، به اين نتيجه رسيده اند که شيرين کننده هاي مصنوعي در ترکيب و عملکرد باکتري هاي مفيد روده اختلال ايجاد مي کنند.
    محققان طي آزمايشات طولاني مدت، با افزودن سه ماده شيرين کننده مصنوعي متداول يعني آسپارتام، سوکرالوز و ساخارين به آب آشاميدني موش هاي آزمايشگاهي دريافتند بر خلاف انتظار، ميزان تحمل پذيري موش ها به گلوکز کمتر شد.
    تحمل ناپذيري گلوکز در بدن زماني رخ مي دهد که موجود زنده، به تاثيرات انسولين در خون واکنش کمتري نشان مي دهد و بايد براي کنترل ميزان قند خون، تلاش خود را دو برابر کند. اين مسئله در واقع نشانه هاي اوليه ابتلاي افراد به ديابت است.
    به گزارش خبرگزاري فرانسه از پاريس؛ پژوهشگران اين آزمايشات را بر روي تعدادي فرد داوطلب سالم که ابدا سابقه افزايش قند خون نداشتند نيز انجام دادند. اين افراد به مدت هفت روز مقاديري قابل قبولي از شيرين کننده هاي مصنوعي مصرف کردند و پس از انجام آزمايشات مشخص شد ميزان گلوکز خون چهار نفر از اين داوطلبان افزايش يافته و عملکرد و ترکيب باکتري هاي مفيد روده آنها به هم ريخته است.

هیچ نظری موجود نیست: