گاف اندر گاف شد 16 هزار سنگر دشمن برای رواج مواد مخدر ظرف سه سال تبدیل به کمتر از 51عدد سایت شد !!

دکتر یزدان نیاز
«الحمد لله رب العالمین» دشمنان اسلام و ایران دست از تبلیغات برای رواج مواد در ایران برداشته و به راه راست هدایت شدند ؟
تلاش بی وفقه مسئولین مبارزه با مواد مخدر و اطلاع رسانی به موقع انها در تائید و تکذیب و رواج مواد مخدر سرانجام به نتیجه رسید و اگر پول  اب برق تلفن هر ساله افزایش می یابد سایت های اینترنتی  دشمنان ما که برای رواج و فروش مواد مخدر تاسیس شده بود ظرف 3 سال از 16 هزار عدد به 51 عدد رسید .امین یا رب العامین
البته از قدیم گفته اند شنونده باید عاقل باشد ما می گویم نه شما خواننده باید عاقل باشید
رییس سازمان عقیدتی - سیاسی نیروی انتظامی:

دشمنان برای تبلیغ مصرف مواد مخدر 16 هزار سایت اینترنتی راه اندازی کردند

تاریخ خبر: 12/11/1390 |

تهران - رییس سازمان عقیدتی - سیاسی نیروی انتظامی (ناجا) از راه اندازی 16 هزار سایت اینترنتی به منظور تبلیغ مصرف مواد مخدر از سوی دشمنان نظام خبر داد و گفت: یکی از راههای از کار انداختن قوه عاقله و تفکر از سوی دشمنان، ترویج مواد مخدر است.


حجت الاسلام و المسلمین "حاج شیخ ابوتراب بهرامی" در همایش دو روزه روسای پلیس مبارزه با مواد مخدر سراسر کشور افزود: امروز دشمنان با تهاجم فرهنگی و راه اندازی جنگ نرم در صدد تضعیف پایه های دینی و گرفتن قدرت تفکر و تعقل در انسان ها هستند تا افراد در عرصه کار، موجودی بی اثر و تنها باری بر دوش جامعه باشند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، رییس سازمان عقیدتی - سیاسی ناجا اضافه کرد: یکی از راههای از کار انداختن قوه عاقله و تفکر از سوی دشمنان، ترویج مواد مخدر است تا از طریق تخدیر عقل و فکر جوانان، آنان را به عناصری سست و بی خطر تبدیل کنند.

بهرامی یکی دیگر از اقدامات دشمنان را تضعیف پایه های دینی دانست و گفت: مقام معظم رهبری سیاست امروز دشمنان را سیاست آندلسی کردن ایران دانستند تا از طریق فساد، بی بندوباری و مواد مخدر به هدف نهایی خود برسند اما به لطف الهی امروز شاهدیم که حضور جوانان ما در مراسم مذهبی و میل آنان به دین هرروز بیشتر می شود.

رییس سازمان عقیدتی - سیاسی نیروی انتظامی افزود: دشمنان همچنین با شیوع مواد مخدر در بین جوانان می خواهند حرکت علمی کشور را کند کنند و هزینه های کشور را در جهت ساخت اردوگاه و درمان معتادان افزایش دهند.

وی یکی از نتایج اعتیاد را درگیرشدن خانواده معتاد با مشکلات و نیز ترانزیت و خرید و فروش مواد مخدر دانست و افزود: سر نخ ترویج مواد مخدر به قدرت های شیطانی و بین المللی بر می گردد





در شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان مطرح شد:

51 سایت فارسی مواد مخدر را تبلیغ می کنند/ آموزش، آموزش و آموزش؛ مهمترین راه پیشگیری

نشست شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان تفت به ریاست معاون فرماندار برگزار شد.

۱۳۹۳/۰۸/۲۶
به گزارش خبرنگار صبح تفت، نشست شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان تفت به ریاست معاون فرماندار تفت و با حضور جمعی از مدیران دستگاه هایی اجرایی و همچنین کارشناس شورای مبارزه با مواد مخدر استان برگزار شد.
معاون فرماندار تفت در این جلسه با بیان اینکه هدف از برگزاری این نشست ها فرهنگ سازی و پیشگیری از ابتلای جامعه به پدیده شوم مواد مخدر است چراکه اگر کسی در دام چنین مخرب هایی افتاد، باز گرداندن و ترک کردن کار بسیار سختی است لذا امر پیشگیری اهمیت بسیار زیادی در این مسئله دارد.
ناصر دهقانی افزود: دلیلی که این جلسه در محل آموزش و پرورش برگزار شد همین بود تا امر آموزش جدی گرفته شود چرا که قشر جوان جامعه اکثرا دانش آموز یا دانشجو هستند و ما باید از این دو طریق وارد مسئله شویم و با آموزش و پیشگیری مانع این بلای خانمان سوز باشیم.
وی با بیان اینکه تولید بی رویه مواد مخدر صنعتی و همچنین کاهش قیمت آن نسبت به گذشته  باعث رشد بی رویه آن در جامعه بویژه در بین جوانان شده است و این موضوع ضرورت امر آموزش را مشخص می کند، تصریح کرد: آموزش و پرورش تفت برنامه آموزشی خوبی را در این زمینه داشته است که باید این برنامه های آموزشی را ادامه دهد و دانشگاه های شهرستان نیز به این امر مهم و حساس بپردازند.
دهقانی در پایان اذعان داشت: دستگاه های اجرایی شهرستان نباید منتظر چنین جلساتی باشد و باید تمام تلاش و فعالیت های خود در زمینه آموزش مضررات و آفات مواد مخدر بویژه از نوع صنعتی و جدید آن را انجام دهند

هیچ نظری موجود نیست: