برای ترک اعتیاد پودر لاغری حاوی مخدر شیشه (متامفتامین ) چکار باید کرد .


سلام دکتر خواهش می کنم راهنماییم کنید . اگر کسی به توصیه آرایشگر یک آرایشگاه زنانه برای لاغر شدن دو ماه از پودر لاغری استفاده کرده باشد و برای ماه اول هفته سه بار هر دفعه یک قاشق آن را در آب حل کرده و خورده باشد تا حایی که پس از یک ماه جهار کیلو وزن کم کند و بعد چون دیدم نتیجه بخش است 2 قوطی دیگر از همین پودر لاغری را هم از یک آرایشگاه خریدم و هر روز استفاده کردم و طی دوماه 10 کیلو کاهش وزن داشتم .
اما با کنار گذاشتن پودر دچار تپش قلب می شوم و شبها سخت می خوایم و به تازگی از طریق واسطه آن آرایشگر که الان آرایشگاه را تعطیل کرده فهمیده ام که آن پودرهای لاغری محتوی شیشه بوده و من تا حالا شیشه مصرف می کردم وقتی پودر لاغری را نمی خورم تمام بدنم درد می گیرد و سردرد دارم و فردی که واسطه ان آرایشگاه بود به من گفت از این به بعد اگر دوست داری که چاق نشوی باید شیشه مصرف کنی و من به مسیری افتادم که اصلا فکرش را نمی کردم اصلا هدف من لاغر شدن چربی های دور شکمم بود نه اعتیاد .
من دوماه مصرف این پودر لاغری را ادامه دادم آیا ترک آن ممکن است ؟
بعد دوماه چقدر به بدنم صدمه رسیده ؟
این بدن درد و سردرد را را چطور درمان کنم ؟
من فقط دوماه از پودرلاغری استفاه کردم به نظر شما چقدر اعتیاد من به شیشه من جدی است ؟
خواهش می کنم کمک و را هنماییم کنید . من خیلی تنها و خسته شدم تا مرز طلاق پیش رفتم و از لحاظ روحی داغونم . درمان و کنار گذاشتن پودر برای همیشه چقدر زمان می بره ؟
جواب
متاسفانه ترکیبات امفتامین و متامفتامین موجود در پودر های لاغری  سیستم عصبی را تا مدتی دچار اختلال  کرده و از کار می اندازد
برای درمان بهتر است به یک پزشک متخصص اعصاب مراجعه کنید و تا ان زمان می توانید دستورات زیر را بکار ببرید
1- بعد از  قطع کامل پودر لاغری روزانه 10 میلی گرم ایندرال (پروپرانول ) بسته به وضعیت بیمار تجویز می شود
2-  استفاده از قهوه خوراکی روزانه  بعد از 48 ساعت قطع کامل پودر لاغری  با کنترل وضعیت قلب انجام شود و در صورت بروز طپش قلب باید ابتدا  ایندرال مصرف شود .زیرا خود قهوه (کافئین ) هم طپش قلب را بیشتر می کند
3- قرص منیزم جوشان با ویتامین ب6 شب ها قبل از خواب
4-صمغ کندر خوراکی روزانه 3 الی 4 بار جویده شود
5- استفاده از داروهای اعصاب ضد افسردگی تحت نظر پزشک متخصص
پودر حاوی مت‌آمفتامين دارای ماده مخدر شیشه است - Opium.Site ...
ورزش شدت اعتیاد به متامفتامین ها را کاهش می دهد مطالعات جدید ...
مراکز ترک اعتیاد؛خوب یا بد. - Opium.Site وبلاگ رسمی دکتر ...
مخدر متامفتامین(شیشه) - Opium.Site وبلاگ رسمی دکتر رضا ...
آخرین روش درمان و ترک اعتیاد مواد مخدر ومحرک (شیشه ) - Opium ...
شیشه و یا کریستال چیست و چه فرقی با متامفتامین دارد ...
ترک و درمان اعتیاد به ماده مخدر شیشه به چه عواملی بستگی دارد
ویتامین درمانی در زمان ترک و اعتیاد به ماده مخدر متامفتامین ...
چطور شیشه (متامفتامین ) را ترک کنید - Opium.Site وبلاگ ...
ساخت و شناخت داروهای ترک اعتیاد گیاهی - Opium.Site وبلاگ ...
عامل گسترش اعتیاد به ماده مخدر تریاک و شیشه در ایران شترها ...
ژن پرودینورفین باعث وابستگی و اعتیاد به متامفتامین

هیچ نظری موجود نیست: