قطار توریستی ایگل دانوب اکسپرس با توریست های پولدار امریکایی از مجارستان وارد ایران شد

قطار توریستی  ایگل دانوب اکسپرس از مجارستان وارد ایران شد

                   
 
قطار مخصوص گردشگری تندروی عقاب طلایی دانوب  مجارستان پس از عبور از رومانی، بلغارستان و ترکیه ۳۰ مهر امسال از مرز ریلی رازی- کاپیکوی وارد کشور ایران شد و پس از عبور از شهر تبریز، از اماکن تاریخی و مذهبی شهرهای زنجان، یزد، اصفهان، شیراز، کرمان، مشهد دیدن کردند و ساعت ۹ امروز وارد ایستگاه بین‌المللی راه‌آهن تهران شدند.
گردشگران این قطار پس از بازدید از پایتخت و در پایان سفر، از تهران با هواپیما به مقصد‌های خود باز می‌گردند.
TOURIST
 گروه دوم گردشگران خارجی نیز ابتدا با هواپیما وارد تهران شده و در ایستگاه راه آهن تهران سوار بر قطار فوق شده و پس از بازدید از شهرهای ذکر شده، ۱۲ آبان ماه از مرز ریلی رازی خارج خواهند شد.
گردشگران این قطار از کشورهای آلمان، روسیه، سوئیس، دانمارک، انگلستان، استرالیا، آمریکا، هلند، سوئد، فرانسه، مکزیک و مجارستان هستند.

استقبال کم نظیر آمریکایی ها از ثبت نام در قطار توریستی ایگل دانوب اکسپرس 

مارین شولتز شهروند آمریکایی اهل کانزاس و یکی از مسافران قطار عقاب طلایی دانوب در مصاحبه با ان بی سی در شهر اصفهان می گوید: " وقتی به دوستان و خانواده ام اطلاع دادم می خواهم به ایران بروم آنها شوکه شدند. آنها فکر کردند من دیوانه شدم."
توریست های آمریکایی ها  45 درصد از ظرفیت سفرهای آتی قطار توریستی " عقاب طلایی دانوب اکسپرس" به مقصد ایران را رزرو کرده اند.

به گزارش عصر ایران شبکه خبری "ان بی سی" آمریکا با انتشار گزارشی از سفر اخیر قطار توریستی لوکس عقاب طلایی به ایران می نویسد از 109 مسافر اولین قطار توریستی که ماه گذشته وارد ایران شد، 26 نفر از توریست ها از آمریکا بودند.

ان بی سی در گفت و گو با "ناتاشا بیکر " مدیر فروش پروژه توریستی قطار طلایی به مقصد ایران با اشاره به این موضوع به نقل از او می نویسد:" ما مسافرانی از آمریکا می خواستیم، اما انتظار چنین استقبالی از آمریکایی ها را نداشتیم و سورپرایز شدیم."

بلیت این قطار توریستی 2 هفته ای که از بوداپست مجارستان آغاز و با عبور از رومانی ، بلغارستان و ترکیه به ایران می رسد، برای شهروندان آمریکایی 40 هزار دلار است.

این مدیر فروش می گوید برای 7 قطار بعدی که برای سال آینده رزرو شده است، 45 درصد بلیت ها را توریست های آمریکایی خریده اند.

ان بی سی می نویسد طبق اعلام سازمان توریست جهانی سازمان ملل (UNTWO) آمار ورود توریست ها به ایران در سال 2013 در مقایسه با سال 2009 بیش از دو برابر شده است و از رقم 2.1 میلیون نفر در سال 2009 به بیش از 4.7 میلیوون نفر در سال 2013 رسیده است.

با این حال بر اساس این آمار ، رقم ورود شهروندان آمریکایی به ایران در طی سال های مورد بحث تغییر چندانی نداشته است و در سال های گذشته به طور میانگین سالانه تنها 1500 شهروند آمریکایی از ایران بازدید کرده اند.

 بر اساس این گزارش سفر قطار لوکس دانوب به ایران در سال 2015 آمار ورود گردشگران آمریکایی به ایران را افزایش قابل ملاحظه ای خواهد داد.

مارین شولتز شهروند آمریکایی اهل کانزاس و یکی از مسافران قطار عقاب طلایی دانوب در مصاحبه با ان بی سی در شهر اصفهان می گوید: " وقتی به دوستان و خانواده ام اطلاع دادم می خواهم به ایران بروم آنها شوکه شدند. آنها فکر کردند من دیوانه شدم."
Americans Check Out Iran's Golden Eagle Danube Express ...

هیچ نظری موجود نیست: