Methedroneروانگردان جدید صنعتی آدمخوار متدرون وارد انگلیس شد ؟

آدمخواری یکی از رسوم قدیم قبائل افریقایی است در بعضی از قبایل در افریقا رسم بود که در شب عروسی داماد مادر زن را سر بریده و در کاسه سر مادر زن شراب می نوشید .به نظر می اید این رسم دوباره در حال احیا شدن است ؟
 سال قبل بعد از اینکه سیاه پوست 31 ساله ای  به نام رودی یوجین در شهر میامی بعد از مصرف ماده مخدری به نام نمک حمام به روی پیر مرد بی خانمانی پرید و او را خورد امروز چشمان به روانگردان ادمخواری به نام متدرون در انگلیس روشن شد
مردی بعد از مصرف ماده روانگردان صنعتی متدرون که یک روانگردان صنعتی جدید (ان پی اس ) است در انگلستان به درب منزل دختری می رود و صورت او را می خورد


خبر
پلیس انگلیس؛ آدم‌خوار را با شوک الکتریکی در هتل کشت        
بر اساس یک گزارش خبری، یک دم‌خواری در انگلیس پیش از آنکه با اسلحه شوک الکتریکی پلیس به زانو در آید، یک زن جوان را به قتل رساند.        
شبکه خبری او ار اف اتریش گزارش داد، پلیس اعلام کرد زن جوان به واسطه آدم‌خواری به قتل رسیده بود.
پلیس افزود پس از مرگ یک زن 22 ساله در هتلی در منطقه آرگود در ولز، بررسی درباره قتل آغاز شد و سپس مظنون، در عملیات پلیس در هتلی که سرپناه افراد بی‌خانمان شده بود، به قتل رسید.
پلیس اعلام کرد زمانی که نیروهای پلیس به اتاق هتل رفتند، با یک شوک الکتریکی، مظنون آدم‌خواری را هدف گرفتند. این مرد 34 ساله از هوش رفت و نهایتا مرد.
سخنگوی انجمن افسران پلیس انگلیس گفت این نخستین بار است که یک اسلحه شوک الکتریکی ظرف 10 سال اخیر منجر به مرگ فردی می‌شود.

هیچ نظری موجود نیست: