ناصر تقوایی: برای توسل به دامن مواد مخدر بهانه زیاد است/ حراج جوايز جهانی رخشان بنی‌اعتماد برای ساخت سرپناه زنان کارتنخواب


رخشان بني اعتماد و ناصر تقوایی در كنار امیرقلعه‌نویی، به نفع زنان بی‌خانمان

ناصر تقوایی: برای توسل به دامن مواد مخدر بهانه زیاد است/ حراج جوايز جهانی رخشان بنی‌اعتماد برای ساخت سرپناه زنان کارتنخواب

تقوایی در مراسم ترجیح داد پیش از هر چیز درباره «اعتیاد» صحبت کند: «مواد مخدر صدمات زیادی هم به روح و جسم مردم ما و هم به سرمایه‌های ما می‌زند اما تنها کاری که برای آن انجام نشده یک روانشناسی درست بوده است. اگر درصد اعتیاد بین وزرشکاران و هنرمندان حتی نسبت به گذشته ...


سینماي ما- ناصر تقوایی جمعه شب 15 اسفندماه در جمع هنرمندان و خیرینی حضور پیدا کرد که به خاطر نمایش «فیلم کاغذ بی‌خط» دور هم جمع شده بودند.
به گزارش "سينماي ما" به نقل از خبرآنلاین، جمعیت خیریه «طلوع بی‌نشان‌ها»که به نفع زنان بی‌خانمان تصمیم گرفته بود آخرین ساخته این کارگردان را نمایش دهد، بعد از نمایش فیلم از تقوایی خواست که روی سن برود و سخنرانی کند. 
تقوایی هم ترجیح داد پیش از هر چیز درباره «اعتیاد» صحبت کند: «مواد مخدر صدمات زیادی هم به روح و جسم مردم ما و هم به سرمایه‌های ما می‌زند اما تنها کاری که برای آن انجام نشده یک روانشناسی درست بوده است. به خاطر همین هم هر روز گسترده‌تر و فراگیرتر شده است.» 
او ادامه داد: «ما می‌خواهیم همه چیز را با جنگ و جدل و به زور اصلاح کنیم نه با تربیت و آموزش. اگر درصد اعتیاد بین وزرشکاران و هنرمندان حتی نسبت به گذشته بسیار کم است به خاطر بالا بودن سطح آگاهی آنها و پی بردن به ارزش‌های خودشان است، وگرنه برای توسل به دامن مواد مخدر بهانه زیاد است.» 
رخشان بنی‌اعتماد، آخرین جایزه بین‌المللی فیلم «قصه‌ها» را برای ساخت سرپناهی برای زنان بی‌پناه اهدا کرد.
جایزه ویژه هیات داوران جشنواره «آسیاپاسفیک» در حراجی بین‌المللی به معرض فروش گذاشته خواهد شد تا هزینه ساخت خانه مهر توسط موسسه «طلوع بی‌نشان‌ها» برای زنان کارتون خواب شهر تامین گردد.
بنی اعتماد که پیش از این و به هنگام سپردن جایزه‌های خود به موزه سینما اعلام کرده بود که بعد از حیات کلیه جوایزش به منظور تاسیس بنیادی برای حمایت از زنان آسیب دیده تحت نظارت فرزندانش "تندیس" و "باران" به فروش برسد‌، آخرین جایزه «قصه‌ها» را به این موسسه اهدا کرد.
بنا بر این گزارش، طی چند روز آینده این جایزه به مکان احداث «خانه مهر» منتقل خواهد شد تا در فروشی بین المللی به بالاترین قیمت پیشنهادی به فروش رسیده و هزینه ساخت «خانه مهر» سرپناه زنان کارتون خواب تامین گردد.
جمعه شب 15 اسفند ماه در تالار «ایوان شمس» فیلم «کاغذ بی‌خط »ناصر تقوایی به منظور حمایت از احداث این خانه به نمایش درآمد و در همین مراسم جایزه فیلم «قصه‌ها» به این موسسه اهدا شد.
مراسم گلریزان با حضور افرادی چون مسعود رایگان، فریبا کوثری، لیلا بلوکات و امیرقلعه‌نویی از دیگر بخش‌های این برنامه بود. 


رویا تیموریان، حسن فتحی، ابوالحسن داودی، فردین خلعتبری، نازنین فراهانی، نوید محمدزاده، کامران تفتی و ... از جمله هنرمندانی بودند که در این مراسم شرکت داشتند 










هیچ نظری موجود نیست: