جانشین فرمانده انتظامی کوهبنان:متادون جزو مواد مخدر صنعتی شناخته شده است .

جانشین فرمانده انتظامی کوهبنان:متادون جزو مواد مخدر صنعتی شناخته شده است .
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان کوهبنان گفت: با توجه به بخشنامه قوه قضائیه متادون جزو مواد مخدر صنعتی شناخته شده و توزیع آن فقط از طریق مراکز مجاز امکانپذیر است.
                                                                                                                                                                                                                                                                 fi به   به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، یونس سالاری پیش از ظهر امروز در جلسه شورای فرعی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کوهبنان اظهار داشت: مبارزه با سوداگران مرگ از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی آغاز و در این راستا با خرده‌فروشان و عمده‌فروشان برخورد قانونی صورت گرفت و در بسیاری از مواقع برخی از آنها به اشد مجازات محکوم شدند تا درس عبرتی برای دیگران باشد. وی خاطرنشان کرد: در مبارزه سخت با سوداگران مواد مخدر تعدادی از نیروهای مخلص و جان برکف انتظامی به شهادت رسیدند، اما این مبارزات آن‌طور که باید جواب نداده، لذا باید ضمن مبارزه سخت انجام مبارزه نرم‌افزاری همراه با اجرای برنامه‌های فرهنگی و روشنگری حرکت کرد.
جانشین فرمانده انتظامی کوهبنان تصریح کرد: در این راستا باید تمام ادارات و نهادهای دولتی به ویژه کسانی که متولی فرهنگ و آموزش جامعه هستند به کمک نیروی انتظامی بشتابند تا کار فرهنگی در کوتاه‌ترین زمان ممکن اثرات خود را بگذارد. وی یادآور شد: کوهبنان به دلیل برخورداری و بالا بودن جو فرهنگی و مذهبی توزیع کننده عمده مواد مخدر ندارد و با خرده‌فروشان نیز ماموران انتظامی با جدیت برخورد می‌کنند.
سالاری ادامه داد: با توجه به بخشنامه ابلاغی قوه قضائیه متادون جزو مواد مخدر صنعتی شناخته شده و توزیع آن فقط از طریق مراکز مجاز امکانپذیر است، در غیر این‌صورت با عوامل توزیع این مواد طبق قانون برخورد می‌شود. -

هیچ نظری موجود نیست: