امتناع پلیس قم از دریافت رشوه 27 میلیون ریالی قاچاقچی هروئین

جانشین فرمانده انتظامی استان قم خبر داد94/02/31
امتناع پلیس قم از دریافت  رشوه 27 میلیون ریالی قاچاقچی هروئین
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از رد رشوه 27 میلیون و 650 هزار تومانی دو مأمور پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی در ارتباط با کشف حدود 5 کیلوگرم هروئین در این استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: امتناع پلیس قم از رشوه 27 میلیون ریالی قاچاقچی هروئین                

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از پایگاه خبری پلیس، حمیدرضا اسدی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم مطلع شدند یکی از قاچاقچیان موادمخدر به استان‌های همجوار قم عزیمت کرده، 4 کیلوگرم هروئین را از رابط خود تحویل گرفته و پس از انتقال به استان بین مشتریان توزیع کرده است.
وی گفت: با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله پیگیری آن در دستور مأموران مبارزه با موادمخدر استان قرار گرفت.
جانشین فرماندهی انتظامی استان قم اضافه کرد: در تحقیقات پلیسی به عمل آمده مشخص شد وی مجدداً قصد دارد مقادیر قابل توجهی هروئین را تهیه و با یک دستگاه خودرو 405 به استان قم منتقل کند.
اسدی گفت: ماموران سپس برای شناسایی خودرو مذکور در محورهای ورودی استان مستقر شده که در این ارتباط همدستش شناسایی و طی بازرسی از خودرو حدود 5 کیلوگرم هروئین در قالب 5 بسته کشف شد.
وی افزود: با شناسایی محل اختفای متهم و بازرسی از آن 276 میلیون و 500 هزار ریال وجه نقد که نامبرده برای خرید موادمخدر تهیه کرده بود کشف شد و در ادامه وی برای رهایی از قانون مبلغ مذکور را به این دو مأمور وظیفه شناس پلیس مبارزه با موادمخدر پیشنهاد می‌کند و با امتناع آنها این رشوه نیز صورتجلسه شده و متهمان تحویل مراجع قضایی استان شدند.

هیچ نظری موجود نیست: