معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر: ورود 340 نوع ماده مخدر به کشور

دوباره  شاهد اطلاع  رسانی گنگ و مبهم دیگری از معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر هستیم
ادعای ورود 340 نوع ماده  مخدر روانگردان  بدون انکه حتی عکس یا نام  یکی از این مواد مخدر روانگردان را  ذکر کند
ادعا های که اگر نگویم  از روی توهم  است بلکه  بیشتر برای  مطرح کردن سازمانی است که دیگر حنایش رنگی  ندارد .
سازمانی که  ورود  تعداد 340 نوع ماده مخدر روانگردان را اعلام می کند که نشان از شمارش و شناسایی همه ان 340 تا است بدون ذکر یک نام یا یک عکس .
جناب معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر
این چنین اطلاع رسانی به درد کسی نمی خورد
سوداگران مرگ 340 نوع ماده مخدر و روانگردان را در قالب داروهای تقویتی و مکمل ، وارد بازار مکاره کشور کردند.
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون کاهش تقاضا و توسعه مشارکت های مردمی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور در نخستین همایش مشارکت خیران برای مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران گفت: این 340 نوع ماده مخدر از 10 تا 20 ماده مخدر اصلی مشتق شده است که تمامی آنها اثر مخدری دارد.
افشار افزود: با توجه به گستردگی مرزهای جغرافیایی و همسایگی با نخستین تولیدکننده مواد مخدر جهان ، خطر توزیع انواع جدید مواد مخدر بیش از پیش وجود دارد و باید در این زمینه اطلاع رسانی کافی صورت بگیرد.
وی گفت: قاچاقچیان مواد مخدر انواع رنگدانه ها ، مواد محرک ، توهم زا و آرام بخش را با شیوه های تبلیغی زیبایی و کمکی تولید کرد و با شکل و شمایل جدید روانه بازار خطرناک مواد مخدر و روانگردان می کنند.
وی افزود: نگرانی های اصلی ستاد مبارزه با مواد مخدر در زمینه توزیع بیشتر برخی از انواع مواد مخدر جدید شامل شیشه ، کراک ، برخی از مواد استنشاقی و دود کردنی شامل گل که در بین جوانان توسعه پیدا کرده است ، انواع آمفتامین ها که با عنوان قرص شب امتحان یا تمرکز شهرت یافته و جمعیت دانشجویی را هدف گرفته است ، قرص های توهم زای L.S.D و قرص های سبز و قرمز بنز و دیازوپیم ها است.
وی افزود: ستاد مبارزه با مواد مخدر با همکاری ارگان های امنیتی و درمانی برای مقابله با این نوع مواد مخدر سیاست محدود کردن ، حذف مواد اولیه تولید و در دسترس نبودن پیش سازهای این مواد را در پیش گرفته است که تا حدودی در این زمینه موفق بوده ایم.
معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: هشدار جدی ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور به خانواده ها ، جوانان ، دانشجویان و بانوان این است که هر نوع فرآورده ای که برخی افراد سودجو به هر علتی توصیه می کنند مصرف شود ، بدانند که خطرناک است و تاثیر مواد مخدر صنعتی دارد.
افشار گفت: ما در کشور هیچ چیزی را نباید مصرف کنیم ، مگر با اجازه پزشک متخصص و فوق تخصص که استفاده غیرصحیح این مواد توصیه شده در مدت کوتاهی آثار ماندگاری بالایی دارد و مجبور به استفاده مداوم خواهیم شد.
وی گفت: از هموطنان درخواست جدی دارم که درباره چاقی ، لاغری ، تناسب اندام و زیبایی به توصیه های افرادی همانند آرایشگر و تولید کننده این نوع مواد صنعتی توجه نکنند و فقط به مراجع ذیصلاح مراجعه کنند.

هیچ نظری موجود نیست: