افزایش 360 درصدی کشفیات مواد مخدر دراستان مرکزی/ ساماندهی 400 نفر از معتادان تابلو


اراک - خبرگزاری مهر: جانشین فرمانده انتظامی استان مرکزی از افزایش 360 درصدی کشفیات مواد مخدر از ابتدای امسال تاکنون دراستان خبر داد. 
   
ایرج کاکاوند در گفتگو با خبرنگار مهر پیشگیری اجتماعی و تقویت پیشگیری انتظامی را از جمله اولویت های کارکردی در ماموریت های انتظامی استان دانست و گفت: 620 کیلوگرم انواع مواد مخدر از ابتدای سال تاکنون دراستان کشف و ضبط شده که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 360 درصد افزایش دارد.
وی افزود: این میزان مواد در اجرای طرح قاطع برخورد با مواد مخدر توسط پلیس استان کشف شده که در این رابطه 20 قاچاقچی و 86 نفر توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.
ساماندهی 400 نفر از معتادان تابلو
جانشین فرمانده انتظامی استان همچنین از ساماندهی 400 نفر از معتادان تابلو ، انهدام دو باند تهیه و توزیع موادمخدر صنعتی و روان گردان در این مدت خبر داد و گفت: در این رابطه نیز 4 کیلو و نیم مواد مخدر شیشه کشف و نفر اعضای اصلی باند دستگیر شدند.
وی همچنین توجه به مقوله مواد مخدر و شناخت گسترده و عمیق این معضل اجتماعی را یکی دیگر از مهم ترین برنامه های اجرایی پلیس عنوان کرد و گفت:مبارزه قاطع با موادمخدر و جلوگیری از شکل گیری بسترهای بروز جرم در فرآیند مقابله با آسیب ها و جرایم اجتماعی از جمله موضوعاتی است که در دستور کارفرماندهی انتظامی استان قرار داشته است.
کاکاوند اضافه کرد: برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر ،ساماندهی معتادان ولگرد و تابلو و سالم نگه داشتن محیط های عمومی از جمله برنامه های پیشگیرانه در افزایش امنیت و آرامش اجتماعی شهروندان است. ۲۶ فروردین ۱۳۹۳

هیچ نظری موجود نیست: