انتقاد رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر از مجلس / بهترین دفاع حمله است .attack is the best form of defence


نشست خبری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر
از قدیم گفته اند بهترین دفاع حمله است .attack is the best form of defence
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با انتقاد از عدم تشدید قوانین مرتبط با قاچاق مواد مخدر در مجلس شورای اسلامی، گفت: متاسفانه سال گذشته در مجلس قوانینی مصوب شد که در مجالس گذشته تصویب نشده بود.
به گزارش گروه اجتماعی آنا،‌ سردار علی مویدی در برنامه‌ تلویزیونی «تیتر»، اظهار کرد: ما نمی‌توانیم بحث ترانزیت مواد مخدر را نادیده بگیریم چرا که نه با آرمان ما و نه با قوانین ما سازگار نیست و باید با ترانزیت یک گرم تا ده‌ها تُن مواد مخدر حتی شده به قیمت از دست دادن جانمان مبارزه کنیم.
وی افزود: اگر مبارزه با ترانزیت، ورود و خرید و فروش مواد مخدر را بیشتر نکنیم قطعا آسیب‌های اجتماعی بیشتر به ما خواهد خورد.
مویدی با بیان اینکه بهتر است کارنامه هر یک از دستگاه‌های عضو ستاد مبارزه با مواد مخدر به طور جداگانه بررسی شود، گفت: در مجموع باید گفت در سال 93 چه به لحاظ کمی و چه به لحاظ کیفی نسبت به دو سه دهه گذشته عملکرد بهتری داشته‌ایم.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی باید قوانین مربوط به مبارزه با مواد مخدر را تشدید کند افزود: متاسفانه سال گذشته در مجلس قوانینی مصوب شد که در مجالس گذشته تصویب نشده بود.
مویدی گفت: مشکلات مختلف اقتصادی از جمله فقر و بیکاری در مصرف مواد مخدر موثر است و تا این مشکلات حل نشود معضل مواد مخدر حل نخواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست: