انتشار آلبوم موسيقي "بگو نه" اقدام فرهنگی درستی در جهت مبارزه با رواج مواد مخدر در ایران

در آبان سال 1392 ما پستی درباره استفاده از قابلیت های خواننده گان برای مبارزه با رواج مواد مخدر نوشتیم
حالا به  حمدالله گوش شیطان کر مثل اینکه گروهی از مسئولین در ستاد مبارزه با مواد مخدر در حال انجام دادن  همان پند و  نصیت های ما هستند و با انتشار آلبوم موسيقي "بگو نه" کار درستی را که ستاد مبارزه با مواد مخدر باید چند سال پیش انجام می داد را امروز  شروع کردند  به امید تداوم این فعالیت های فرهنگی بر علیه مواد مخدر

Opium.Site وبلاگ رسمی دکتر رضا یزدان نیاز: شیشه را ...
خواننده گان رپ لطفا بر علیه ماده مخدر شیشه هم یک اهنگ بخوانید ؟ شیشه را بشکن پایپ را رها کن
مديركل روابط عمومي ستاد مبارزه با مواد مخدر از انتشار آلبوم موسیقی «بگو نه» با صدای شش خواننده محبوب كشور خبر داد.
به گزارش روابط عمومي ستاد مبارزه با مواد مخدر، فرزين رحيم‌نظري در اين رابطه با بيان اينكه هنر در پيشگيري از آسيب‌هاي اجتماعي و افزايش سطح اطلاع افراد جامعه نسبت به اين آسيب‌ها نقش موثري دارد، گفت: هنر مقوله‌اي گسترده است و انواع هنرهايي كه هر كدام به شكلي روي افراد و ذهن آن‌ها تأثير مثبت دارند، بي شمار هستند. مثلاً فيلم و موسيقي تأثير بسزايي بر ذهن مخاطب دارند و بهترين ابزار براي انتقال اطلاعات محسوب مي‌شوند.
وي ادامه داد: با توجه به شيوع اعتياد در جامعه نيز بايد به طريقي به جوانان و نوجوانان یاد داد كه چگونه در مقابل همسالان خود در برابر تعارف مصرف مواد مخدر مقاومت کنند و به آن نه بگویند. چرا كه مطالعات نشان مي‌دهد يكي از راه‌هاي اثربخش پيشگيري از سوء مصرف مواد مخدر، آموزش مهارت‌هاي زندگي است و اينکه افراد بتوانند از اين طريق توانمندي‌هاي خود را افزايش دهند و در مقابل انواع مواد مخدر نه بگويند.
مديركل روابط عمومي ستاد تصريح كرد: بر همين اساس با توجه به علاقه وافري كه جوانان و نوجوانان كشور، به موسيقي دارند، آلبوم موسيقي «بگو نه» در شش قطعه و با صدای شش خواننده با هدف پيشگيري از اعتياد توسط ستاد مبارزه با مواد مخدر تولید و منتشر شده است.
رحيم‌نظري در ادامه؛ «تو از آدما به دوري» با صداي رضا صادقي، «درخت ايستاده ميمير‌د» با صداي عليرضا عصار، «تازه شو» با صداي فريدون آسرايي، «بگو نه» با صداي حامد زماني، «حريم» با صداي مجتبي كبيري و «بن بست» با صداي حميد فولادي را از آثار اين آلبوم برشمرد.
وي ادامه داد: ترانه‌سرايي اين شش اثر توسط عبدالجبار كاكايي، فريد احمدي، افشين مقدم، حامد زماني و اسماعيل فرزانه بوده است و آهنگسازي و تنظیم اين شش ترانه را فواد حجازي، حمزه قدياني، علي اكبر كردبچه و امير جمالزاده انجام داده‌اند.

به گفته وي، اين آلبوم در ایام نوروز ۱۳۹۴ توسط سازمان جوانان جمعيت هلال احمر در مبادي ورودي شهرها به صورت رايگان در بين مسافرين نوروزي توزيع مي‌شود.

هیچ نظری موجود نیست: