کنترل ذهن از آموزش و پرورش تا ارتش

کنترل ذهن از آموزش و پرورش تا ارتش
--------------------------------------------------
در کنترل ذهن که به شیوه های مختلف از آموزشی تا نظامی اعمال می شود،  بشر به سمتی سوق داده می شود که خود به خود از فکر کردن امتناع ورزد و قوه ي تعقل او از كار مي افتد.
در اغلب موارد تحقیقات راجع به کنترل ذهن به یک نتیجه واحد ختم می شوند آن هم اینکه بشر به سمتی سوق داده می شود که خود به خود از فکر کردن امتناع بورزد، در حقیقت قوه ی تعقل او غیرفعال می گردد. کنترل ذهن از زمانی که یک انسان قوی تر توانست بر سایرین تسلط یابد، بوجود آمد. به همین دلیل افرادی که با سیستم های رفتاری انسان ها آشنایی بیشتری داشتند، توانستند با بررسی رفتار و ذات بشر ابزار تسلط بر ذهن او را کشف کنند. این گروه که تعداد کمی از افراد جامعه هستند را همان نخبگان یا خواص جامعه می نامند.
 امروزه ما در شرایط بحرانی هستیم، زیرا هم اکنون کنترل ذهن، دارای دو بعد علمی و فیزیکی است، و این خطر وجود دارد که اگر از روش های تکنوکراتیک برای دفع دیکتاتوری استفاده نشود، کنترل ذهن به یک روش دائمی یا به بیان بهتر به یک قانون برای دولت ها در سراسر دنیا تبدیل شود.
 کنترل ذهن مدرن، تکنولوژیکی و روانی است. آزمایش ها نشان می دهد که به سادگی با افشای روش های کنترل ذهن می توان این اثرات را کاهش داد و یا حذف کرد، این کار را حداقل می شود با تبلیغات راجع به کنترل ذهن و آگاهی مردم نسبت به برنامه های موجود تا حدی عملی کرد، و اما فعالیت مهمتر مقابله با رسوخ فیزیکی کنترل ذهن در مجتمع های نظامی- صنعتی است.

 ۱- آموزش و پرورش
 یکی از بارز ترین روش هاست که همچنان بسیار زیرکانه و موذیانه به فعالیت خود ادامه می دهد. در واقع یک دیکتاتوری قوی است که کاملا فانتزی و غیر ملموس در سایه روند "آموزش" کودکان بر افکارشان تسلط می یابد. این روش می تواند ترکیبی از یک استبداد فاشیستی و کمونیستی در تاریخ باشد. شارلوت توماس ایزربیت (Charlotte Thomson Iserbyt)بیشترین افشاگری را در این زمینه داشته است. او در کتاب خاموشی مغرضانه آمریکا (The Deliberate Dumbing Down of America) می گوید، نقش اساسی "جهانگرا" ها تولید هواپیمای بدون سرنشین است که اینان در آینده همان نخبگان تحصیل کرده خواهند بود. 



سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده که تغییر و بازنگری در محتوای کتاب‌های درسی ایران، در حیطه اختیارات هیچ فرد
 Opium.Site وبلاگ رسمی دکتر رضا یزدان نیاز: مخالفت سازمان ...
 ۲- تبلیغات
 "ادوارد برنایس" مخترع فرهنگ مصرفگرایی است، هدف اولیه این فرهنگ تصویرسازی اولیه برای مردم به منظور طراحی یک نیاز است، به بیان ساده تر هدف نیازسازی در سطح جامعه است، که با ارائه تصاویر و دلایلی به ظاهر قانع کننده نیاز به داشتن یا نداشتن چیزی را ایجاد می کنند.

 در ابتدا این روش برای محصولاتی مانند سیگار پیش بینی شد.
البته برنایس در کتاب "تبلیغات" خود در سال ۱۹۲۸ به این نکته اشاره کرد که "تبلیغ؛ بازوی اجرایی نامریی دولت است." کاربرد این روش در سیستم های پلیسی مدرن و همچنین برنامه های جدید با نام "خبرچینی شهروندان" و حتی در جنگ شبه وطن پرست ها علیه تروریسم، به وضوح دیده می شود.
 تحکیم روز افزون روابط رسانه های فعال و دولت به ادغام ساختار سازمانی آنها با دولت می انجامد، که در حال حاضر این روند با بهره گیری از مفهوم "تبلیغ" در حال اجراست. هم اکنون رسانه ها از جمله صنعت چاپ، فیلم، تلویزیون، و شبکه های خبری به طور همزمان یک پیام مشابه را منتشر می کنند. اگر کسی به محتوای برنامه هایی که از رسانه ها پخش می شود، توجه کند، در می یابد همه حاوی یک پیام هستند اما به زبان های متفاوت. این ها همان پیام های نهفته نامیده می شوند.
 Opium.Site وبلاگ رسمی دکتر رضا یزدان نیاز: تبلیغ قطره ...
 ۳- برنامه های پیش بینی شده
 هنوز هم خیلی ها واقعی بودن این روش را انکار می کنند. تقریبا امکان ندارد کسی به آزمایش اطلاعات جمع آوری شده توسط آلن وات(Alan Watt) بپردازد و به نتیجه ای متفاوت دست یابد. پیدایش این روش به هالیوود بر می گردد جایی که یک صفحه ی بزرگ نمایش شما را مسخ می کند.

 برای این کار فقط کافیست نگاهی گذرا به کتاب ها و فیلم هایی افسانه ای و یا داستان های علمی تخیلی بیندازید و بعد از آن وضعیت جامعه امروز را بررسی کنید! مثلا با بررسی فیلم "شهروند هوشیار" (Vigilant Citizen) این نکته برای شما روشن می شود که "سرگرمی" معنی ای کاملا فارغ از آنی دارد که می پنداشتید.
 چگونه مغزمان را ورزش بدهیم (پرورش مغز ) - Opium.Site وبلاگ ...

سرخوشی ناشی از ورزش مربوط به ترشح اندوکانابینوئید

 ۴- ورزش، سیاست، مذهب
 ممکن است این سوال پیش بیاید که چرا دین، و یا حتی سیاست، در کنار ورزش با هم به عنوان یک روش کنترل ذهن قرار داده شده اند. نکته اینجاست که محور اصلی هر سه یکی است: تقسیم وتسخیر. تکنیک بسیار ساده است، در واقع اتصال بین سه موضوع است. اول گرایش طبیعی مردم به همکاری برای بقای خود، دوم آموزش برای تشکیل یک گروه و در آخر تلاش برای برنده شدن و سلطه. ورزش همواره نقش کلیدی "پرت کردن حواس"مردم را برعهده دارد، مثلا نادیده گرفتن نژاد های مختلف در ورزش را می توان مشابه یکی بودن افراد از منظر ادیان الهی نامید، در آمریکا خیلی مسخره به نظر می آید مردم کسی را که برای اهداف ورزشی و رسیدن به مراتب بالاتر ملیتش را تغییر می دهد، مذمت کنند و آن را ناقض حقوق های اساسی بشر مانند آزادی نمی دانند. در گفتمان سیاسی هم مخالفت های دو گرایش چپ و راست به راحتی قابل کنترل است. در حالی که بحث دین در طول تاریخ اصولا جنجال برانگیز بوده است.

 ۵- غذا، آب و هوا
 مواد افزودنی، سموم و برخی مواد غذایی با برخی فعل و انفعالات شیمیایی در بدن، مغز را مطیع و بی تفاوت می کنند.

 ثابت شده است که وجود فلوراید در آب آشامیدنی IQ را کاهش می دهد، آسپارتام و MSG را که کار تحریک سلولهای مغزی را بر عهده دارد تا مرز نابودی می برد. امروزه هم با دسترسی آسان به فست فودها که خود حاوی این سموم هستند افراد مصرف کننده فاقد تمرکز و انگیزه لازم برای هر نوع فعالیت در راستای سبک زندگی خود می شوند و اما اطاعت؛ بسیاری از افراد در دنیای مدرن منفعل بوده و کاملا پذیرای دیکتاتوری نخبگان هستند. اگر شما به تصور خودتان رژیم غذایی خود را انتخاب می کنید و الان از این موضوع احساس خرسندی می کنید، بدانید که آنها این فرهنگ های غذایی را از قبل نهادینه کرده اند.
 نمک افزودنی مونوسدیم گلوتامات اعتیاد اور است .MSG and ...

مصرف فست فود های حاوی مونو سدیم گلوتامات MSG ریسک ...
 ۶- مواد مخدر
 هر نوع ماده ی اعتیادآوری می تواند در این دسته قرار گیرد، در واقع وظیفه ی ماموران کنترل ذهن اطمینان از اعتیاد و عادت شما به هر چیزی است.

 روانپزشکی یکی از اصلیترین شاخه های علمی مورد استفاده در برنامه های کنترل ذهن بوده است، و هدف از آن تعریف اختلالات در افراد به عنوان مخالفت ها و تفاوت ها در پتانسیل های دورنی انسانی است.
در کتاب "دنیای قشنگ نو" این نکات پیش بینی شده بود. امروز، این امر حالت افراطی بیشتری به خود گرفته است و به عنوان یک استبداد پزشکی به کار گرفته می شود، تا جایی که تقریبا همه ی افراد را دارای اختلال می دانند، خصوصا افرادی که به سیاست و قدرت اعتراض می کنند و کار دولت را زیر سوال می برند. استفاده از داروهای عصبی در ارتش روشی است برای ثبت شمار خودکشی ها. در حال حاضر فاجعه استفاده ی دولت از مواد مخدرهای مدرنی است که برای بیش از ۲۵٪ از کودکان آمریکایی به کار برده می شود و نوعی داروی بیحس کننده ذهنی است. 
آیا اطلاع رسانی غلط ما موجب رواج ماده مخدر روانگرد... - Opium ...
 ماده مخدر آمینورکسی در ایران به جای متامفتامین - Opium.Site ...
 ۷- تست نظامی
 ارتش دارای سابقه ای طولانی به عنوان بستری فراهم برای آزمایش های کنترل ذهن است. ذهن افراد نظامی احتمالا باید به عنوان کسانی که قرار است در ارتش اطاعتی بی چون و چرا داشته باشند، نرمتر و قابل انعطافتر باشد. برای افزایش تعداد نظامیان ابتدا از زندگی شخصی و خصوصیات شخصی آنها سوال می شود، یک شاهد بر اثبات این ادعا برنامه های DARPA برای تهیه ی "کلاه نظامی کنترل ذهن" است که این کلاه موجب می شود افراد مطیع باقی بمانند.

 ۸- طیف الکترومغناطیسی
 حلقه های الکترومغناطیسی همه ما را محاصره کرده اند، که این حلقه ها و امواج توسط دستگاه های مدرن ساطع می شوند و تاثیر مستقیمبر عملکرد مغز دارند.
 آزمایشی توسط یک محقق با استفاده از یک "کلاه خدا (همه کاره)" (god helmet) صورت گرفت که در آن تغییر تفکرات و اهداف در مغز انسان با تغییر میدان مغناطیسی به خوبی اثبات می شود.
 امواج هشدار دهنده در مغز با توجه به وجود طیف گسترده ای از امکانات مخابراتی مانند برج های تقویت آنتن در گوشه و کنار مکان های زندگی تحت تاثیر قرار می گیرند و راه را برای کنترل ذهن مستقیم هموارتر می کند.
 مکانیسم کلاه خدا برای ایجاد تجربیات عرفانی بر اساس ...
 ۹- تلویزیون، کامپیوتر و مانیتور ها
 همانطور که شما به راحتی می توانید با استفاده از کنترل، کانال های تلویزیونی را تغییر دهید، این جعبه جادویی هم بدون آنکه متوجه باشید می تواند شما را مسحور کند. به همین دلیل می توان آن را یک سلاح روانیِ اجتماعی نامید. آزمایش ها بر روی مانیتور ها نشان می دهد که چراغ های چشمک زن در این وسایل امواج آلفای مغز را تحت تاثیر قرار می دهد، و آن را هیپنوتیزم می کند. هر چه سرعت چشمک زدن ها بالاتر می رود تاثیر بیشتر می شود مثلا در کامپیوتر سرعت کمتر است و به دنبال آن تاثیر کاهش می یابد، اما در ویدئو ها و بازی ها و در محیط مجازی خصوصا شبکه های اجتماعی این سرعت بیشتر و بیشتر می شود به نوعی که گویی مفاهیم مورد نظر به شما وحی می شود! مطالعه ها بر روی بازی های ویدئویی حاکی از آن است که در اثر تداوم در این بازی ها جریان خون به مغز کاهش می یابد، کنترل عاطفی هم کمتر می شود. علاوه بر این، بازی های جنگی کامپیوتری را براساس جنگ های واقعی می سازند، این برنامه ها توسط دولت و ارتش اجرا می شوند و تصادفی نیستند

منبع موسسه مطالعات امریکا
 ایا گوسفندان جهان قادر به درک مفاهیم انقلاب هوشیاری می شوند (فکر نکن کار خودت را انجام بده ).
Opium.Site وبلاگ رسمی دکتر رضا یزدان نیاز: ایا گوسفندان ...
Opium.Site وبلاگ رسمی دکتر رضا یزدان نیاز: انقلاب هشیاری ...
Opium.Site وبلاگ رسمی دکتر رضا یزدان نیاز: فرکانس بدن ...
Opium.Site وبلاگ رسمی دکتر رضا یزدان نیاز: متدهای کنترل ...
استفاده از دستگاه کنترل فکر و رابط مغز و کامپیوتر Brain ...
کنترل رفتارهای فردی و اجتماعی در جوامع امروزی در امریکا با ماری جوانا در ایران
Opium.Site وبلاگ رسمی دکتر رضا یزدان نیاز: کنترل ...
Opium.Site وبلاگ رسمی دکتر رضا یزدان نیاز: Bath salts ...
چطور از راه دور می توان مغز افراد را کنترل کرد - Opium.Site ...
Opium.Site وبلاگ رسمی دکتر رضا یزدان نیاز: سازمان سیا ...
Opium.Site وبلاگ رسمی دکتر رضا یزدان نیاز: فایده خدای ...
Opium.Site وبلاگ رسمی دکتر رضا یزدان نیاز: داستان مخدری ... به نام رویای شیرین
چاکران درگاه ماری جوانا برگ نخورند سیا CIA بشوند مخدر گل ...
Ergine ارگینLSA ماده مخدر توهم زای گیاهی مشابه با ال اس دی

هیچ نظری موجود نیست: