خطرناکترین ماده مخدر روانگران جدید به نام فلاککا در امریکا Flakka

ماده مخدر جدید در ایالت‌های آمریکا
اخیرا ماده مخدر flakka در ایالت‌های فلوریدا، اوهایو و تگزاس دیده شده که بسیار خطرناکتر و دارای اثرات سوء زیادی مانند کوکائین و مت امفتامین  است.

ماده مخدر جدیدی به نام flakka در بازار مصرف مواد مخدر آمریکا دیده می‌شود. بسیاری از گزارش‌ها حاکی از این است که این مخدر جدید طراحی شده(ان پی اس ) در ایالت فلوریدا وجود دارد. ماده روانگردان مذکور در چند ایالت دیگر در سراسر کشور آمریکا از جمله اوهایو و تگزاس نیز دیده شده است.
اسم این ماده مخدر را به دلیل شکل ظاهری‌اش “شن ریزه” هم می‌گویند که قابل استنشاق، دود کردن، تزریق کردن و بلعیدن نیز می‌باشد. این ماده مخدر به دلیل برخی سوء مصرف‌ها تاکنون مرگبار نیز بوده است.
خطرناکترین ماده مخدر روانگران جدید به نام فلاککا یا پی وی ...
Opium.Site وبلاگ رسمی دکتر رضا یزدان نیاز: مخدر نمک حمام ...
ماده مخدر نمک حمام از چه زمانی در فنلاند رایج شد ...
نمک حمام و مواد مخدر صنعتی - Opium.Site وبلاگ رسمی دکتر ...
مخدر روانگردن صنعتی نمک حمام با نام Eight Ballz - Opium.Site ...
فروش ماده مخدر نمک حمام MDPV و اسپایس با فرم های جدید
(نمک حمام ) (مفدرون با MDPV) - Opium.Site وبلاگ رسمی دکتر ...
الکل و مخدر نمک حمام در صدر مخربترین مواد اعتیاداور کشور ...
مخدر ابر نهم cloud 9 ,و مخدر نمک حمام Cloud Nine Drug Causes ...
آدمخواری Cannibalismبا ماده مخدر نمک حمام MDPVو پیشگویی ...
نمک حمام و مواد مخدر صنعتی - صدای آمریکا
Flakka از چه ساخته شده است؟
این ماده مخدر از ترکیبی به نام آلفا – PVP– ماده شیمیایی است که از لحاظ ساختار شیمیایی  مشابه با مخدر کاتینون است که در گیاه قات دیده می شود 
. متاسفانه این ماده مخدر برخلاف مخدر نمک حمام  ممنوع نشده و در تمام ایالت‌های آمریکا منع قانونی ندارد.
آلفا – PVP مانند کاتینون نوعی ماده محرک است که  ایجاد احساس شادی و سرخوشی، هوشیاری و بیداری افزایش یافته و افزایش جنبش و حرکت می کند
همه علائم مانند مصرف کنندگان مواد مخدر دیگر مثل آمفتامین و کوکائین هستند.
از آنجایی‌که flakka بسیار جدید است، محققان هنوز کاملا مطمئن نیستند که چگونه بر مغز اثر می‌گذارد و یا تا چه حدی اعتیادآور است.
وقتی این ماده مخدر در بدن کاهش می‌یابد، شخص به شدت احساس خستگی و افسردگی می‌کند درست مانند کوکائین و مت. بنابراین مصرف کننده برای دور شدن از اثرات ناخوشایند کمبود آن در بدن، رو به مصرف بیشتر می‌آورد. این ماده مخدر وضعیت شیمیایی مغز را تغییر می‌دهد به طوریکه در هربار مصرف، مصرف کنندگان نیاز به دوز بالاتری برای احساس نشئه‌گی دارند.
استفاده بیش از حد این دارو با احساس اضطراب شدید، پارانوئید و توهم بروز می‌یابد. تاکنون در ایالت‌هایی که این ماده مخدر پخش شده رفتارهای خشونت آمیز مصرف‌کنندگان گزارش شده است.



هیچ نظری موجود نیست: