قائم مقام دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر كشوردكتر عليرضا جزيني از تولید واکسن هروئین و افزایش سازمان های مردم نهاد خبر می دهد



قائم مقام دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر كشوردكتر عليرضا جزيني از افزايش فعاليت 72 درصدي سازمان‌هاي مردم‌نهاد در حوزه مبارزه با مواد مخدر ‏خبر داد.
به گزارش روابط عمومي ستاد مبارزه با مواد مخدر كشور؛ دكتر عليرضا جزيني در گفتگو با پايگاه اطلاع‌رساني ستاد، به تشريح عملكرد سال 1393 حوزه‌هاي مختلف اين ستاد پرداخت و افزود: سال گذشته 867 سازمان مردم ‌نهاد در حوزه فرهنگي و پيشگيري، 1031 سمن در حوزه درمان و 191 سمن در حوزه كاهش آسيب فعاليت داشتند كه در مجموع نسبت به سال 92، شاهد افزايش 72 درصدي فعاليت اين سمن‌ها بوديم.
منبع خبر:  روابط عمومي ستاد مبارزه با مواد مخدر94.02.05
رشد 38 درصدي سازمان‌های مردم نهاد استان مازندران در سال گذشته
دکتر علیرضا جزینی :تعداد سازمان‌های مردم نهاد در استان مازندران، 38 درصد در سال 93 نسبت به سال 92 رشد داشته است..
به گزارش روابط عمومي شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان مازندران دکتر عليرضا جزینی در جلسه هم‌اندیشی سازمان های مردم‌نهاد حوزه فرهنگی و پیشگیری استان شركت و نقش سازمان‌هاي مردم‌نهاد را در اين حوزه مهم توصيف كرد.
منبع خبر: روابط عمومي شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان مازندران94.02.30 
۱۳۹۴/۰۴/۱۴ - ۱۴:۲۴ - کد خبر: 153965
علیرضا جزینی، قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر هفته گذشته در یک نشست خبری از تولید واکسن اعتیاد به هروئین و مرفین در کشور خبر داد.
 رییس انستیتو پاستور ایران گفت: واکسن اعتیاد فقط یک طرح تحقیقاتی است و اکنون نه تأییدیه و پرونده ای در سازمان غذا و دارو دارد و نه اثربخشی آن به اثبات رسیده است.


هیچ نظری موجود نیست: