150 طرح مبارزه با مواد مخدر در شهرستان بروجرد اجرا شد

150 طرح مبارزه با مواد مخدر در شهرستان بروجرد اجرا شد

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: 150 طرح مبارزه با مواد مخدر امسال در شهرستان بروجرد اجرا و تعداد زیادی از باندهای مواد مخدر در بروجرد متلاشی‌شد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از بروجرد، علیرضا دلیری ظهر روز دوشنبه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر این شهرستان اظهار داشت: فعالیت کمپ‌های ترک اعتیاد در شهرستان بروجرد با نظارت دستگاه‌های مرتبط کنترل شود.
وی از فعالیت چندین کمپ ترک اعتیاد غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و افزود: در شهرستان بروجرد تنها یک کمپ ترک اعتیاد مجاز فعالیت می‌کند که برای پذیرش معتادان در این کمپ مبلغ پنج میلیون و 300 هزار ریال وجه نقد دریافت می‌شود.
فرمانده انتظامی بروجرد عنوان کرد: در شهرستان بروجرد 9 کمپ ترک اعتیاد غیرمجاز بدون داشتن مجوز فعالیت می‌کنند که ضرورت دارد توسط دستگاه‌های مرتبط نسبت به حسن فعالیت آن‌ها اقدام شود.
وی با اشاره به اینکه معتادان به مواد مخدر توانایی مالی پرداخت وجوه نقد برای ورود به این کمپ‌ها را ندارند، بیان کرد: اخذ این‌گونه مبالغ توسط کمپ‌های ترک اعتیاد در بروجرد از قاعده خاصی پیروی نمی‌کند بنابراین باید نسبت به دریافت این مبالغ توسط دستگاه‌های ناظر نظارت جدی شود.
دلیری با اشاره به لزوم فعالیت کمپ‌های ترک اعتیاد در شهرستان بروجرد، تصریح کرد: به‌رغم نداشتن مجوزهای لازم در کمپ‌های ترک اعتیاد بروجرد تعطیلی این مراکز در شرایط فعلی به صلاح نیست.
وی با بیان اینکه شهرستان بروجرد در شرایط کنونی به‌ عنوان بارانداز مواد مخدر در منطقه محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: شهرستان بروجرد شاه‌راه اصلی قاچاق مواد مخدر در منطقه غرب کشور محسوب می‌شود بنابر این ضرورت دارد با دقت بیشتری نسبت به مقابله با سوداگران مرگ پرداخت.
فرمانده انتظامی بروجرد با اشاره به افزایش 120 درصدی دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته در شهرستان بروجرد، گفت: امسال با اجرای 150 طرح مبارزه با مواد مخدر در شهرستان بروجرد تعداد زیادی از باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی‌شده و قاچاقچیان مواد مخدر در این شهرستان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
وی با اشاره به فعالیت عطاری‌های غیرمجاز در این شهرستان، اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون 55 عطاری بدون مجوز توسط اماکن نیروی انتظامی پلمب شده‌اند

هیچ نظری موجود نیست: