خواننده و بازیگر مشهور یا دلال مواد مخدر؟

خواننده و بازیگر مشهور یا دلال مواد مخدر؟
پسر پابلو اسکوبار سلطان کوکائین ادعا کرده است که فرانک سیناترا دلال کوکائین و شریک تجاری پدرش در آمریکا بوده است.

سباستین مارکویین پسر 38 ساله پابلو اسکوبار در ادعایی تازه فرانک سیناترا خواننده و بازیگر سرشناس آمریکایی را به عنوان شریک تجاری پدرش در میامی معرفی کرد. گفته می‌شود که ساحل فلوریدا دروازه اصلی ورود مواد مخدر اسکوبار به آمریکا بوده است.

سباستین در این باره به یک روزنامه برزیلی گفت : «تعداد خواننده‌هایی که کار هنری خود را با حمایت مالی قاچاقچیان مواد مخدر شروع کردند، بسیار بیش از آن چیزی است که تصور می‌کنید. مدرکی برای اثبات این موضوع وجود ندارد، من خیلی به پدرم نزدیک بودم و او همواره درباره این موضوع با همکارانش صحبت می‌کرد.» او اضافه کرد : «سیناترا در کار دلالی کوکائین بهتر از خوانندگی و یکی از شرکای تجاری پدرم در میامی بود.»

البته پیش از این نیز شایعات زیادی درباره رابطه سیناترا با گانگسترها وجود داشت. در زندگینامه وودی آلن که همین هفته در آمریکا منتشر شد، ادعای مبنی بر نقشه سیناترا برای قتل وودی آلن مطرح شده است، که بر اساس آن سیناترا به خاطر ازدواج آلن با همسر سابقش میا فارو از مافیا خواسته که کارگردان «آنی هال» را به قتل برسانند.

پسر اسکوبار سال گذشته کتابی پرفروش با نام «پدر من اسکوبار» منتشر کرد و همواره در سخنرانی‌های خود بر علیه خشونت صحبت می‌کند.

هیچ نظری موجود نیست: