ضمانت و بیمه نامه کامل ترک و درمان اعتیاد تا اخر عمر را هم معتادین قبول ندارند

ضمانت و بیمه نامه کامل ترک و درمان اعتیاد تا اخر عمر  را هم  معتادین قبول ندارند .
ترک دادن اعتیاد به مواد مخدر به معنی جایگزین کردن یک ماده مخدر با یک دارو از رده مواد مخدر دیگر  نیست این کار  درمان اعتیاد محسوب نمی شود .
عشق به یک زن و اعتیاد به یک ماده مخدر دارای فرایند مشابه ای در مغز انسان است .
ایا کسی را می شناسید که  بتواند  عشق مجنون به لیلی را  درمان کند و ضمانت بدهد که با یک درمان 4 ماهه مجنون لیلی را  رها کند و با زن دیگری ازدواج کند .
هیچ کس در دنیا حاضر نیست  از لذت های زندگی خودش را محروم کند و اعتیاد به مواد مخدر  یک لذت است لذتی که در بعضی مواقع از بالاترین لذت های زندگی بالاتر است .
مسله زمانی جالب می شود که بگویم وقتی معتادی  جهت  درمان به من مراجعه می کند و من روش درمانی خودم  را توضیح می دهم و می گویم
حدود یک نیم میلیون تومان مخارج داروهای شما می شود و مدت زمان ترک دادن حدود 4 ماه  است و طرف می پرسد  شما تضمین می کنید من ترک کنم !
من هم در جواب با قاطعیت می گویم اگر شما دستورات دارویی من را  اجرا کنید یک ضمانت نامه کتبی می دهم که شما حداقل تا اخر عمر دیگر معتاد به این ماده مخدری که اکنون مصرف می کنید  نخواهید شد  و زیر انرا امضا می کنم و تعهد می کنم در صورتی که شما دوباره معتاد به این مخدر شوید  تمامی مبالغ ویزیت  دریافتی و پول دارو را به شما بازپس می دهم  کاری  که حتی یک پزشک عمومی که شما سرما خورده باشید  نمی کند و هیچ پزشکی در دنیا را نمی توانید پیدا کنید که برای درمان افسردگی و اضطراب یا اعتیاد به بیمار خود ضمانت نامه کتبی بدهد
خوب طرف بعد از شنیدن مطالب من چکار می کند
می رود و دیگر برنمی گردد !!
این یعنی عشق واقعی !!

اعتیاد به شیشه در زنان بیشتر از مردان است/ قاچاقچیان در اماکن تجمع زنان،

اعتیاد
رئیس سابق اداره اجتماعی قوه قضاییه با بیان اینکه آمار معتادان مصرف مواد مخدر «شیشه» در حوزه زنان بسیار بیشتر از مردان است، افزود: متاسفانه اعتیاد و مصرف مواد مخدر مساله‌ای غیر رسمی و زیر زمینی است، بر همین اساس آماری از تعداد معتادان و میزان مصرف آنان در دست نیست و حتی آمارهای موجود نیز نادرست است.
جعفر بای در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا در خصوص زنانه شدن اعتیاد، اظهار‌‌ کرد: متاسفانه جنس زن آسیب پذیری‌های خاص خود را دارد و یکی از ویژگی‌های زنان، تحت تاثیر قرار گرفتن است به طوری که نقش احساسات در زنان بیش از تعقل است بر همین اساس زنان خیلی سریعتر از مردان تحت تاثیر القائات و تبلیغات رسانه‌ها قرار می‌گیرند.
این کارشناس آسیب‌های اجتماعی افزود: یکی از مسائل بسیار مهم این‌ است که قاچاقچی‌ها برای افزایش بازار مصرف خود در اماکن تجمع زنان، تبلیغات می‌کنند زیرا زنان به زیبایی ظاهری خود بسیار حساس هستند بر همین اساس باشگاه های ورزشی و آرایشگاه‌های زنانه پاتوق فروشندگان مواد مخدر است. زنان با تبلیغات واهی فروشندگان مواد و آرایشگر‌ها مبنی بر اینکه استفاده از مواد مخدر به تناسب اندام،‌ لاغری، شادابی و شفافیت پوست کمک می‌کند به سمت مصرف مواد مخدر و شیشه گرایش پیدا می‌کنند.
وی به ویژگی‌های خاص زنان از جمله عاطفی و احساسی بودن آنان اشاره کرد و گفت: زنان به خاطر زنانگی و خصلت مادر بودن تحت تاثیر این تبلیغات قرار می‌گیرند. در نتیجه این اتفاقات افزایش میل به مصرف مواد مخدر در زنان جامعه بیشتر می‌شود، به طوری که امروزه روند معتاد شدن زنان افزایش یافته است، البته تعداد معتادان مرد بیشتر از زنان معتاد است.
زنان بیش از مردان شیشه مصرف می‌کنند
رئیس سابق اداره اجتماعی قوه قضاییه با بیان اینکه آمار معتادان مصرف مواد به خصوص شیشه در حوزه زنانه بسیار بیشتر از مردان است، افزود: متاسفانه در کشور ما موضوع اعتیاد و مصرف مواد مخدر به صورت زیر زمینی صورت می‌گیرد بر همین اساس آماری از تعداد معتادان و میزان مصرف آنان در دست نیست و حتی آمارهای موجود نیز نادرست است.
وی ادامه داد: زنان تحت تاثیر تبلیغات دوست و همکلاسی و آرایشگر و مربی باشگاه، معتاد می‌شوند و حتی شبکه‌های قاچاق در حال پیدا کردن بازار مصرف در بین زنان هستند.
بای یادآور شد: زنان از نظر فیزیولوژی و آناتومی بسیار حساس و آسیب‌پذیرند و جسم و روح آنان به سادگی و با سرعت بیشتری نسبت به مردان تخریب می‌شود. از نظر جسمانی دندان که بخش اعظم زیبایی زنان را تشکیل می‌دهد، تغییر رنگ و در نهایت تخریب می‌شود و همچنین رنگ چشم و بینایی زنان پس از مصرف مواد تغییر می‌کند.
این آسیب‌شناس ادامه داد: مصرف مواد مخدر به ویژه شیشه به سلسله اعصاب و مغز زنان آسیب جدی وارد می‌کند و مانع تفکر و تمرکز می‌شود، همچنین لرزش دست‌ها،‌ عصبانیت و تیک‌های عصبی در زنان بیشتر از مردان شایع است.
وی زنان و کودکان را طعمه‌ها و قربانیان اصلی مواد مخدر معرفی کرد و گفت: زنان پس از مصرف مواد مخدر و اعتیاد به مرور زمان به ساقی و فروشنده مواد مخدر تبدیل می‌شوند.
خوابگاه‌های دانشجویی بازار فروش مواد در فصل امتحانات
بای یکی از بازار‌های مصرف مواد مخدر در فصول امتحانات را خوابگاه‌های دانشجویی اعلام کرد و گفت: برخی از دانش آموزان و دانشجویان در ایام امتحانات به بهانه شب زنده‌داری و افزایش تمرکز به مصرف مواد مخدر گرایش پیدا می‌کنند، البته مصرف مواد مخدر در مدارس نیز رواج دارد، به طوری که یک مدرسه دخترانه در جنوب شهر به عنوان کیس مطالعاتی قرار دادند و دانش آموزان در مصاحبه اعتراف کردند که مواد مخدر مصرف می‌کنند. بر اساس همین آمار در آن مدرسه بیش از 80 درصد دانش آموزان دختر مواد مخدر مصرف می‌کردند، در حالی که آموزش و پرورش معتقد است که یک درصد از جمعیت دانش آموزان کشور مواد مخدر مصرف می کنند اما این در حالیست که آمار واقعی بیش از 2 درصد را نشان می‌دهد.
رواج مصرف مواد مخدر در مدارس
این کارشناس پژوهشگر سابق قوه قضاییه یادآور شد: متاسفانه این جرم و بیماری در جامعه دانش آموزی شدیدا در حال تبلیغ و رونق است، زیرا مواد مخدر به صورت ساده و آسان در دسترس و اختیار آنان قرار می‌گیرد همچنین مصرف مواد مخدر در بین دانش آموزان و دانشجویان در دوره و فصل امتحانات افزایش می‌یابد.
وی تاکید کرد: برای مبارزه و کاهش مصرف مواد مخدر در بین جوانان و زنان باید استرس و اضطراب در جامعه کاهش و نشاط و شادابی افزایش یابد که البته باید توجه داشت نشاط اجتماعی با برنامه‌های مصنوعی و تصنعی و کاذبی مانند برنامه خندوانه ایجاد نمی‌شود زیرا نشاط باید از درون افراد ایجاد شود و از بطن جامعه بجوشد.
نشاط یک امر دستوری نیست
بای یادآور شد: نشاط یک امر دستوری نیست که به عنوان مثال با یک سریال یا یک برنامه اجتماعی و یا سازمان ماموریت شاد و با نشاط سازی افراد را بر عهده داشته باشد، فرد باید در شرایطی زندگی کند که از درون احساس شادی و شادابی داشته باشد و نیازهای افراد در جامعه تامین شود و دغدغه اشتغال پس از فارغ التحصیلی باعث ایجاد نگرانی و استرس می‌شود.
این کارشناس آسیب‌های اجتماعی یادآور شد: زنان و جوانان برای عبور از این بحران به یک مخدر پناه می‌برند و در این منجلاب و باتلاق دست و پا میزنند، بنابراین ‌نباید برای زنان و جوانان بحران و نگرانی ایجاد کنیم.
وی با تاکید بر خطرناکتر بودن مواد مخدر صنعتی نسبت به مواد مخدر سنتی، گفت: باید زنان را نسبت به مضرات و معایب مصرف مواد مخدر آشنا و آگاه کنیم و فرجام اعتیاد را در قالب هنر و سریال و فیلم سینمایی و به طور کل در تبلیغات غیر مستقیم هنری به آنان نشان دهیم.
ضعف عملکرد صدا و سیما در آگاهی بخشی مضرات مواد مخدر
این کارشناس و پژوهشگر سابق قوه قضاییه با انتقاد از عملکرد صدا و سیما در تولید سریال‌ها و فیلم‌های آموزنده در حوزه آگاهی جوانان و زنان برای پیشگیری از اعتیاد گفت: در صدا و سیما به صورت ضعیف و مقطعی و کوتاه به تولید چنین محتوایی می‌پردازند در حالی که یک کار تبلیغاتی اثر بخش باید مداوم باشد. بر همین اساس نیاز به حرفه‌ای سازی و تخصصی کردن این فعالیت در صدا و سیما وجود دارد، زیرا تولید محتوایی که با سهل الوصولی و سادگی و بدون تخصص صورت گیرد اثر بخشی لازم را نخواهد داشت. متاسفانه در سینمای ما عریان به این موضوعات می پردازند با این روش از اثر بخشی و تاثیر گذاری آن کاسته می‌شود.

مصرف مواد مخدر توسط 80 درصد دانش آموزان یک مدرسه دخترانه


مصرف مواد مخدر توسط 80 درصد دانش آموزان یک مدرسه دخترانه
رئیس سابق اداره اجتماعی قوه قضاییه با بیان اینکه آمار معتادان مصرف مواد مخدر «شیشه» در حوزه زنان بسیار بیشتر از مردان است، افزود: متاسفانه اعتیاد و مصرف مواد مخدر مساله‌ای غیر رسمی و زیر زمینی است، بر همین اساس آماری از تعداد معتادان و میزان مصرف آنان در دست نیست و حتی آمارهای موجود نیز نادرست است.
جعفر بای یکی از بازار‌های مصرف مواد مخدر در فصول امتحانات را خوابگاه‌های دانشجویی اعلام کرد و  گفت: برخی از دانش آموزان و دانشجویان در ایام امتحانات به بهانه شب زنده‌داری و افزایش تمرکز به مصرف مواد مخدر گرایش پیدا می‌کنند، البته مصرف مواد مخدر در مدارس نیز رواج دارد، به طوری که یک مدرسه دخترانه در جنوب شهر به عنوان کیس مطالعاتی قرار دادند و دانش آموزان در مصاحبه اعتراف کردند که مواد مخدر مصرف می‌کنند.
بر اساس همین آمار در آن مدرسه بیش از 80 درصد دانش آموزان دختر مواد مخدر مصرف می‌کردند، در حالی که آموزش و پرورش معتقد است که یک درصد از جمعیت دانش آموزان کشور مواد مخدر مصرف می کنند اما این در حالیست که آمار واقعی بیش از 2 درصد را نشان می‌دهد.

استاد دانشگاه تهران: مبارزه با مواد مخدر تاکنون شعاری انجام شده است


 
استاد دانشگاه تهران گفت: متاسفانه در کشور ما مبارزه با مواد مخدر بیشتر به صورت شعاری انجام گرفته است تا عملی.

 ستاد مبارزه با مواد مخدر: مهدی حجت اظهار کرد: تاکنون راهکارهای متعددی در زمینه مبارزه با مواد مخدر مطرح شده است که برخی کم اثر و برخی دارای تاثیرگذاری زیاد بوده است. ولی در این میان راهکاری موفق و موثر بوده که فاصله عموم جامعه را از مواد مخدر و اعتیاد دور کند.

وی افزایش دانش و اطلاعات خانواده‌ها را نسبت به عوارض اعتیاد ضروری برشمرد و گفت: در صورتی که مدرسه، دانشگاه و ‏خانواده آگاهی لازم را در حوزه مواد مخدر به ویژه از نوع صنعتی داشته باشد، در کاهش آمار اعتیاد بسیار موثر خواهد ‏بود.‏

حجت بر فعالیت بیشتر رسانه‌ها و صدا و سیما رسانه‌ها در حوزه مبارزه با مواد مخدر گفت: در حال حاضر اطلاع و دانش مردم به روز نیست که با فعالیت بیشتر رسانه‌ها و صدا و سیما می‌توان در ایجاد حساسیت جامعه در امر مبارزه به موفقیت دست یافت.

عضو سابق شورای شهر تهران با بیان اینکه متاسفانه در کشور ما مبارزه با مواد مخدر بیشتر به صورت شعاری انجام گرفته است تا عملی ادامه داد: در صورتی که پیشگیری از اعتیاد به صورت جدی و در سطح فراگیر و مستمر صورت گیرد و رسانه‌ها به صورت خود جوش در مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد همکاری کنند، می‌توان در روند کاهش آمار اعتیاد موفق بود.

به گفته حجت آمادگی بالقوه در امر مبارزه با مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد در جامعه وجود دارد ولی به فعلیت در آوردن آن نیاز به برنامه‌ریزی آموزشی دارد.

وی به مشکلات اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و... و تاثیر آن در ایجاد ناامیدی میان افراد جامعه به ویژه جوانان اشاره کرد و گفت: افسردگی از علل گرایش مصرف مواد مخدر به شمار می‌رود. مسئولان جهت رفع مشکلات بیکاری و اشتغال یابی افراد جامعه باید اهتمام بیشتری داشته باشند. تا علاوه بر افزایش تقویت نشاط و شادابی همچنین پر کردن اوقات فراغت مناسب، شاهد افزایش رونق اقتصادی خانواده‌ها باشیم و مانع از ایجاد افسردگی میان افراد باشیم.

استاد دانشگاه تهران ناامیدی در جامعه، نبود شادی کافی، تحریم و محدودیت‌های بی مورد را در ایجاد تاثیر منفی در جوانان موثر دانست و افزود: البته نمی‌توان منتظر ماند تا وضعیت اقتصادی و... بهبود یابد و پس از آن شاهد کاهش اعتیاد باشیم چرا که باید با خود پدیده نیز مبارزه جدی شود.

عضو سابق شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه مبارزه دولت با مواد مخدر باید جنبه عملی داشته باشد، تصریح کرد: مطالبه وزیر کشور و دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در پیشگیری از اعتیاد و مبارزه اجتماعی باید جدی‌تر توسط همه افراد پیگیری شود.

وی بیان داشت: متاسفانه سال‌های گذشته مبارزه با مواد مخدر محسوس و جدی انجام نگرفته و هنوز شاهد حضور معتادان بلامکان و مواد فروشان در نقاطی از سطح شهر هستیم.

حجت افزود: همیشه در مسائل اجتماعی علت بروز و مبارزه با مساله مورد توجه است و تنها با مبارزه با علت به پیشگیری از اعتیاد دست نمی‌یابیم.

استاد دانشگاه تهران اضافه کرد: شورای شهر، وزارت کشور، ستاد مبارزه با مواد مخدر، وزارت ارشاد و نیروی انتظامی و... در امر مبارزه با مواد مخدر سهیم هستند و باید به نقش خود در این زمینه به طور جدی توجه کنند. همچنین باید بسترهای مبارزه اجتماعی با مواد مخدر میان مردم فراهم و در حالی که فرهنگ سازی در این زمینه انجام می‌شود مسئولین در همه نهادها و سازمان‌ها اقدامات لازم، همکاری و مساعدت را با یکدیگر داشته باشند.

عضو سابق شورای شهر تهران با بیان اینکه همه باید دست به دست هم دهند تا با پدیده شوم اعتیاد مبارزه شود، افزود: روزانه اخبار زیادی در رابطه با کشف مواد مخدر و دستگیری مواد فروشان و... در اخبار اعلام می‌شود ولی علیرغم اقدامات انجام گرفته هنوز شاهد حضور معتادان در نقاطی از شهر و گاهی در پارک‌ها هستیم. این مساله موید آن بوده که یک دست به تنهایی صدا ندارد.

حجت با اشاره به اینکه چرا باید فضای پارک به صورتی طراحی شده باشد که معتاد امکان حضور و فروش مواد را داشته باشد یا آیا نظارت کافی در این زمینه در فضاهای عمومی انجام می گیرد؟

شروع درمان اختلالات اضطرابی و سرطان با MDMA در سان فرانسیسکو توسط FDA تائید شد MDMA approved for anxiety therapy trials in US

 MDMA approved for anxiety therapy trials in US

شروع درمان اختلالات اضطرابی و سرطان  با MDMA در سان فرانسیسکو توسط FDA  تائید شد


mdma
 اداره مبارزه با مواد مخدر  امریکا  برای شروع استفاده درمانی از  MDMA اجازه استفاده از انرا  به یک روانپزشک در سان فرانسیسکو داد.
دکتر فیلیپ ولفسون Dr. Philip Wolfson برای درمان 18 بیمار مبتلا به اختلالات  اضطرابی شدید و در افراد مبتلا به سرطان  یا بیماری های که  زندگی انسان را به شدت تهدید کنند  مجوز استفاده از  داروی  MDMA را کسب کرد  .

سازمان  نظارت بر غذا و داروی آمریکا نیز پشت سر این ایده است. سخنگوی FDA شنی والش معتقد است که "اگر یک دارو برای یک بیماری ناتوان کننده کار می کند   می توان با برچسب امن بودن با استفاده از ان موافقت نمود  و از طریق درست برای درمان بیماری ها از ان استفاده کرد .

آنالوگ های MDMA اکستازی داروی جدیدی برای درمان سرطان خون ...
روش ترک و درمان اعتیاد به مواد مخدر متد درمانی سیلوگین ...
ایبوگین با یک دوز هر اعتیادی را ترک و درمان می کند - Opium ...
متد سایلوگین در ترک و درمان کامل اعتیاد به مواد مخدر - Opium ...
Opium.Site وبلاگ رسمی دکتر رضا یزدان نیاز: H3 receptor ...
Opium.Site وبلاگ رسمی دکتر رضا یزدان نیاز: Any Help In ...
(قسمت اول ) (psilogaine) New Prescriptions for Addiction ...
MDMA therapy sessions to go ahead in San Francisco
Scientists to Use Ecstasy Therapy on Terminally Sick
Ecstasy Therapy Trial Approved for Anxiety Management


سومین کنفرانس بین المللی بریکینگ (آگاهی سایکدلیک ) 10 تا 12 جولای لندن انگلستان Breaking Convention: 3rd International Conference on Psychedelic Consciousness

Gearing Up with Dr Ben Sessa for Breaking Convention – 3rd International Conference on Psychedelic Consciousness





Breaking Convention 2015
 
As we gear up for another fantastic Breaking Convention: 3rd International Conference on Psychedelic Consciousness, we caught up with co-organiser, psychedelic researcher and author Dr Ben Sessa, about what’s going on at this year’s event, and why it’s such a brilliant occasion. You can check out the full line-up of speakers, workshops, art shows, and evening events, along with picking up a ticket, from their website here.
Breaking Convention, International Conference on Psychedelic Consciousness, is about to have its third incarnation this July. How did it all begin?
It was a coming together of various people who all shared the same dream at the same time. In 2010 I had been making plans to put together a small gathering, to take place at the Royal College of Psychiatrists, to debate the divisive subject of MDMA.
I had met David Luke in 2008 at the World Psychedelic Forum conference in Basel and I knew he was also interested in seeing if a similar conference could happen in the UK. Then in 2010 I met Dave King, then at Kent University, at the MAPS conference in San Jose, California. It appeared that he too had been thinking the same thing – a UK-based conference. Dave King was friends with two of the lecturers at Kent University, anthropologists Anna Waldstein and Cameron Adams, both of whom had an interest in the social, legal and anthropological aspects of psychedelic culture, and had already been discussing putting on some kind of event at Kent University.
So we all got together and realised that between the five of us we covered a broad
range of subjects touched by psychedelics: medicine, psychology and anthropology. So the first conference happened – by the skin of our pants – at Kent University in 2011. We repeated the event on a larger scale at Greenwich University in 2013 and we are now, in 2015, joined on the executive committee by Aimee Tollan, after Anna left to pursue other interests.

Dr. Ben Sessa
Dr. Ben Sessa


How does Breaking Convention differ from other conferences?
 
It is very ‘home made’, which is great. Between the five of us on the committee we know a lot of people in the international psychedelic community. So we beg, borrow and steal favours and support from our friends all over the world. We are continually told by our participants and delegates that what they love most about BC – besides its professionalism and meticulous attention to detail – is its communal, shared atmosphere. In total around one third of the people at the conference are working with us, alongside us and participating in one way or another. It is a massive community of shared interests. People feel like they are part of a bigger movement. And we are always keen to get as many people as possible involved.
 
BC totally lacks some of the glitzier, more corporate aspects of some of academic conferences – basically because we don’t have any money! This year we have managed to get a few hundred quid sponsorship here and there, which is great, but basically the entire cost of the conference comes from ticket sales – so it is always an anxious moment around this time of year when we are watching our Eventbrite page daily hoping to break even and be in a position to pay all the bills at the end of the gig!
 
But just because it is homemade does not mean it is low in quality. On the contrary, we bring the best speakers from the cutting edge of research on psychedelics from all over the world. Top university departments are represented, top-selling authors with wide followings and people with a big media presence. It might be homemade, but it’s top drawer stuff.
 
There’s an incredible amount of speakers this year, who seem to cover a vast array of areas, from medicine, psychology, neuroscience and psychopharmacology, through to philosophy, literature, history, and anthropology. Why is it that psychedelics are so multidisciplinary? And how does the conference cater for so many fields?
 
It’s the nature of the chemicals themselves. Alterations in consciousness are fundamental, pervasive phenomena; they naturally touch all areas of life, from the psychology and physiology of human experience to the politics, art and spirituality and philosophy of humanity. LSD, when it came along in the 50s and hit widespread culture in the 60s, touched all disciplines from art, architecture and fashion to music, medicine and law. That is why a conference such as this is such a vibrant and diverse place. Man, I go to some seriously stuffy and dull medical conferences, whose subject matters are necessarily narrowly restricted to pure science, but BC ain’t like that! We also have an amazing arts and entertainments programme – with exhibitions, performances, bands and DJs throughout the weekend.
 
The reason we can cover so many areas at BC is because of the excellent staff team involved. Each discipline is responsible for running it’s part of the show. Come to me if you want to discuss medicine and therapy, don’t ask me if you want to know about the botany of Salvia’s female plant spirits, but I can direct you to whom you should go for that. It’s all here. And truth is, there are huge cross-overs between these various disciplines; I hear, for instance, that Salvia’s plant spirits have enormous therapeutic potential, so there you go – medicine meets botany. Very BC!
Breaking Convention 2011



What can people expect to experience from Breaking Convention? And what do you hope to achieve?
 
Expect lots and lots of information, lots of fun and lots of people; many will be like oneself, many will be surprisingly different. We are all joined with a common theme. Get involved and be part of it.
 
In a hypothetical world, which three people would you most like to go tripping with?
It would be a bit corny to say Huxley, Leary and Kesey, or Hubbard, Hofmann and Ram Dass, wouldn’t it? So may I invite my friends on the BC15 exec committee instead?
 
What are looking forward to specifically at this year’s event?
Staying awake, getting some sleep, getting to all my commitments (I have something going on at every available minute of the conference!), seeing the show run smoothly, seeing people enjoying themselves, listening to some far out tunes, immersing myself in performance and art, learning some news facts about groundbreaking neuroscientific research, getting some good media coverage and hanging out with all my international friends. Oh, and selling loads of copies of my new novel, To Fathom Hell and Soar Angelic, which is being launched at the conference.
 

Would you tell us a little about your book please?
 
Yes indeed! As far as I can tell the subject of psychedelic research and therapy has never been covered in a work of fiction – until now. My novel follows the story of traditional, conservative (slightly disturbed) NHS psychiatrist as he discovers the world of psychedelic therapy. His new realisation opens his eyes to the problems and insufficiencies of the modern medical model and, together with a maverick Californian psychiatrist, he sets up a UK-based centre for psychedelic research. There are many twists and turns on the journey. I hope people find it an interesting, informative and very fun read.


Why should people buy a ticket?

 
In terms of sheer numbers of speakers, performers and participants BC15 is quite simply the largest conference ever, bar none, on the subject of psychedelic drugs. Now, you may or may not have any knowledge understanding or specific interest in this subject, but what I would say to you, the potential ticket buyer is this: if you have any interest in medicine, therapy, psychology, botany, sociology, chemistry, art, music, dance, architecture, philosophy, anthropology, politics, law or media then then you will certainly find something to interest you at BC15. How does that sound
روش ترک و درمان اعتیاد به مواد مخدر متد درمانی سیلوگین ...
(psilogaine) New Prescriptions for Addiction Treatment

دیوید گراهام اسکات فیلم ساز مستند "شب ایبوگین "David Graham Scott-Iboga Nights


David Graham Scott.
دیوید گراهام اسکات فیلم ساز  مستند "شب ایبوگین "
گراهام اسکات  زمان جوانی به هروئین معتاد بود .او  برای ترک در انگلستان از همان شیوه مرسوم و رایج درمان با متادون استفاده کرد
برای اسکات استفاده از متادون به معنی درمان اعتیاد نبود .
او به دنبال درمان کامل ورهایی از مواد مخدر بود .
اسکات در کوشش خود برای سافتن رهایی از اعتیاد به جستجو پرداخت  تا زمانی که به ایبوگائین رسید .و با استفاده از داروی گیاهی ایبوگین موفق شد  برای همیشه اعتیاد به هروئین و  متادون را ترک کند.
فیلم شب ایبوگین اولین فیلم مستند دیوید گراهام اسکات درباره معتادین به هروئین و متادون و کوکائین است که در ان با استفاده از گیاه ایبوگین   اقدام به ترک کرده اند
شب ایبوگا  یک فیلم مستند  است ک در ان به بررسی استفاده از iboga  به عنوان یک  دارو برای درمان  اعتیاد به مواد مخدر پرداخته می شود  فیلمIboga Nights در سال ( 2014 ) در شبکه بی بی سی پخش شده است

جزییاتی از جدیدترین مخدرهای موجود در خیابان توسط رییس مرکز تحقیقات و آزمایشگاه های پلیس مبارزه با مواد مخدر، اعلام شد .

جزییاتی از جدیدترین مخدرهای موجود در خیابان 
   ۲ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش
رییس مرکز تحقیقات و آزمایشگاه های پلیس مبارزه با مواد مخدر، مواد مخدر جدید آزمایش شده در کشور را اعلام کرد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، تهمینه باهر رییس مرکز تحقیقات و آزمایشگاه های پلیس مبارزه با مواد مخدر، مواد مخدر جدید آزمایش شده در کشور را به شرح زیر اعلام کرد.
پای یک معتاد به  مخدر کراک در ایران



کروکودیل

وی با اشاره به شایع شدن مصرف ماده مخدری با عنوان کروکودیل گفت: کروکودیل ماده ای است که در یکسال گذشته به عنوان بزرگترین معضل مواد مخدر کشور روسیه شناخته شده است.
سمت راست پای یک ایرانی معتاد به مخدر کراک سمت چپ پای معتاد به مخدر کروکودیل



باهر با بیان اینکه آزمایشگاه های موجود در کشور، وجود این ماده مخدر در کشورمان را تایید نکرده‌اند گفت: این ماده بسیار قدرتمند، اثرات مخرب بسیار شدیدی دارد و طبق گزارشات واصله، گوشت بدن مصرف کنندگان این مواد پس از مدتی ریخته و از بین می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه مصرف کنندگان این ماده بیش از یکسال زنده نخواهند ماند افزود: با توجه به نزدیکی کشور روسیه با ایران، باید نسبت به این ماده هشیار بود ولی خوشبختانه تا امروز نمونه هایی که با این عنوان به دست ما رسیده اند، کروکدیل نبوده اند.
کروکودیل(دزومورفین ) نداریم، همان شیشه(متامفتامین ) - ...

LSD (ال‌اس‌دی)

باهر با اشاره به ماده ال اس دی گفت: این ماده که قویترین ماده توهم زای دنیاست، از سال 78 وارد کشور شده است ولی به دلیل قیمت بالای آن (100-120هزار تومان) در کشور ما مصرف چندانی ندارد.

رییس مرکز تحقیقات و آزمایشگاه های پلیس مبارزه با مواد مخدر افزود: کاغذهای 10*10سانتی متری این ماده حامل 100 تمبر ال اس دی است که با توجه به مصرف مایع این مواد،، باید نسبت به ورود ان هشیاری ویژه ای داشت.
پیدا کنید پرتقال فروش ماشروم فروش را - Opium.Site وبلاگ ...

حشیش صنعتی؛ گیاه خشک شده توهم زا

باهر در خصوص حشیش صنعتی گفت: این ماده در کشور ترکیه مصرف می شود و در ایران هنوز گزارشی از مصرف ان ب دست نرسیده است.

وی با بیان اینکه این ماده ب دلیل هم مرزی ایران با ترکیه احتمال ورود ب کشورمان را دارد، افزود: این ماده در بسته بندی های شکیل به شکل گیاه خشک، به فروش می رسد ک اثرات توهمی بالایی دارد.

ماده مخدر گل

وی گفت: گل یک نوع شاهدانه، با اثرات توهمی به شدت بالاست که این اثر از اثر توهمی شاهدانه به شدت بیشتر است که متاسفانه نمونه هایی از ماده گل، توسط ستاد مبارزه با مواد مخدر برای ما ارسال شده است.
وجود ماده مخدر گل و کشت ماری جوانا و ساخت شیشه در تهران ... تکذیب می شود

قارچ های توهم زا

باهر با اشاره وجود 35000 نوع قارچ در تمامی دنیا گفت: ماده توهم زای قارچ، بخشی از قارچ های طبیعی دنیا است که به شکل دم کرده به مثابه چای، مصرف می شود.
ولی مصرف این ماده در کشور ما چندان شایع نیست.
بازار مشرون ماشروم قارچ مقدس ال اس دی و دزومورفین کروکودیل ...

ترامادول

وی افزود: متاسفانه یکی از مواد مخدر کشور که توسط جوانان از اقبال خاصی برخوردار است، ترامادول است که به صورت قانونی در داروخانه های کشور بفروش میرسد. البته گرچه فروش این ماده بدون نسخه پزشک ممنوع است ولی این ماده توسط برخی داروخانه ها به صورت آازاد به فروش می رسد که به شکل قرص و کپسول مصرف می شود.

کمبود ویتامین D منجر به افزایش دوبرابری ریسک بروز بیماری اسکیزوفرنی می‌شود.

کمبود ویتامین D منجر به افزایش دوبرابری ریسک بروز بیماری  اسکیزوفرنی می‌شود.
اسکیزوفرنی (جنون جوانی )یک اختلال روانی مزمن است که باعث ایجاد طیف گسترده‌ای از نشانه‌های مختلف روحی و روانی در فرد می‌شود. بر اساس گزارش آمار موسسه ملی سلامت روان آمریکا، این بیماری یک درصد از جمعیت ایالات متحده را تحت تاثیر قرار داده است. محققان استدلال کرده‌اند که بین ویتامین D و این اختلال ارتباط وجود دارد.
  بررسی های انجام شده  بر روی بیش از 1800 نفر و اندازه گیری میزان ویتامین D با استفاده از نمونه خون  آزمایش شده و اندازه گیری  مقدار ویتامین D نشان داده است که در افراد مبتلا به اسکیزوفرنی میزان ویتامین D بسیار پایین‍‌تر از افراد نرمال بوده است .
محققان دریافتند افراد با سطح پایین این ویتامین، دو برابر بیشتر نسبت به افراد با سطح کافی ویتامین D در معرض خطر ابتلا به اسکیزوفرنی هستند. همچنین 65 درصد از شرکت کنندگان مبتلا به اسکیزوفرنی سطوح پایین ویتامین D داشتند. این مطالعه در مجله Clinical Endocrinology & Metabolism منتشر شده است.
نوزادان  متولد شده با سطوح پائین ویتامین   D ریسک بالاتری برای ابتلا به اسکیزوفرنی دارند
در تحقیقات جدیدتر  در مرکز تحقیقات کوئینزلند که بر روی نوزادان انجام شده است مشخص شده است کودکان تازه  متولد شده با سطوح کمتر ویتامین D ریسک بالاتری برای ابتلا به بیماری جنون جوانی در اینده دارند

ارتباط چاقی با کمبود ویتامین دی Vitamin D Supplements Might Help Some Lose Weight


ارتباط چاقی با کمبود ویتامین دی Vitamin D Supplements Might Help Some Lose Weight     
مطالعات اخیر محققان ایتالیایی نشان می دهد، چاقی مفرط با کمبود ویتامین دی بدن در ارتباط است.

در دهه های اخیر، ابتلا به چاقی و همینطور چاقی های مفرط تبدیل به یکی از دغدغه های اصلی دولتمردان بدل شده و راه حل های متفاوتی برای این مشکل اجتماعی اتخاذ و انجام شده است.
مطالعات محققان ایتالیایی دانشگاه میلان نشان می دهد، چاقی مفرط با کمبود ویتامین دی D در ارتباط بوده اما تحقیقات تکمیلی در رابطه با این موضوع و همینطور تاثیر مکمل ویتامین دی در مقابله و غلبه بر چاقی های مفرط ادامه دارد.
در این بررسی، محققان ۴۰۰ شرکت کننده که همگی از اضافه وزن و همینطور چاقی رنج می بردند را با یک رژیم کم کالری تحت نظر قرار دادند. ۴۰۰ شرکت کننده به سه گروه مختلف تقسیم شدند. گروهی که به هیچ وجه مکمل ویتامین دی دریافت نمی کردند، گروه دوم مقدار کمی ویتامین دی و گروه سوم بیشترین حد ویتامین دی را دریافت می کردند.
بررسی ها و آزمایش ها پس از شش ماه و با رعایت این رژیم غذایی نشان داد، دو گروهی که مکمل ویتامین دی دریافت کرده بودند به نسبت گروه اول با کاهش وزن و همینطور کاهش خطوط شکمی بیشتری مواجه شده بودند.
این تحقیق در حالی انجام شده که مطالعات پیشین محققان نشان داده بود که ۴۰ درصد از بزرگسالان آمریکایی از کمبود ویتامین دی رنج برده و این آمار در حالی است که امریکا بیشترین میزان شهروندان چاق را به خود اختصاص داده است.
محققان معتقدند، این تحقیق به معنای لاغری با مکمل های ویتامین دی نیست بلکه این تحقیق به اثبات می رساند که بدن به میزان دقیق و صحیحی از تمامی ویتامین ها، پروتئین ها، مواد مغذی و ... نیاز دارد.

کمبود ویتامین D می‌تواند با بروز افسردگی در زنان جوان مرتبط باشد.Low Vitamin D Levels Linked to Depression in Young Wome

تحقیقات اخیر در دانشگاه اورگان نشان می‌دهد که کمبود ویتامین D می‌تواند با بروز افسردگی در زنان جوان مرتبط باشد.
محققان دانشگاه اورگان طی این پژوهش، 185 دانش آموز دختر 18 تا 25 ساله را به مدت پنج هفته مورد بررسی قرار دادند. بیش از یک سوم شرکت کنندگان اعلام کردند که هر هفته علائم چشمگیری از افسردگی را در خود احساس کردند.
در واقع زنانی که سطوح پایینی از ویتامین دی D را از خود نشان دادند، در خطر بیشتری برای بروز علائم افسردگی قرار داشتند؛ این رابطه حتی با در نظر گرفتن مولفه‌هایی نظیر سپری کردن زمان در محیط بیرون نیز ثابت باقی ماند.
محققان می‌گویند، این نتایج نباید به عنوان راه حل افسردگی در نظر گرفته شود، بلکه می‌توان با مصرف مکمل‌های ویتامین D به سلامت عمومی بدن کمک کرد.
ویتامین D برای حفظ سلامت استخوان‌ها و عملکرد عضلات ضروری است که کمبود آن نیز با اختلال سیستم ایمنی بدن مرتبط است و می‌توان آن را با قرار گرفتن در معرض نور خورشید و یا مصرف موادی نظیر شیرهای غنی شده، زرده تخم مرغ، ماهی و سبزیجاتی نظیر جعفری به دست آورد.
نتایج این پژوهش در مجله Psychiatry Research منتشر شده است.


Low Vitamin D Levels Linked to Depression in Young Women
  • opium.site: ویتامین ب-3 (نیاسین)اسید نیکوتینیک 
  • opium.site: ویتامین درمانی در زمان ترک و اعتیاد به ماده مخدر متامفتامین ... 
  • opium.site: مصرف ویتامین B3 در معتادان به متامفتامین (شیشه )توهم انها ...
     نوروتروفین neurotrophin  
  •  opium.site: معتادین به متامفتامین(شیشه) دچار کمبود ویتامین B12 می ... 
  • معتادان به مخدر شیشه (متامفتامین ) حتما روزانه قرص ویتامین ب1 و ... 
  • ویتامین درمانی برای دوران ترک و نقاهت معتادان به متامفتامین(شیشه) 
  • حتما روزانه قرص ویتامین ب1 و کلسیم و اسید فولیک بخورید - Ananda 
  • معتادان به متامفتامین (شیشه )روزانه یک عدد قرص اسید فولیک بخورند 
  • معتادان به متامفتامین (شیشه )روزانه یک عدد قرص اسید فولیک بخورند 
  • سایمتیدین و کنیدین اثرات مخدر متامفتامین را تشدید و ویتامین c ...
  •  قرص ترک اعتیاد دراگون فرمول و مشخصات و ماده موثره DRAGON
  •  opium.site: مخدر مالی شهوت انگیز و امپاتوژن یک پای ثابت دانسینگ ها ...
  •  opium.site: مخدرجدید روانگردان صنعتی متوکسیتامین Methoxetamine ...

  • مصرف ویتامین D (کلسیتریول)در ترک و درمان و کاهش ولع مخدر متامفتامین (شیشه ) , درمان اضطراب و افسردگی موثر است .Hypothesis , regulation of serotonin, by fluorescence Substance

    مصرف ویتامین D (کلسیتریول)در ترک و درمان و کاهش ولع  مخدر متامفتامین (شیشه ) موثر است .


    ویتامین D به صورت فرم فعال  کلسیتریول، دارای  اثرات قوی در  حفاظت  از سلول های تولید کننده دوپامین و سروتونین در برابر استرس اکسیداتیو دارد


     افزایش رادیکال ها  ازاد در معتادان به مخدر متامفتامین (شیشه ) باعث اسیب سلول های مغزی سازنده دوپامین و سروتونین در مغز می شود 
     مصرف ویتامین D از  آسیب سلول های   سازنده  دوپامین و سروتونین در مغز به طور قابل توجهی  می کاهد  
    مطلعات نشان می دهد مصرف ویتامین D  در بزرگسالان بین 2000 IU  واحد در روز تا 10،000 IU در روز برای معتادان می تواند نیاز کافی ان ویتامین را فراهم کند
    میزان طبیعی ویتامین D که بدون عارضه می توان مصرف کرد روزانه هزار واحد  است
    نقش مواد فلوئورسانس در زندگی انسان - Opium.Site وبلاگ ...
    Vitamin D as an effective treatment approach for drug
    Vitamins for Recovering Meth Addicts | - Livestrong.com


    کمبود ویتامین D می تواند اضطراب و افسردگی ایجاد کند
    کمبود ویتامین D یکی از عوامل ایجاد کننده اضطراب  است  در کاهش و درمان  افسردگی فصلی مصرف ویتامین D بسیار موثر است .


     Hypothesis , fluorescent Entheogens
    Hypothesis , regulation of serotonin, by fluorescence Substance
    فرضیه تنظیم سروتونین با مواد فلورسانس (خدای درون تابناک )
    یکی از فرضیه های من  درباره رسیدن به کمال الهی و سلامت واقعی فرضیه استفاده از مواد فلورسانس  برای تکامل مغز و حفظ سلامتی است .
    در این تئوری من بدنبال  رابطه بین الکالوئید های فلورسانس در طبیعت و اثرات ان بر روی سلامتی بدن و تکامل مغز هستم
    تا امروز بر من ثابت شده است که همه ویتامین ها و اسید امینه های فلورسانس به دلیل داشتن یک حامل انرژی نقش مهمی در زندگی انسان دارند
  • opium.site: ویتامین ب-3 (نیاسین)اسید نیکوتینیک 
  • opium.site: ویتامین درمانی در زمان ترک و اعتیاد به ماده مخدر متامفتامین ... 
  • opium.site: مصرف ویتامین B3 در معتادان به متامفتامین (شیشه )توهم انها ...
     نوروتروفین neurotrophin  
  •  opium.site: معتادین به متامفتامین(شیشه) دچار کمبود ویتامین B12 می ... 
  • معتادان به مخدر شیشه (متامفتامین ) حتما روزانه قرص ویتامین ب1 و ... 
  • ویتامین درمانی برای دوران ترک و نقاهت معتادان به متامفتامین(شیشه) 
  • حتما روزانه قرص ویتامین ب1 و کلسیم و اسید فولیک بخورید - Ananda 
  • معتادان به متامفتامین (شیشه )روزانه یک عدد قرص اسید فولیک بخورند 
  • معتادان به متامفتامین (شیشه )روزانه یک عدد قرص اسید فولیک بخورند 
  • سایمتیدین و کنیدین اثرات مخدر متامفتامین را تشدید و ویتامین c ...
  •  قرص ترک اعتیاد دراگون فرمول و مشخصات و ماده موثره DRAGON
  •  opium.site: مخدر مالی شهوت انگیز و امپاتوژن یک پای ثابت دانسینگ ها ...
  •  opium.site: مخدرجدید روانگردان صنعتی متوکسیتامین Methoxetamine ...

  • زیرنویس
    کلسیتریول
    کلسی تریول فرم فعال ویتامین D۳ یا کوله کلسیفرول است.
    ذخیره طبیعی یا داخلی ویتامین D در انسان اساساً بستگی به اشعه ماوراء بنفش داشته که در نتیجه آن ۷- دهیدروکولسترول به ویتامین D۳ در پوست تبدیل می شود.
     ویتامین D۳ پیش از بروز تاثیرش بر روی بافت های هدف بایداز نظر متابولیکی در کبد و کلیه فعال شود. تغییر اولیه در نتیجه حضور آنزیم Vitamin D۳-۲۵ هیدروکسیلاز در کبد تسریع می شود و محصول حاصل از این واکنش ۲۵-(OH) D۳ یا کلسی فدیول نامیده می شود.
    هیدروکسیلاسیون بعدی در میتوکندری های بافت کلیه انجام می شود و این واکنش به وسیله ۲۵-hydroxyvitamin D۳-۱-α-hydroxylase فعال شده و در نهایت ۱،۲۵-(OH)۲D۳ (کلسی تریول) را که فرم فعال ویتامین D۳ است به وجود می آورد.