داستان مخدری به نام رویای شیرین (ترس و مرگ ) 3

امروز جمعه بود و تا یکشنبه  چیزی باقی نمانده بود .


دکتر الکساندرساشا  شولجن
به خودم گفتم یک تلفنی به  یکی از  همکاران سابقم توی  بیمارستانی که قبلا کار می کردم  بزنم
می دانستم که اون استاد همه مواد مخدر در دنیا است و حتما چیزی هایی را در رابطه با این مخدر جدید می داند
شماره تلفن او را گرفتم و بعد از چند تا زنگ زنش گوشی  را برداشت
  با شنیدن صدای من گفت  سلام یزدان چه عجب  یادی از ما کردی
گفتم آنا عزیزم یک مسله فوری پیش امده است  ایا می توانم با  ساشا صحبت کنم ؟
گفت مثل همیشه  توی ازمایشگاه است  گوشی دستت برم صداش کنم ؟
بعد صدای فریادش را از پشت تلفن شنیدم که می گفت  ساشا یزدان  پای خط است دست از ان اتش بازی  بردار  ؟
بعد از لحظه ای صدای نفس نفسش را شنیدم که گفت سلام کجای پسر خبری ازت نیست
گفتم  ساشا چیزی در مورد مخدری به نام رویای شیرین شنیده ای
خنده ای کرد و گفت بگو حماقت شیرین ؟
چی شده  گیرش اوردی بیا با هم بزنیم ؟
گفتم نه اما مثل اینکه یک شنبه بتونم ازمایشش کنم  گروهی که انرا می فروشند من را دعوت کردند تستش کنم ؟
گفت  من نمی تونم جای تو تستش کنم و قاه قاه خندید ؟
گفتم من از الان ترسیدم خودت می دانی هر کسی این ماده  مخدر را استفاده کرده دیوانه شده .
 
گفت دیوانه /   دیوانه ها که دیوانه نمی شوند و باز قاه قاه خندید ؟
گفتم  ساشا باز چیزی مصرف کردی
خندید گفت اره همین الان یک ماده مخدر جدید ساختم خودم هم تستش کردم ؟
بعد به ارامی گفت به بین پسرم  من فقط یک چیزی می گم من همه مواد مخدر دنیا را روی خودم تست کردم اما هیچ وقت جرعت نمی کنم  به سمت رویای شیرین بروم سربسته بهت بگم این مخدر تنها مخدر توهم زایی در دنیا است که خطرناک است ؟
گفتم تو می دانی فرمولش چیه  ؟
گفت من فرمول ان را نمی دانم ولی از بعضی منابع شنیدم که  چیزی مشابه با رویای شیرین در پروژه ارسنال بوده است که هیچ وقت  تست نشد  و این ماده جزو اصلی پروژه ام کا اولترا بود که همه مدارک انرا از بین بردند و فعلا اثری از اثار ان نیست و من هم بهت پیشنهاد می کنم سمت این یکی نری ؟

اما اگر مجبور به استفاده از ان هستی فقط بدان قبل از  استفاده سعی کن خاطرات خاصی را توی مغزت ذخیره و تکرار کنی چون این مخدر  روی حافظه اثرات مخربی دارد  تنها همین را می دانم ؟
بهش گفتم توی بد دردسری گیر کردم  به قول ما ایرانی ها توی رودرواسی گیر کردم نه راه پس دارم نه راه پیش ؟
باز قاه قاه خندید و گفت رودرواسی  چه مخدری است ؟؟
گفتم هیچی بابا ما را باش با کی داریم صلاح و مشورت می کنیم کاری نداری آنا را از سمت من ببوس  و  بعد خداحافظی کردم وگوشی را گذاشتم
وقتی گوشی را گذاشتم به فکر پروژه ارسنال افتادم  کمتر کسی اسم این پروژه را شنیده بود و جزئیات ان  یکی از اسرار سازمان سیا بود
پروژه ای که در اون داروهای روانگردان را روی سربازان  امریکایی ازمایش می کردند تا بتوانند داروی به نام حقیقت را کشف کنند
توی همین افکار بودم که تلفن زنگ زد  صدای سروان را از پشت تلفن شنیدم که می گفت

دکتر  می توانی الان بیایی مقر ؟
گفتم چیزی شده است
گفت شاید اره شاید نه اما به وجود تو این جا نیاز است
به سرعت لباس پوشیدم و خودم را در عرض کمتر از یک ربع به مقر اطلاعاتی پلیس رساندم با تعجب دیدم که سروان جلوی در ایستاده است و به من اشاره می کند که داخل ساختمان نشوم وقتی به من رسید به سمت یک ون سیاه رنگ اشاره کرد و گفت دکتر باید چیزی را به بینی
ادامه دارد
opium.site: Bath salts drug and CIA mind control project(mk-ultra ...
opium.site: Mind Control & MKULTRA یافتن داروی برای حقیقت و ...
داستان ماده مخدری به نام رویای شیرین Sweet Dreams ...
داستان مخدر رویای شیرین (بازیچه زمان )
opium.site: مخدر روانگردان ال اس دی
opium.site: حسن صباح Hassan-i-Sabah و فرقه حشاشین درمانگر ...
opium.site: توهم با گیاه ترومپت فرشته Brugmansia (بروگمانسیا ...
opium.site: تنباک (تمباک ) مخدر محلی بندرعباس توهم زا ترین ماده ...
opium.site: مواد توهم زا چیست (توهم بصری و خطای دید ) psychedelic ...
opium.site: توهم سربازان اسرائیلی مسری است (مردانی با لباس سفید و ...
opium.site: توهم چیست
opium.site: خدای دنیای توهم (Illusion World)
opium.site: آیا موزیک رپ و مصرف مخدرهای توهم زا باعث افزایش قتل و ...
opium.site: مجیک ماشروم حرام و زعفران حلال و توهم در اسلام
opium.site: مواد توهم زا چیست (توهم بصری و خطای دید ) psychedelic ...
opium.site: توهم با ونوس (2 سی بی )( نکسوس)
opium.site: توهم فرماندهی Command hallucinations
opium.site: افسانه نشئگی و توهم با کشیدن پوست موزBananadine (آیا ...
opium.site: پروسيكليدين- کیمادرین قدرت ایجاد توهم زایی شدید دارد
opium.site: توهم با عصاره گیاه انجره (بوفوتنین )و داروهای ضد افسردگی
opium.site: تجربه توهم با دکسترومتورفان(دکس ) -
opium.site: مبارزه با عفونت‌ و توهم با استفاده از ویتامین
opium.site: دنیای توهم زیبا و بهشتی یا زشت و جهنمی (خدای دنیای توهم )
opium.site: توهم سه بعدی با دیفن هیدرامین .سایمتیدین .کلونیدن ...
opium.site: مواد مخدر توهم زا
opium.site: پروژه هارپ(HARP) , وی دو کی (V2K)برای ایجاد توهم از راه دور
opium.site: آیا مصرف سابوکسون باعث ایجاد توهم می شود Could ...
opium.site: چرا توهم در معتادین در شب بیشتر است و سیگاری ها شبکورند
opium.site: Ergine ارگینLSA ماده مخدر توهم زای گیاهی مشابه با ال اس دی
opium.site: توهم بینایی با وایاگرا (سیلدنافیل ) یک تجربه باSildenafil
opium.site: ریتالین و توهم
opium.site: چگونه بدون مخدر یا نزدیک شدن به مرگ، توهم بزنیم؟
opium.site: تاثیرات هارمالین (اسپند )در درک زمان و توهمات ناشی از ان ...
opium.site: فروش ماده مخدر توهم زای (معجون فریب ) با ترکیبات حشیش ...
opium.site: توهم و اختلالات ذهنی از عوارض سوء مصرف دگزامتازون است ...
opium.site: مواد توهم‌زا چه موادی هستند؟
opium.site: مریم گلی نوعSalvia divinorum قویترین ماده توهم زا در دنیا ...
Edgewood Arsenal experiments - Wikipedia, the free encyclopedia

هیچ نظری موجود نیست: