دکتر یزدان نیاز :چه کسی در کادر پزشکی کلاهبردار و شیاد است

ابروی انسان همچون دیوار شیشه ای است که باید بین  افراد جامعه و به خصوص  بین والدین و اطفال و بین همسران   باید همیشه محفوظ بماند 
زمانی که این دیوار شکسته شود و بی احترامی اغاز بشود زندگی به فنا می رود 
برای یک پزشک خوشنام بودن و  احترام  یکی از مهمترین ابزار اصلی  برای کمک به بیمار است . کافی است یکی با رواج شایعه و مسموم کردن افکار از طریق رسانه ها دیوار خوشنامی و اعتماد به یک پزشک را از بین ببرد .
طبق مطالعات علمی مغز انسان همیشه تمایل دارد اطلاعات منفی را بیشتر از اطلاعات مثبت در مغز انبار کند این مسله مربوط به قسمتی به نام امیگدال در مغز است زیرا امیگدال سمت چپ که مسئول به خاطر سپردن بدی و اخبار بد است بزرگتر و قویتر و فعالتر  از امیگدال راست که مسئول به خاطر سپردن اعمال خوب است می باشد 
کافی است شما شروع به تهمت زدن به کسی بکنید دیگر سخت است که بتوان افکار دیگران را تغییر داد 
داستان یک پرستار تزریقی 

تازگی ها یک نفر ما را به باد فحش و ناسزا گرفته و ما را انسانی بیشرف و شیاد و کلاهبردار خطاب می کند ایشان  با ساخت چندین وبلاگ در بلاگ اسکای  وبلاگ های  فارسی دیگر و بلاگر با استفاده از نام من و ایمیل من  و تغییر کمی در نام لینک وبلاک من  با جابجایی یک e , و i   با نامی مشابه با rhodium شروع به فحاشی و مثلا افشاگری کرده است  
طبق قانون پزشکی من از افشای نام بیمار خود داری می کنم و تمام کسانی هم که به مطب من می ایند می دانند  من حتی اسم مریض را نمی پرسیم و روی  نسخه هم نام دیگری می نویسم
در مورد ترک اعتیاد به مواد مخدر با صمغ مر من مقاله ای نوشتم  و تاکنون افراد زیادی با استفاده از صمغ مر موفق به ترک مواد مخدر شدند بعضی از انها فقط یک بار با من مشاوره کردند و بعضی دیگر فقط با فرستان یک ایمیل از من تشکر کردند 
من به  هرکسی که با من مشاوره تلفنی می کند می گویم برود 200 گرم از عطاری مر بخرد و روزی یک گرم صبح یک گرم شب با داروهای مثل جینکو روزی سه بار  و ویتامین ب6 و منیزیم ساعت 8 شب و روزی سه بار قرص ب1  بخورد و  به صورت پله پله هم  متادون را هم  کم کند
داستان کلاهبرداری و شیادی ما ؟
سال پیش  خانمی به من مراجعه کرد  و از من در مورد شوهرش کمک خواست شوهر این خانم پرستار بیمارستان بود  و امپول های مخدری را که بایستی به بیماران دردمند تزریق می کرد کش می رفت و به خودش می زد
این خانم  می خواست بداند ایا شوهرش ترک می کند یا نه و من از او خواستم مدتی به من فرصت بدهد
متاسفانه این اقای پرستار بارها لغزش کرد و زمانی رسید که  مصرفش ان چنان بالا رفت که مواد مخدر تزریقی که در بیمارستان باید به مریض زده شود  کفاف اعتیادش را نداد و شروع کرد به خریدن امپول های مخدر به قیمت های بالا و تقریبا از نظر مادی  همسرش را در تنگنا قرار داد و من بارها با صحبت با همسراین اقا او را از گرفتن طلاق منصرف کردم وحتی بارها به همسر و خود ایشان بدون دریافت هزینه یا وجهه ای  داروهای مختلف دادم .تا بتوانم به این بیمار که همکار ما هم می باشد کمک کنم 
اما بیمار که از دوران  کودکی  دچار اختلالات عصبی  بود  و در یک منطقه محرم در کشور بزرگ شده بود   از امدن به مطب خود داری می کرد و همسرش او را دوبار با زور به مطب اورد
چون  بیمار خودش پرستار (مرد )  بود و فکر می کرد اگاه به دانش پزشکی است فکر کرد قادر به ترک دادن خودش  بدون کمک دیگران است اما  سرانجام به  راه خطا رفت.
نمی دانم  خانم این اقای تزریقی طلاق گرفت یا نه اما می دانم این گونه  اشخاص  همیشه در صدد ان هستند که در زندگی  دیگران  را مقصر  شکست ها و ناکامی های خود بدانند  و هیچگاه مسئولیت کارهای خود را به عهده نمی گیرند 
  کسی که امپول مخدر بیماری را که در رنج درد است با اب مقعطر تعویض می کند و بجای مریض دردمند به خودش تزریق می کند  کسی که مدعی پرستار بودن و کادر حرفه پزشکی  است  برای ادامه  اعتیادش به  حرفه خود خیانت می کند نه به خدا یا پیغمبر معتقد است و نه مرام و مسلکی دارد این شخص    چگونه  به خودش این جرعت را می دهد که  به من که بیش از 5 هزار پست درباره مواد  مخدر نوشتم 
·  
o    ◄  June 2016 (1)
o    ◄  April 2016 (6)
o    ◄  March 2016 (37)
o    ◄  February 2016 (23)
o    ◄  January 2016 (51)
· ◄  2015 (1023)
· ◄  2014 (1002)
· ◄  2013 (1214)
· ◄  2012 (1074)
· ◄  2011 (703)
· ◄  2010 (94)

تا دیگران بهره ببرند و از سال 2010 تاکنون  بدون هیچ چشمداشت مالی وقت و هزینه  گزافی برای اطلاع رسانی کردم و فقط  نزدیک به یکسال است که مطب دارم  توهین  می کند
مطالب من بارها باعث شد تذکراتی از ستاد مبارزه با مواد مخدر به من داده شود و حتی بر علیه من پرونده تشکیل بدهند و به جرم اهانت به ستاد و یا متهم کردن بعضی از افراد در  ستاد به جهت  کشت  و رواج مخدرگل در شیراز   کار من به دادگاه کشیده است ایا این ها  نشان از شیادی من و کسب در امد دارد یا تعهد مرا به حرفه ام نشان  می دهد  

این پست را برای ان نمی نویسم که گله و یا شکایتی از این شخص  بکنم این مطلب را نوشتم تا شاید ایشان کمی به خود بیایند و بدانند در این دنیا تا زمانی که
  هر انسانی مسئولیت کارهایش راتقبول نکند  و همیشه به دنبال مقصر برای شکست 
هایش باشد هیچگاه به معرفت  و سلامت و زندگی خوشبخت  نخواهد رسید .
فقط یک سوال از خود بپرس 
تاکنون در بخش اطفال چند بار فریاد کودکی را از درد شنیدی اما به جای تزریق امپول مخدر به او اب مقعطر زدی و او را با دردش رها کردی 

تاکنون چند بار در بخش ای سی یو بیمار پیری را که سکته کرده بود و درد می کشید با زدن اب مقعطر به جای پتیدین بجای کاهش دردش باعث افزایش وسعت 
 سکته قلبی و مرگش شدی ایا این ها انسانیت است 
در ضمن هر کسی که تاکنون از من شربت مر دریافت کرده است و یا مبلغی بابت شربت مر پرداخته است در 
همین پست کامنت بگذارد .مطمعن باشد من انرا منتشر می کنم
این هم نمونه هایی از انچه ایشان می نویسند 

این شربت و این توصیه یک حقه جدید برای کسب درآمد است. ابتدا یک دستورالعمل تقرباً مجانی (در اینجا با رمز و پرداخت مبلغ) برای شما می گذارند، بعد رفته رفته بلایی سرت می آورند که به یاد متادون بیفتی. یعنی کاری می کنند که از ترس عقربهای جهنم، به مار غاشیه پناه ببری! تف بر شرف کسانی که برای کسب درآمد چه راههای کثیفی را طی می کنند. کاری به خدا ندارم که به ۀن اعتقاد ندارم، ولی مرد باشید و آزاده.
سیماتون خورد بهم میفهمید با ازمایشات رو موشکثیفی. این چرندیاتو نگید. که تازشم نفعشو پولشو ببرید. بی همه کسا. بیهمه چیزا. جدیدش تو راس. دنبالم نیا.bazi ba dum shiram bazi. Az holghometon mikesham biron poli ke sare khedmat be mlat mardom dadam.

هیچ نظری موجود نیست: