HISTORY OF METHAMPHETAMINE
خلبانان های یک بار مصرف ژاپنی (کامیکاز ) قبل از عملیات متامفتامین(شیشه ) تزریق می کردند .
Kamikaze pilots were given methamphetamine before their suicide missions
ماده مخدر روانگردان متامفتامین(شیشه) ماده مخدر جدیدی نیست
ماده مخدر آمفتامین در سال 1887 برای اولین بار در المان ساخته شد بعد از ان ناگایوشی ناگای در سال 1893  توانست ماده متامفتامین (شیشه)را سنتز کند ولی ماده متامفتامین مایع بود و بعد ها اکیرا اگاتا توانست کریستال متامفتامین (شیشه) را بسازد 
 ژاپنی ها در جنگ دوم جهانی به خوبی می دانستند که این ماده می تواند موجب بی خوابی شود .
کامیکازها خلبانهای  انتحاری (یک بار مصرف )ژاپنی بودند که  به انها فقط بلند شدن از روی باند و پرواز کردن را می اموختند تا بتوانند با هواپیماهای حامل بمب خود را به ناوها  و کشتی های امریکایی ها بزنند 
ارتش ژاپن برای اینکه  خلبان های کامیکاز بتوانند بیشتر بیدار مانده و ماموریت خود را انجام بدهند به انها قبل از ماموریت یک دوز بالا  متامفتامین(شیشه ) تزریق می کردند 
opium.site: اثرات تزریق وریدی استامینوفن موجود در ماده مخدر کراک ...
opium.site: دوز مصرف خوراکی و تزریقی و دودی و اسنیف ماده مخدر ...
opium.site: تزریق وریدی متامفتامین Injecting Methamphetamine
opium.site: اکیرا اگاتا کریستال متامفتامین را ساخت نه ناگایوشی ...
opium.site: البرت اینشتین مهمان کاشف متامفتامین بود
opium.site: خلبانی که کوکائین مصرف کرده بود باعث سقوط هواپیمای ...
opium.site: معتادین به مخدر متامفتامین(شیشه) بیشتر دندان درد هوایی ...
در ارتباط با/تزریق شیشه .تزریق شیشه به خلبانها .کامیکازها شیشه ای .کامیکازاها شیشه مصرف می کردند .خلبانهای ژاپن در جنگ دوم معتاد به شیشه بودند .خلبان و اعتیاد به مخدر شیشه
Methamphetamine is not a new drug, although it has 
become more powerful in recent years as techniques for its manufacture 
have evolved.
 
Amphetamine was first made in 1887 in 
Germany and methamphetamine, more potent and easy to make, was developed
 in Japan in 1919. The crystalline powder was soluble in water, making 
it a perfect candidate for injection.
 Methamphetamine
 went into wide use during World War II, when both sides used it to keep
 troops awake. High doses were given to Japanese Kamikaze pilots before 
their suicide missions. And after the war
پاورقی 
چون  کامیکازها خلبانهای یک بار مصرف بودند هیچوقت به انها فرود امدن (لندینگ ) را اموزش نمی دانند در خاطرات تنها گروهی از کامیکازها که بعلت هوای بد نتوانستند هدف های خود را بیابند خوانده می شود که وقتی انها با هواپیماهای خود که پر از بمب و مواد منفجره بود به پایگاه خود بر گشتند (ان زمان فقط رهبر گروه در هواپیما بیسم داشت ) فرود امدن انها یکی از  بزرگترین مشکلاتی بود که انها با ان مواجه شدند  
هیچ نظری موجود نیست:
ارسال یک نظر