رخنه در ماورا و سفر در زمان دیگر رویا نیست TIME TRAVELING

http://awolcivilization.com/wp-content/uploads/2009/01/blue_tunnel3.jpg
اگر روزی کسی به من می گفت بر اثر مصرف فلان ماده مخدر قادر به سفر روح یا دیدن اینده یا  قادر به جابجایی اشیا است من به او می خندیم و می گفتم بابا توهم زدی ؟
تازه امروزه بعضی از افراد دید علمی درباره بعضی از مسائل ماورا و مواد مخدر پیدا کرده اند . رابطه بعضی از مواد مخدر مثل پسیلوسیبین و یا دی متیل تریپتامین با بعضی از قسمت های مغز انسان و کشف های علمی جدید این نوید را می دهد که در دهه های اینده انسان بتواند در بعد 4 مسافرت نماید .
http://www.themostawesomepageintheuniverse.com/wp-content/uploads/2010/04/time.gif
جاذبه رابطه مستقیمی با گذر زمان دارد هر چقدر میزان نیروی جاذبه بر روی بدن انسان بیشتر باشد زمان بر او کندتر می گذرد از لحاظ  تئوری علمی سرعت زمان برای پاهای ما که نزدیکتر به زمین است کندتر از سر ما است .و نیروی جاذبه اثر غیر قابل انکاری بر روی ترشح هورمون های مغزی انسان دارد
وجود ماده کریپتوکروم در داخل شبکیه چشم انسان و حساس بودن به میدان های معناطیسی توجیه کننده ان است که انسانهای اولیه از قدرت های ماورا طبیعی بیشتری نسبت به انسان کنونی بر خوردار بودند و حتی شاید چیزهای  را در رویا  می دیده اند که در اینده اتفاق می افتد .
در کتاب ارابه خدایان اشکال و نقوشی در کشورهای مختلف از جمله امریکای جنوبی در نزد مایا ها و یا هندوها می بینم که بی شباهت به فضانورد ان امروزی نیست .
و نویسندگان و نظریه پردازان تفسیر کرده اند که این نقوش مربوط به مردان اسمانی بوده است که در قرن ها قبل به زمین سفر کرده اند و مردمان اولیه با دیدن انها نقش انها را بر روی غارها و معابد ترسیم کرده اند .اما ایا ممکن نیست انها چیزهای را که در اینده اتفاق می افتاد دیده باشند ؟
امروزه وجود موادی مثل دی متیل تریپتامین در تمامی گیاهان اثبات شده است  این ماده شیمیایی که مشابه با ماده سروتونین در مغز است می تواند اثرات رویا و یا توهم زایی در انسان داشته باشد و مصرف آن می تواند باعث ایجاد توهمات بینایی و شنوایی در انسان شود ارتباط ماده دی متیل تریپتامین با غده اپی فیز که بعنوان چشم سوم یا بصیرت است کاملا اثبات شده است .و جالب اینکه بیشترین اقوامی که از این مواد توهم زا چه در مراسم های مذهبی یا بطور معمول استفاده می کردند مایاها در امریکای جنوبی و هندوها بودند ؟ایا انها اینده انسان ها و زمان ما و بعد از ما را ندیده اند ؟
حتی کشورهای مثل ایلات متحده امریکا در بعضی از ازمایشات خود مثل طرح استار گیت با دادن بعضی از مواد  شیمیایی به سربازان سعی کرده اند که نیروی خفته در مغز را فعال کرده و سربازانی بسازند که بتوانند بدون کلام و از راه دور با هم صحبت کرده و ارتباط کلامی داشته باشند .
مسله ارتباط نیروی جاذبه و نور و وجود کریپتوکروم در چشم انسان 
دیدن گذشته و اینده امکان پذیر است ؟
بله ؟اگر شما می خواهید فرعون مصر و یا پادشاهی کوروش را به بینید کافی است در فاصله مناسب  چند صد سال نوری از زمین باشید و با یک تلسکوپ قوی می توانید نوری را که از هزاران سال قبل از زمین به سوی کهکشان رفته دیده و فرعون و کوروش را در کاخ خود به بیند .
اما عمر شما کفاف این را نمی دهد که بتوانید با سرعت نور به این مکان بروید .
مسله نیروی جاذبه و وجود ماده ای در چشم انسان که به نیروی الکترومغناطیس حساس است و فرضیه انیشتین دال بر اینکه سرعت نور وابسطه به میدان مغناطیسی است اساس سفر در زمان است .البته نه انکه شما با بدن خاکی خود به گذشته و یا اینده بروید بلکه انسان ها قادر هستند انچه را که در گذشته و یا اینده در مکانی اتفاق افتاده است را مشاهده کنند .

اگر شما ماده ای مصرف کنید که بتواند بر روی ماده کریپتوکروم واقع در شبکیه چشم و روی غده اپی فیز یک اثر تقویتی و بوستر داشته باشد می توانید تغییرات نیروی جاذبه را دیده و حتی در اعواج ان تصاویر مربوط به زمانهای قبل و بعد را که در مکانی اتفاق می افتاد مشاهده کنید درست همان ادعاهای که شمن ها در مورد مصرف ایاهواسکا می کنند .
در واقع زمان با تغییرات نیروی الکترومغتاطیسی برای ما تغییر می کند و تغییرات این نیرو به کمک استفاده از بعضی از مواد گیاهی در طبیعت امکان پذیر است و انچه شخص از گذشته و اینده در جلوی چشمانش می بیند همان چیزی است که رویای امروز انسان است یعنی سفر در زمان


phobus: پایان عمر زمین در 2۱دسامبر 20012 یا ظهور امام دوازدهم در 

هیچ نظری موجود نیست: