اثرات سایکوسوماتیک گناه و گفتن حقیقت در ادیان ومعتادان Drug Addiction - Psychosomatic Healing

http://content3.bestthinking.com/s/1/topics/1419/images/a68051a4-48d1-4d8e-9d93-05fd49de7406_463x347.jpeg
به گناه خود اعتراف کن

بررسی اثرسایکوسوماتیک گناه در روی بدن انسان در ادیان.اسلام کلیمیت و زرتشت و چگونه یک معتاد را وادار به اعتراف کنیم   ؟
چگونه با روان پریش کردن گنهکار می توان از او اعتراف گرفت .
امروزه اگر کسی گناهی را مرتکب شود می توان او را تحت آزمایش با دستگاه دروغ سنج قرار داد ولیکن حتی این دستگاه را می توان به راحتی گول زد و گنا هکار از مجاذات فرار کند مسله شناخت دروغ از راست و گناهکار از بی گناه یکی از دغدغه های بشر در طول تاریخ بوده است .
                        http://www.staroversky.com/staroversky/wp-content/uploads/2012/07/psychosomatic.jpg
در زمانی قدیم به علت مومن بودن و معتقد بودن مردم تشخیص راستگو از دروغگو ساده تر از امروز بود و مردمان به اصول دین خود معتقد تر بودند و اشخاص دروغگو بیشتر در زمانی که یک گناه کبیره انجام می دادند دچار عذاب وجدان و ترس از خداوند می شدندو این امر موجب می شد به علت ترس از عذاب الهی دچار حا لاتی بشوند که ما آنرا در طب اثرات سایکو سوماتیک می نامیم .
اثرات سایکو سوماتیک چیست.در واقع کلمه سایکو به معنی روان و سوماتیک به معنای جسم است و معنای کل  ان این است که تفکر زیاد درباره یک مسله باعث بروز علائم جسمی در انسان می شود 
 اشخاصی ممکن است به علت تفکر زیاد و بیش از حد راجبع به موضوعی ناخود آگاه مغز انها به بدن دستوراتی بدهد که آثار ان با حالاتی شبیه به بیماری بروز کند مثلا ترس از مجاذات به طور ناخود آگاه در انسان باعث افزایش هورمونهای آدرنالین در خون شده که می تواند باعث افزایش ضربان قلب و افزایش تعداد تنفس و خشکی دهان و حلق و حتا سکته قلبی شود . در زمانهای قدیم در سه دین اسلام و کلیمیت و زرتشتی برای اثبات گناه یا بی گناهی از مراسم های خاص مذهبی کمک گرفته می شد که در واقع اساس و پایه ان مبنای صحیع در علوم پزشکی و طب دارد  . 

قسامه سوگندخوردن  آرد و زیتون کندر ((هدیه بد گمانی))
اساس علمی سوگند خوردن در دین زرتشت و قسامه در دین اسلام و مراسم ((هدیه بد گمانی)) در دین کلیمیت یکی است
.البته مراسم قسامه در اسلام و سوگند خوردن در دین زرتشت برای اثبات انواع گنا هانی که شخص انجام می داده و اثبات آن با مدارک امکان نداشته است صورت می گرفته است است ،ولی مراسم هدیه بد گمانی مختص به خیانت زن به شوهر در بین کلیمیان است . ولی شاید کاملترین اثرات سایکو سوماتیک را در بین آنها را بتوان در دین کلیمیان و در مراسم هدیه بد گمانی یافت. ..
http://fiqh.islammessage.com/media_bank/image/2009/5/9/1_200959_6157.jpg
قسامه

قسامه در اسلام مشا به مراسم سواسم سوگند خوردن در دین زرتشت و مراسم هدیه بد گمانی در دین موسا است با این توجه که مراسم سوگند خوردن از حال و هوای روحانی تری بر خوردار است .
http://www.cfkeep.org/html/user_images/socrates.jpg
سوگند خوردن به معنی خوردن مایعی حاوی گوگرد است

مراسم سوگند خوردن غا لبا در داخل اتشکده و یا معبد و در حضور روحانیون زرتشت صورت می گیرد این مسله باعث افزایش اثرات روحی و روانی مراسم سوگند می شود روحانی زرتشتی مقداری گوگرد (در زبان قدیم ایران به گوگرد سوگند می گویند ))در داخل جام آبی ریخته و به شخص مظنون به گناه ابتدا می گوید که اگر شما گنهکار باشید و سوگندبه دروغ بخورید با خوردن این جام خواهید مرد ،این مسله از لحاظ روحی و روانی بسیار مهم است زیرا اگر شخص واقعا مومن به مذهب خودش باشد ،و ترس از اهورامزدا داشته باشد اگر بی گناه باشد با این فکر که خداوند بی گناه هان را مجاذات نمی کند دچار شوک و عوارض سایکو سوماتیک نمی شود ولی افراد گناهکار به سرعت با افزایش هورمونهای مغزی و بدنی پیشا پیش دچار افزایش ضربان قلب و افزایش تعداد تنفس و آزاد شدن مقدار زیادی هورمون آدرنالین در خون می شوند و این امر سبب افزایش فشار کار بر روی قلب و عروق می شد این امر باعث افزایش اثرات هر چند کم گوگرد و بروز حالات مختلف مسمومیت با گو گرد می شد . .گوگرد شش فرم مورفولوژیک دارد و به میزانی که در جام حل شده است سمی نمی باشد و فقط ممکن است در افراد حساس و یا کسانی که دچار حا لت سا یکو سوماتیک شد ه اند شوک وازو وگال بدهد گو اینکه حتا مرگ به علت ایست قلبی در این افراد دیده شده است .این امر به علت تحریک سیستم بدنی شخص گنا هکار در بروز سریعتر آثرات توکسیک گوگرد و با شدت بیشتر نمود پیدا می کند . در واقع می توان گوگرد را به عنوان یک پلاسبو در نظر گرفت و بروز علایم صرفا به علت اثرات سایکوسوماتیک است. . .
جو مراسم سوگند خوردن یکی از عوامل مهم در شروع حالات سایکو سو ماتیک است . این جو مقدس مراسم که برای ایجاد حالات سایکو سوماتیک لازم است . در موقع قسم خوردن به کتاب آسمانی قران در مراسم قسامه در اسلام از بین رفته است . مراسم قسامه در دین دین اسلام یکی از مواردی است که هنوز در دادگاهای جمهوری اسلامی در مراحل آخر که قاضی قادر به تشخیص دروغ و راست بودن  نبا شد بر گذار می شود ولیکن به علت از بین رفتن حا لت قداست این مراسم (بی اعتقادی مردم به دین خدا )و بر گذاری ان در دادگاه معمولی نه در داخل یک مکان مقدس و توسط یک قاضی نه یک آخوند به هیچ عنوان قادر به ایجاد حالت سایکو سو ماتیک در انسان نیست. ،و جو امروزه آن که دور از اثر گذاری بر روی روح و روان متهم است با عث شده است که مراسم قسامه در اسلام بیشتر به یک مراسم تشریفاتی بدل شود تا مراسم قسامه واقعی و دیگر کاربرد اصولی خود را در دین اسلام از دست داده است .. و کلا امروز قسامه دور ار از اهداف واقعی خود در اسلام راستین است
.
 
 http://www.javedantv.com/wp-content/uploads/2011/02/t1larg_men_sex.jpg
مراسم هدیه بد گمانی، یهوه حکم می کند .
این مراسم در دین موسی مربوط است به مردی که گمان می برد زنش با مرد دیگری همبستر شده و به او خیانت کرده و شاهدی ندارد.
برای ایجاد حالت سایکو سو ماتیک و روان پریش کردن گنهکار هیچ مراسمی مثل مراسم هدیه بد گمانی در دین موسی  اثر گذار نیست ، ترتیب و  نوع بر گذاری مراسم هدیه بد گمانی ان چنان دقیق و مو شکافانه و بر اساس اصول روانشناسی قرار داشته که بی گمان می توان کار بردی بودن آن و مشخص نمودن زن خائن را مشخص کرد . http://jregions.org/wp-content/uploads/2011/10/Ben-Stiller-Wedding-Jewish.jpg

این مراسم به این صورت است که مردی که مشکوک به خیانت زنش است.و شاهدی ندارد ابتدا به بازار می رود و یک کیلو ارد جو که با روغن زیتون و یا کندر مخلوط نشده باشد خریداری می کند ،این مسله از لحاظ علمی بسیار جالب است چرا که در زمان قدیم در بین قوم بنی اسراییل فروش آرد جو برای طبخ نان همیشه همراه با کمی روغن زیتون و کندر همراه بوده است و به این سبب وقتی زنی متوجه شود که شوهرش بایک کیلو ارد جو وارد خانه شده است متوجه می شود که شو هرش به او بد گمان شده و می خواهد او را به نزد کاهن به برد و پیشا پیش اگر گنا هکار باشد و به شو هرش خیانت کرده باشد بدن او شروع به ترشح هورمو نهای مختلف می کند و ذهن خطا کار او مشوش می شود. این مقدمه بسیار مهم است زیرا افراد ی که از لحاظ روحی حساس هستند حتا در صورت بی گناهی کمی دچار حالت های افزایش هورمونی می شوند و مدتی لازم است که بتوانند بر خود مسلط شوند. اصو لا به علت بر خوردن تهمت خیانت به یک زن ممکن است در زمان بر گذاری مراسم به طور نا خود اگاه کمی دچار حا لات سایکو سو ماتیک شوند . اما زن مومن و پاک به زودی قادر به کنترول خود بوده و با این فکر که من گناهی نکرد ه ام و خداوند شاهد و ناظر است به زودی و نا خوداگاه قادر به کنترول سیستم بدنی خود می شود و دچار تشویش افکار نمی شود و بر عکس با توجه به وحشتی که در مراسم هدیه بد گمانی کاهنان کلیمی ایجاد می کردند ، زن گنا هکار به سرعت دچار حالات روحی و روانی می شود که هر لحظه بر میزان و شدت ان افزوده می شود .در واقع خرید یک کیلو آرد جو خالص توسط یک مرد کلیمی به نشانه کارت دعوت فرستادن برای زن برای حضور در مراسم قسم خوردن در معبد است وگرنه خود آرد جو کار بردی در زمان مراسم قسم خوردن زن در داخل معبد ندارد .جالب این که اگر زنی واقعا زنا کرده باشد از همان ابتدا دچار حالت شرم و پریشانی است و چون پیشا پیش راجبع سوگند خوردن در داخل معبد و هدیه بد گمانی فکر کرده است به سرعت با دیدن یک کیلو آرد جو دچار تشویش بیشتر می شود ولی زنی که مومن بوده ممکن است با دیدن یک کیلو آرد جو خالص حتا به فکر ش این مسله خطور نکند.
http://www.hasanpix.com/weblog/archives/jewish08.jpg
وقتی زن را مرد نزد کاهن کلیمی می برد .کاهن در داخل یک کاسه سفالی کمی اب مقدس ریخته و مقداری از خاک زمین عبادتگاه را به آن می آفزاید و موی بافته شده زن را باز می کند این سلسه مراتب از لحاظ جو گیر شدن گناهکار و ارام شدن روح و روان بی گناه بسیار مهم و جالب است،کاهن در روبروی زن می ایستد و هدیه بد گمانی را که همان کاسه سفالی با ابی تلخ مزه است را در دست دارد و سپس کاهن از زن می خواهد که به بی گناهی خود قسم بخورد (منظور از قسم خوردن همان خوردن مایع تلخ است و جالب اینکه در دین زرتشت و موسا جام مایع محتوی ماده ای تلخ مزه است که در زرتشتیان با اضافه کردن گوگرد این تلخی ایجاد می شود ولی در تورات راجبع به اینکه چه ماد ه ای برای تلخی به جام اب اضافه می شود توضیعی ذکر نشده است و گویا خود آب مقدس تلخ مزه است ) و به او می گوید که اگر با مرد دیگری هم بستر نشده باشی ،این آب تلخ به تو آسیبی نمی رساند ،اما هر گاه مرتکب زنا شده باشی ،خداوند در بین قومت به لعنت خود گرفتارت خواهد کند و این آب در شکمت داخل شده ،ان را متورم می سازد و تو را نازا می کند و زن باید بگوید آمین و کاهن آنچه که گفته شده است را بر روی یک طومار می نویسد و آنرا در ان آب تلخ می شوید و قبل از اینکه آب تلخ را به زن بدهد که ممکن است این آب باعث دل درد شدید در زن خائن شود کاهن بعد از اینکار و قبل از نوشیدن جام اب تلخ توسط زن جام را که به دست زن داده از او می گیرد و به بالای قربانگاه رفته و یک مقدار از اب را درون مجمر ریخته و آنرا می سوزاند و سپس کاسه سفالین حاوی اب تلخ را به زن می دهد و می خواهد که آنرا بنوشد.مسله بسیار جالب آن است که زنا در دین موسا جزو گنا ه های کبیره بوده و قوم بنی اسراییل راجبع به این مسله بسیار حساس بوده اند و در علم طب بین زنان مومن و معتقد به خدا   احساس پشیمانی از گناه کرده بسیار بیشتر از آقایان است و دی بین زنان ایجاد حالات روانی هیستریک می کند  و  من بارها در بیمارستان با زنانی روبرو شدیم ،که با حالت غش  یا تشنج که منشا آن روانی و هیستریک بوده است روبرو شد ه ایم و این مراسم هدیه بد گمانی با ان ترتیب و توالی بر گذار شدنش در داخل عبادت گاه تمامی می تواند به خوبی باعث اثر گذاری و جو گیرشدن زن و اثر  بر روی یک روح نادم و گنهکار بگذارد .و جالب اینکه بسیاری از زنان گنهکار قبل از نوشیدن جام تلخ به گناه خود اقرار کرده و گاهی با در دست گرفتن آن دچار دل درد و حالت استفراغ می شدند و جالبتر اینکه در شروع مراسم و قبل از اینکه مقداری مایع در داخل مجمر سوزانده شود فر صت کافی به زن داده می شد که اثرات روانی در بدن او تشدید و   به گناه خود اعتراف و در خواست عفو و بخشش نماید .
خلاصه
در تمامی ادیان مراسم های برای تشخیص گناهکار از بی گناه وجود دارد که در این مقاله قسامه در اسلام و سوگند خوردن در بین زرتشتیان و هدیه بد گمانی در بین کلیمیان بحث و نوشته شده است
استفاده   از دارو و مواد مخدر روانگردان  برای گرفتن حقیقت 
ادامه دارد  
در ارتباط با 
چگونه معتاد را وادار کنیمبه اعتیاد خود اعتراف کند
چگونه از یک معتاد اعتراف بگیریم که چه ماده ای مصرف می کند 
چگونه معتاد را قانع کنیم  معتاد است . 

Drug Addiction - Psychosomatic Healing

 Psychosomatic medicine 
 What Is Psychosomatic

opium.site: Bath salts drug and CIA mind control project(mk-ultra ...

opium.site: چطور سازمان جاسوسی سیا می خواست ریش فیدل کاسترو را ...

opium.site: سازمان سیا .مخدر روانگردان LSD و رویاهای دهه 60 (مرگ فرانک ...

opium.site: Bath salts drug and CIA mind control project(mk-ultra ...

opium.site: کنترل ذهن و شست وشوي مغز در سازمان سيا با مواد مخدر چگونه ...

هیچ نظری موجود نیست: