کابوی مشهور امریکایی بافلوبیل تریاکی بودBuffalo Bill accro à opium


ron rundo original oil sitting bull indians western buffalo bill cody
Buffalo Bill Cody

کابوی مشهور امریکایی بافلوبیل تریاکی بودBuffalo Bill accro à opium
موقعی که امریکا کشف شد مهاجرین اول با تنباکو اشنا شدند تازه ان هم نه بصورت سیگار بلکه به صورت جویدن .
جویدن برگ توتون  و تنباکو حالی بهشون می داد .و بعد از جویدن ان را تف می کردند
چون ماریجوانا به صورت خود رو در امریکا بود  ا بعضی ها شروع به استفاده از ماریجوانا کردند .
از مهمترین افرادی که از ماری جوانا استفاده می کردند جناب جورج واشنگتن اولین رئیس جمهور امریکا بود و بعد از ان هم تا امروز حدود 11 رئیس جمهور امریکا از مواد مخدر استفاده می کردند .


اما تریاک
تریاک زمانی وارد امریکا شد که امریکایی ها برای ساختن راه اهن ارزان کارگران چینی را وارد امریکا کردند .
در کنار تمامی کارگاها و خطوط راه آهن  امریکا یک شیره کش خانه دائر شد که  مال چینی ها بود  بعد از مدتی امریکایی ها هم مشتری انجا شدند .

از افراد مشهور تریاکی امریکا  و مشتری دائمی تریاک خانه های چینی می توان بوفالوبیل  را نام برد که در امریکا به عنوان اسطورهای پیشتاز غرب وحشی شناخته می شوند .
بافلوبیل در میان سالی همیشه در شیره خانه های چینی در حال سرخوشی بودند 
همین چند سال قبل یکی از نماینده های امریکا اعلام کرد که علت تریاکی شدن امریکایی همان کارگران مهاجر چینی بودند که برای ساخت راه آهن امریکا امده بودند ؟
زیر نویس 
ویلیام فردریک کودی معروف به بوفالو بیل (به انگلیسی: Buffalo Bill) ‏(۲۶ فوریه ۱۸۴۶ - ۱۰ ژانویه ۱۹۱۷) یک شکارچی بوفالو، سرباز و اجراکننده نمایش اهل آمریکا بود که به عنوان یکی از نامدارترین چهره‌های تاریخ غرب وحشی آمریکا به‌شمار می‌آید.
وی در سال ۱۸۷۲ به خاطر خدمت به عنوان پیشاهنگ در ارتش ایالات متحده، نشان افتخار دریافت کرد و ازجمله به خاطر نمایش‌هایی که با مضامین کابویی در آمریکا و بریتانیا و دیگر کشورهای اروپایی اجرا کرد پرآوازه شد.

بوفالو بیل در له‌کلیر منطقه آیوا به دنیا آمد اما چند سال با خانواده‌اش در کانادا زندگی کرد و سپس به منطقه کانزاس نقل مکان کرد. ویلیام کودی لقب بوفالو بیل را زمانی گرفت که برای کارکنان راه آهن کانزاس به ساحل غرب، گوشت بوفالو تامین می‌کرد. پیش از او فردی به نام «بیل کامستاک» این لقب را داشت اما کودی توانست در مسابقه شلیک به بوفالو، او را ۶۹ بر ۴۸ ببرد و این لقب را از آن خود کند.
بوفالو بیل شغل‌های دیگری نیز داشت ازجمله شکارچی پوست، گاوچرانی، جویندگی طلا در کلرادو، سوارکار نامه‌رسان، راهنمای کاروان‌های مهاجر و مدیریت هتل.

Buffalo Bill's Opium Case, Or, Pawnee Bill and the Sheriff's Frame-up

Buffalo Bill Cody
 Chinese Opium Smokers, cover illustration of 'Buffalo Bill
 Buffalo Bill - Wikipedia, the encyclopedia

هیچ نظری موجود نیست: