ریتالین خوب یا بد

 
ریتالین خوب یا ریتالین بد است ؟
فوبوس
مقاله زیر با همکاری یکی ازپزشکانی که مدت 10 سال به طور مدام از قرص ریتالین مصرف کرده است نوشته شده است .و اکنون یک سال است که دیگر ریتالین مصرف نمی کند .
سوال
ایا ریتالین اعتیاد می اورد .
ریتالین در میزان دوز روزانه تا سه الی 4 عدد اعتیاد نمی اورد و اصولا ریتالین اعتیاد جسمی ندارد ولی من از زمانی که انرا استفاده کردم دیگر قادر به ترک ان نبودم .زیرا از لحاظ روحی در زندگی دچار شکست های شده بودم و بعلت افسردکی از این دارو به غلط برای درمان افسردکی خودم استفاده می کردم .
سوال
در یک کلمه بگوید اری یا نه
متاسفانه نمی توان به طور قاطع گفت که هیچ ماده ای اعتیاد نمی اورد ولی من خودم بعد از 10 سال توانستم به راحتی دست از این ماده بر دارم و به نظر من ریتالین اعتیاد نمی اورد .ولی در بیشتر تکس ها و مقالات نوشته شده است که ریتالین اعتیاد اور است به این دلیل من بیشتر انها را خواندم .
خود شرکت نوارتیس اعتقاد دارد اگر به ریتالین به چشم دارو نگاه کنید و دوز روتین ان را مصرف کنید ریتالین اعتیاد ندارد .
سوال
ایا ریتالین روی مغز شما عملکرد بدی داشت .
خیر به هیچ عنوان می توانم ادعا کنم امروز میزان حافظ و هوش من به مراتب چند برابر شده است .
در واقع ریتالین با اثر بر روی سیستم حافظه انسان باعث تقویت ان می شود و امروز من قادر هستم تا خاطرات دوران کودکی را هم به یاد بیاورم .این برای من هم شانس است هم بد شانسی زیرا باعث شده است که حتی قادر به فراموش کردن خاطرات بد دوران کودکی نباشم هرچند که می توانم به حق ادعا کنم که ....ادامه دارد  
          

opium.site: ریتالین

opium.site: اثرات ریتالین بر لیبیدو و سکس Ritalin And Sex Driveو ...

opium.site: چند تا ریتالین می توان مصرف کرد(دوز ریتالین )(ریتالین ...

opium.site: درمان بیماری سندرم خستگی مزمن با ریتالین و پروویجیل

opium.site: ریتالین زیر زبانی Sublingual Ritalin

opium.site: قیمت 100 عدد ریتالین به بالای 150 هزار تومان رسیده است ...



هیچ نظری موجود نیست: