تجهيز ماموران اورژانس اجتماعي در سراسر كشور به گاز اشك آور، اسپري فلفل و شوكر آغاز شد


شوکر
بنابر اظهارات معاون اجتماعي سازمان بهزيستي كشور تجهيز ماموران اورژانس اجتماعي در سراسر كشور به گاز اشك آور، اسپري فلفل و شوكر آغاز شده است.
محمد نفريه در گفت‌وگو با خبرنگار «اجتماعي» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اعلام خريد وسايل دفاع شخصي و ايمني از قبيل گاز اشك آور، اسپري فلفل و شوكر به تعداد ماموران اورژانس اجتماعي اظهار كرد: اين وسايل ميان پايگاه‌ها و ماموران اورژانس‌ اجتماعي در حال توزيع است.
وي در ادامه از اختصاص بودجه 12 ميليارد توماني براي تقويت و توسعه اورژانس اجتماعي در كشور خبر داد و گفت: مقرر شده است با بودجه اختصاص يافته 100 دستگاه خودرو اورژانس اجتماعي خريداري شود و 100 پايگاه اورژانس اجتماعي نيز ايجاد شود.
نفريه افزود: در حال حاضر 144 مركز مداخله در بحران، 198 ماشين خدمات سيار اورژانس اجتماعي، 106 خط تلفن و 101 پايگاه خدمات اجتماعي در قالب اورژانس اجتماعي فعاليت مي‌كنند.
وي در ادامه با اشاره به تصويب لايحه حمايت از كودكان و نوجوانان در مجلس شوراي اسلامي اظهار كرد: پس از توقف سه ساله لايحه در شوراي نگهبان و رفع اشكال شكلي وارد شده به لايحه، اين لايحه به مجلس ارسال و پس از تصويب به شوراي نگهبان ارسال شد.
معاون اجتماعي سازمان بهزيستي كشور در ادامه از اعمال 24 ايراد محتوايي از سوي شوراي نگهبان به لايحه خبر داد و به ايسنا گفت: تلاش مي‌شود تا در اسرع وقت اين ايرادات رفع تا هرچه سريعتر لايحه اجرايي شود.
به گزارش ايسنا، تجهيز ماموران اورژانس اجتماعي به شوكر، اسپري و گاز اشك آور به دنبال حوادثي اتفاق مي‌افتد كه در پي آن ماموران اورژانس اجتماعي مورد ضرب و شتم قرار گرفته‌ بودند.
نویسنده 
این ها ماموران اورژانس چی هستند کشتن ادمها یا کمک به کشتن ادمها؟

هیچ نظری موجود نیست: