چگونه روس ها روش کتک زدن معتادان را از من کپی کردند ؟

 
چگونه روس ها  روش کتک زدن معتادان را از من  کپی کردند ؟
دکتر یزدان نیاز
حدود سه سال قبل برای اولین بار در جهان من روش کتک زدن معتادان را برای ترک اعتیاد  به عنوان یک روش علمی  مورد بررسی و عمل قرار داده و پستی را در یکی از وبلاگ های خودم  درباره این که چطور معتاد را برای ترک کردن باید کتک  زد نوشتم  در آن زمان هیچ رسانه ای از این روش استقبال نکرد و   این روش را مورد بحث قرار نداد تا امروز ؟
امروز متوجه شدم روس ها  در سیبری  از همان روش من در مورد ترک دادن  معتادان استفاده می کنند و حتی عنوان کرده اند روش کتک زدن برای درمان افسردگی هم بسیار موثر است
از قدیم گفته اند مرغ همسایه غاز است ؟
این جا تره هم برای ما خورد نمی کنند ؟؟؟
پست زیر را  امروز دی ماه 1391 در  یکی از سایت ها دیده که   تاریخ ان مربوط به همین ماه دی 1391 است و پست من در این سایت opiumمربوط به سال قبل که انرا از اولین وبلاگ خودم phobus در سال 1388 دوباره باز نشر کرده ام

opium.site: معتادان را برای ترک کردن کتک بزنید وسینه زدن ایجاد ...



عجیب ترین روش ترک اعتیاد در سیبری! + تصاویر

شاید کسی فکرش را هم نمی کرد تنبیه بدنی روزی به یک روش درمان تبدیل شود.
روانشناسان سیبری ادعا می کنند با استفاده از ضرب و شتم و تنبیه بدنی می توانند به ترک عاداتی از قبیل استفاده از مواد مخدر، نوشیدنی و … کمک کنند.
یکی از روش های دردناک این نوع درمان شلاق زدن بر روی باسن فرد معتاد است. دست اندرکاران این روش ادعا می کنند کسانی که با روش های دیگر نتوانستند از عادات بد خود دست بکشند می توانند از این روش استفاده کنند.
این روش درمان از نظر بسیاری از افراد ممکن است شبیه به یک جوک باشد چرا که دیدن دو نفر که یکی برای درمان دیگری در حال شلاق زدن اوست می تواند مسخره باشد.
Jamnews-addictions (3)خانم ناتاشا ۲۲ ساله که معتاد به هروئین بود گفت: آثار شگفت انگیز این نوع درمان به من اثبات شده است و من این روش را به هر کسی که از اعتیاد و افسردگی رنج می برد توصیه می کنم.
Jamnews-addictions (2)شاید به نظر برسد که آنها مانند دیوانه ها به من لطمه می زنند اما باید بگویم این روش زندگی را به من بازگرداند. بدون آن من احساس مرگ می کردم.
Jamnews-addictions (1)
دکتر جرمن پلیپنکو و همکارش خانم پروفوسور مارینا چوخرووا اصرار دارند که روش درمانی آنها بر پایه اصولی علمی صدا استوار است.
پروفسور چوخرووا گفت: ضربه زدن به باسن بیماران با اهداف واضح و مشخص پزشکی انجام می گیرد و این کار آزار محسوب نمی شود.
Jamnews-addictions (4)معتادان از کمبود آندورفین (که اغلب به عنوان هورمون شادی از آن یاد می شود) در بدن رنج می برند. درد شدید ناشی از تنبیه بدنی باعث تحریک مغز شده و منجر به آزاد کردن آندورفین در بدن می شود و بیماران در پوست خود احساس شادی می کنند.
Jamnews-addictions (5)

opium.site: معتادان را برای ترک کردن کتک بزنید وسینه زدن ایجاد ...

در ارتباط با
روش های ترک اعتیاد  روش های ترک اعتیاد چیست آخرین متد های روش های ترک اعتیاد به مخدر شیشه و متامفتامین روش های پژوهشی جدید در ترک اعتیاد معتادان به مواد مخدر روش کتک زدن دکتر یزدان نیاز برای ترک اعتیاد -روش کتک زدن برای ترک اعتیاد روس ها

هیچ نظری موجود نیست: