دلالان مواد مخدر در ایران روی ماده مخدر جدید وارداتی متدرون (نمک حمام )می شاشند تا انرا به نام مفدرون بفروشند

http://www.websters-online-dictionary.org/images/wiki/wikipedia/commons/thumb/6/64/Manneken_Pis__ps_28crop_ps_29.jpg/180px-Manneken_Pis__ps_28crop_ps_29.jpg
مطبوعات و رسانه ها چندی قبل اعلام نمودند که ماده مخدر جدید  به نام نمک حمام یا کود شیمیایی وارد ایران شده است و این ماده همان مخدر مفدرون است . بعد از آن رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اعلام کرد که این مسله صحت ندارد و شایعه و مفتری است .
و اصلا در ایران ما ماده مخدری به نام مفدرون و قارچ جادویی تا حالا ندیده و مصرف ان گزارش نشده است



هشدار چینی ها کلک زدند و مخدر متدرون را به جای مفدرون غالب کردند
متدرون یا 4 متوکسی مت کاتینون ماده مخدر جدید Methedrone
تا اینکه در همان زمان پزشکی قانونی اعلام کرد دو مورد مسمومیت با ماده مخدر جدید نمک حمام داشته است .
در این هیرو ویر همه فکر می کردند که ماده مخدر وارداتی جدید مفدرون است تا اینکه ما در چند مقاله نوشته ایم که  ماده مخدر مفدرون بوی شاش (امونیاک ) می دهد .
چند روز قبل یکی از بیماران من که از ماده مخدر جدید نمک حمام چند بار استفاده کرده بود مسله جالبی را عنوان نمود او گفت که در استفاده های قبلی این ماده اصلا بو نداشته است ولی بعد از اینکه او مقاله من را خوانده بود به دلالی که از او نمک حمام می خریده است گفته است که تو که این ماده را به نام مفدرون به من می فروشی چرا بو نمی دهد ؟
دلال در جواب گفته بود مگر باید بو بدهد و بیمار من گفته بود که بله باید بوی شاش (امونیاک ) بدهد و دلال گفته بود که مفدرون او جنس مرغوب است و بو نمی دهد ولی  از دفعه بعد برای او مفدرون بو دار می اورد ؟
تا اینکه دلال برای او جنسی می اورد که بوی شاش می دهد .
مصرف کننده اظهار داشت که مصرف ماده مخدری که بوی شاش هم می داد هیچ فرقی با دفعه های قبل نداشت فقط ماده کمی زردتر و بو  دار بود .
بعد از این مسله  و  بررسی من مشخص شد که ماده جدید مخدر وارداتی مفدرون نیست و نمک حمام ماده مخدری به نام متدرون است که مشابه مفدرون ولی بسیار ارزانتر از مفدرون است و دلالان مواد مخدر با دانستن اینکه می توانند یک ماده مخدر ارزان قیمت را بجای مفدرون بفروشند  انرا وارد ایران کرده و مطبوعات هم با اعلان اینکه این ماده مفدرون است باعث بازار گرمی ان شده اند این وسط مقاله من درباره بو دادن مفدرون باعث شده است که دلالان برای اینکه خریدار متوجه اصل قضیه نشود  برای اضافه کردن بوی شاش به متدورن  بشاشند  ؟
ماده مخدر مفدرون   مخدر متدرون   نمک حمام   امونیاک   شاش     میومیو   دلالان مواد مخدر  

هیچ نظری موجود نیست: