آیا بوی دهان و عرق بدن و گوز و چس معتادان به مخدر شیشه (متامفتامین ) فرق می کندDoes meth cause your breath or farts to smell strange

آیا بوی دهان و عرق بدن  و گوز و چس معتادان به مخدر شیشه (متامفتامین ) فرق می کند ؟
بوی گوز معتادان به مخدر شیشه (متامفتامین ) شبیه بوی لاستیک سوخته است
شیشه ای ها گوزه ترند ؟

بله ؟
روایت شده است که ابوعلی سینا بیماری دیابت را از مزه کردن ادرار بیماران تشخیص می داده است اما امروزه دیگر هیچ پزشکی برای تشخیص بیماری قند (دیابت ) ادرار بیماری را نوش جان نمی کند اما اگر شما کمی در زندگی با هوش باشید و همانند شرلوک هلمز به اطراف خود موشکافانه  نگاه کنید متوجه می شوید که چه کسی  از اطرافیان شما معتاد به مخدر شیشه (متامفتامین ) است

معتادان به مخدر شیشه (متامفتامین ) گوزو ترند ؟
به نظر می آید که مصرف مخدر شیشه (متامفتامین ) باعث تغییر در فلور طبیعی کلون (روده بزرگ ) می شود و این امر باعث افزایش میزان گازهای دفعی از معتادان به مخدر شیشه (متامفتامین ) می شود بعضی از سایت ها علت افزایش باد شکم در معتادین به مخدر شیشه (متامفتامین )  را بلع بیشتر هوا در موقع استفاده از ماده مخدر شیشه و ترشح  متامفتامین از غدد بزاقی و ترشح ان در معده می دانند و به این علت معتادان به مخدر شیشه (متامفتامین ) اکثرا هوای بیشتری در معده دارند و همین را علت افزایش گوز (باد شکم ) معتادان به مخدر شیشه (متامفتامین ) می دانند .

بوی چس معتادان به مخدر شیشه (متامفتامین ) (چس متامفتامین )Meth Fart  بوی لاستیک سوخته می دهد ؟
بوی چس معتادان به مخدر شیشه بد بو است و بوی لاستیک سوخته می دهد ؟ این بوی چس به نام (چس متامفتامین )Meth Fart  مشهور است  و معمولا بعد از 5 تا 7 روز از مصرف مخدر شیشه ایجاد می شود


بوی  بدن  معتادان به مخدر شیشه (متامفتامین ) ترش است ؟
ماده مخدر متامفتامین ( شیشه ) از غدد بدن به بیرون ترشح  می شود و چون مخدر متامفتامین (شیشه ) کمی اسیدی است بوی بدن معتادان به ترشی می زند 
حتی بعضی از معتادان به مخدر شیشه (متامفتامین ) اظهار می دارند که می توانند  درخشش کریستال های متامفتامین را بر روی پوست بدن خود در تابستان  به بیند (طرف چقدر مصرف کرده بوده)
خروج مقادیر اندک کریستال متامقتامین (شیشه ) از غدد عرق بوی عرق معتادان به مخدر شیشه (متامفتامین ) را به ترشی می زند  و این افراد هر چقدر جوان تر باشند و یا در فصل تابستان لباس های زیر خود را زودتر عوض می کنند (البته فقط موقعی که می خواهند بروند سر قرار ؟؟)

بوی ادرار معتادان به مخدر شیشه (متامفتامین ) چگونه است ؟
درباره ادرار معتادان به مخدر شیشه (متامفتامین ) همین را بدانید که  ادرار انها  حاوی مقدار زیادی متابولیت متامفتامین (شیشه ) است و حتی اگر معتادان  به شیشه ادرار خود را بخورند بیتشر نشئه می شوند ؟پس بدانید چه بویی می دهد ؟

بوی بد دهان در معتادان به مخدر شیشه (متامفتامین )
دهان معتادان به مخدر شیشه (متامفتامین ) بوی بدی می دهد که  علت انرا ترکیبات شیمیایی  و دفع متابولیت های موجود در مخدر متامفتامین و ترشح ان از غدد بزاقی  به همراه بوی سیگار می دانند

البته این بو به غیر از حالت دهان متامفتامینی Meth mouth است که در طولانی مدت ماده مخدر متامفتامین باعث پوسیدگی دندانها و بوی بد دهان می شود
مصرف ماده مخدر کریستال شیشه (متامفتامین ) همراه با چه داروهایی شما را خشن و جنایت کار می کند Could Methamphetamine Hydrochloride, Promethazine together cause Murder?
در ارتباط با
methamphetamine Flatulence
بوی بد دهان در معتادان به مخدر شیشه (متامفتامین ) -بوی بدن چس در معتادان به مخدر شیشه (متامفتامین ) بوی بد عرق بدن در معتادان به مخدر متامفتامین (شیشه ) بوی ترشی بدن در معتادان  به مخدر شیشه (متامفتامین ) چرا بوی چس معتادان به شیشه  گند است .Meth Fart گوز با مخدر شیشه ( متامفتامین ) -چس با مخدر شیشه ( متامفتامین) -باد شکم با متامفتامین (مخدر شیشه ) بوی دهان با مخدر شیشه (متامفتامین ) بوی ادرار با مخدر شیشه (متامفتامین ) ادرار متامفتامین ادرار مخدر شیشه




 باد شکم

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

باد شکم (باد معده، تیز و در ادبیات عامیانه گوز (باصدا) و چس (بی صدا) هم گفته می‌شود) به گازهای تولید شده در دستگاه گوارش از مقعد گفته می‌شود.
 

محتویات

ترکیبات باد شکم

مهمترین اجزای باد شکم عبارت است از
  • نیتروژن بین ۲۰٪ تا ۹۰٪
  • هیدروژن بین ۰٪ تا ۵۰٪
  • کربن دی‌اکسید بین ۱۰٪ تا ۳۰٪
  • اکسیژن بین ۰٪ تا ۱۰٪
  • متان بین ۰٪ تا ۱۰٪

منشا و علت تولید گاز

گازهای دستگاه گوارش یا باد از سه منبع می‌توانند وارد دستگاه گوارش شوند:
  • هوای بلعیده شده
    • گازهای ساخته شده از فعالیت‌های باکتری‌ها
    • گازهای منتشر شده از خون به دستگاه گوارش
بیش‌تر نیتروژن و اکسیژن گاز معده ناشی از هوای بلعیده شده است. این گازها در اشخاص طبیعی با آروغ خارج می‌شوند.
بخش زیادی از گازهای به مانند دی‌اکسید کربن، متان و هیدروژن روده ناشی از فعالیت باکتری‌ها می‌باشد. اگر متان و هیدروژن به گونه‌ای مناسب با اکسیژن هوا بلعیده شده، مخلوط شوند مخلوطی انفجاری ایجاد می‌گردد به طوری که استفاده از کوتر الکتریکی سبب انفجار خفیفی می‌شود.
برخی غذاها به مانند، لوبیا، کلم، پیاز، گل‌کلم و ذرت باعث خروج بیش‌تر گازها از مقعد می‌شود. برخی از این غذاها به علت وجود انواع کربوهیدرات‌های جذب نشده تخمیرپذیر محیطی مناسب برای رشد باکتری‌ها را فراهم می‌سازند. اما در برخی موارد خروج بیش از حد گاز ناشی از آزردگی روده بزرگ است که باعث می‌شود پیش از آن که گازها جذب شوند، با حرکات دودی دفع گردند.
مقدار گازهای وارده شده و یا ساخته شده روزانه در روده بزرگ به طور متوسط ۷ تا ۱۰ لیتر می‌باشد. این در حالی است که گاز خروجی از مقعد نزدیک به ۰/۶ لیتر می‌باشد و باقی‌مانده گاز از مخاط روده جذب و از شش‌ها خارج می‌گردند.

جنبه‌های اجتماعی و فرهنگی

در بسیاری از فرهنگها رها کردن باد شکم در ملأ عام باعث خجالت و شرمساری است و مؤدبانه نمی‌باشد. افراد معمولاً می‌کوشند از خروج گاز خودداری کنند یا آن‌را کنترل کنند، تا از صدا و بوی آن‌را پنهان کنند. رها شدن باد معمولا یک رخداد ناخجسته و مایه تأسف در نظر گرفته می‌شود.
در تفاسیر قرآن ذکر شده است که یکی از مواردی که لوط قومش را به آن نکوهش می‌کرد، این بود قوم لوط در مجالس خود بدون شرم و حیا باد رها می‌کردند.

meth addicts recycling urine

Does meth give you gas?

Does meth cause your breath or farts to smell strange

هیچ نظری موجود نیست: