چگونه من معتاد به پتیدین شدم ؟Doctor with Pethidine Addiction

چگونه من معتاد به پتیدین شدم ؟
از کتاب خاطرات یک پتیدینی
فرمول پتیدین یا به قول دوستان پت ؟


یادم نیست دقیقا چطور با پتیدین اشنا شدم .فکر می کنم اولین بار تو جبهه بود اخر های جنگ و سال 1366 بود .اون جا تو بهداری تا دلت می خواست پتیدین بود .
یک شب تو کردستان تو خاک عراق برو بچه های بهداری دور اتش نشسته بودیم که یک خمپاره امد و خورد یک طرف ما هیچکس هیچیش نشد اما اعصاب من خورد شد .
امپول پتیدین
اون موقع تو اورژانس شهید عارفیان تو ماووت عراق بودم .شب رفتم تو سنگر و یک پتیدین 50 برداشتم و زدم .
وای خدای من عجب چیزی بود .تا صیح در گرما و در دنیای دیگر بودم اگر اینو می گن مخدر پس قربون هرچی مخدره برم .هیستامین بود که از چهار ستون بدنم ریلیز می شد ؟
البته می دانم هر چی هم درباره حالت های پتیدین بخواهم بنویسم هیچکس نمی تونه بفهمه و تعداد افرادی که قادر به درک این نوشته در کل ایران هستند زیر 20 نفر هستند .
تبلیغ پتیدین را هم نمی کنم چون می دانم این دارو فقط مصرف بیمارستانی داره و الان هم با قیمت بالایی که داره این ارازل و اوباش که معتاد به شیشه و هروئین هستند اصلا و ابدا قادر نیستند پول یک امپول 100 میلی گرمی پانزده هزار تومنی  پتیدین را برای درک دنیای بهتر برای چند دقیقه بدهند ؟؟
پتیدین را همه نمی شناسند (بهتر ) پتیدین مختص کادر بیمارستانی است و کمتر کسی است که به اون معتاد باشه و یا اونو بشناسه .
البته معدود افرادی خاص به غیر از کادر بیمارستانی را بعدا دیدم که با پتیدین اشنا هستند یکی یک جانباز بود که از دو پا نداشت و حدود ۱۶ سالش بود و یک سرلشکر سپاه که تو جبهه مزه پتیدین رفته بود زیر زبانش و بدبخت چون پول خرید پتیدین را نداشت هر چند شبی به یک بیمارستان مراجعه می کرد و با نشان داده کارت سپاه خود و جار و جنجال اینکه مجروح جنگی است  پتیدین طلب می کرد .
اکثر معتادای پت در دهه ۷۰ بچه های بودند که دهه ۶۰سری به جبهه زده بودند و به  علت مجروح شدن به انها پتیدین تزریق شده بود  بعد از جنگ تعدادی از افراد معتاد به پتیدین همین مجروحین جنگی بودند .
پتیدین  مخدر بااصالت
اصلا پتیدین یک مد خاصی داره و مال انتلکتول ها است .اگر بخواهم درست تر بگویم پتیدین اشرافی ترین و انتلکتول ترین مواد به نظر من است .یک جوری های پتیدینی یعنی تاپ یعنی اقا یعنی گل یعنی دانشگاه و بقیه مواد (منهای ریتالین که با پتیدین از یک خانواه است )یعنی کاه و یونجه و علف و مگس و حشره ؟
این پست را هم تقدیم می کنم به جناب مهندس عزیزم که مطمعن هستم که با جز جز انچه نوشتم موافق است .
به مدعی نگوئید اسرار عشق مستی بگذار او بمیرد از فرط خود پرستی
ایرانی ها ی نارکومانیاnarcomania از بیماری نارکومانیک narcomaniac رنج می برند
ماده مخدر پتیدین -پتیدین -دیمرول چیست پتیدین چیست اعتیاد به پتیدین  ترک اعتیاد به پتیدین اثرات مخدر پتیدین مضرات پتیدین مزایای پتیدین خواص دارویی پتیدین امپول پتیدین تزریق پتیدین خون بازی با پتیدین معتاد به پتیدین مرگ با پتیدین -اطلاع رسانی درباره پتیدین پتیدین در ایران پتیدین -نشئگی با پتیدین توهم با پتیدین سرخوشی با پتیدین ساخت پتیدین فرمول پتیدین

هیچ نظری موجود نیست: