حضرت موسی(ع) به استفاده از مواد مخدر متهم شد ؟ Moses High on Drugs: Israeli Researcher

یک صهیونیست دریک مقاله توهین آمیز نسبت به نبوت ,حضرت موسی(ع)را به استفاده مواد مخدر متهم کرد!



 بنی شانون یکی ازاساتید دانشگاه عبری بیت المقدس دراین مقاله سراسرتوهین آمیز به حضرت موسی بن عمران (ع) ,یکی ازپیامبران اولی العظم وی وپیراونش را درماجرای کوه سینا به مصرف مواد مخدر متهم میسازد.
خبرگزار ی فرانسه دراین خصوص گزارش داد :این محقق یهودی درمقاله خود که درروزنامه ای به نام “زمان وفکر”منتشرشده مینویسد:حضرت موسی (ع) در بازگشت از کوه سینا ، زمانی که ده فرمان را به مردم بنی اسراییل ارائه داد، تحت تاثیر مواد توهم زا قرار داشته است.
درادامه این مقاله میخوانیم: مصرف مواد روان گردان، یکی از آیین های اصلی بنی اسرائیل به شمار می آید که در انجیل نیز به این مسئله اشاره شده است.
شانون در مقاله خود می نویسد: واقعه حضرت موسی در کوه سینا، نه یک حادثه فرا واقعی کیهانی است، نه یک افسانه است بلکه به احتمال بسیار قوی، موسی و مردم
بنی اسراییل تحت تاثیر موادی مانند مواد مخدر یا روان گردان قرار داشته اند.
وی افزود انجیل می گوید “مردم در ان زمان صداهایی شنیدند” و از نظر من این یک اتفاق عادی و قدیمی است زیرا مثلا در اداب و سنن مردم امریکای لاتین، اینگونه نقل است که انسان ها موسیقی را می بینند.
شانون ادامه میدهد: در سال هزار و نهصد و نود و یک به یک مراسم مذهبی در شمال امازون دعوت شدم و در انجامعجونی از یک گیاه به نام ” ایاهواسکا” ayahuasca مصرف کردم و دچار توهماتی شدم که در ان چیزهایی شبیه شبح مشاهده می کردم و احساسات روحی و مذهبی در من تقویت شد.
وی مینویسد: تاثیر این معجون بسیار به تاثیر نوعی نوشیدنی که از پوست درخت اقاقیا تهیه می شود شباهت دارد که از این درخت به کرات در انجیل نام برده شده است.

هیچ نظری موجود نیست: