اسپند برای درمان افسردگی و ایجاد شادی (هارمالین )

مدتها بود که نمی خواستم راجبع مواد مخدر و داروها بنویسم اما امروز موقع خواندن نظر یکی از دوستان که با استفاده از هارمالین موجود در اسپند توانسته بود افسردگی خود را درمان کند باعث شد این پست را برای ان افرادی در ایران که بعلت افسردگی از دارو استفاده می کنند بنویسم .
استفاده از اسپند در مراسم های مذهبی یا به شکل دارویی مربوط به دین زرتشتیان است و بعد از ورود اسلام به ایران انها اسپند و خواص ان را شناخنه اند .
در سرودی از گاتها در دین زرتشت می نویسد که :من بندگانی شاد می خواهم و هر انسانی که دیگری را شاد کند من به او وعده بهشت می دهم (جایگاهش در بهشت است ).
اساس شادی در همه ادیان هست و خدواند انسانها را غمگین و نا امید نمی خواهد صرف مسله استفاده از((هوم )) که تشابهات فرمولی با حشیش دارد در مراسم های مذهبی زرتشتیان فقط یرای ایجاد حالت شادی ان می باشد نه ایجاد توهم .
در دین زرتشت و مسیح استفاده از مواد شادی اور منع نشده است .حتی در اسلام هم اگر شرایط خاص استفاده از حشیش مثل روان بودن ان بر قرار شود در صورت استفاده از ان ایجاد توهم نمی کند (اگر حشیش در اب ریخته و بخار انرا استشمام کنید فقط خنده می دهد ).
مصرف هارمالین  که ماده اصلی اسپند است به مقدار کم در شب ها ایجاد ارامش و خواب خوبی می کند و داروی ضد افسردگی خوبی است البته مصرف زیاد ان می تواند منجر به ایجاد حالت تحریکی شود .
 ممکن است به علت مصرف هارمالین به علت افزایش میزان هیستامین در بدن حالت طپش قبل و سرخی صورت روی دهد که با خوردن یک انتی هیستامین درست می شود
به راحتی می توان ماه هارمالین  را تبدیل به ماده هارمین کرد که انهم داروی خواص جادویی زیادی است
به راحتی می توانید در منزل با مقدار کمی اسپند و استخراج ان خود را درمان کنید .
لینک های استخراج هارمالین از اسپند برای شما در زیر قرار داده شده است

opium.site: اثرات هارمین و هارمالین

opium.site: تاثیرات هارمالین (اسپند )در درک زمان و توهمات ناشی از ان ...

opium.site: اسپند (هارمالین ) مشابه با ایبوگین داروی ترک اعتیاد ...

opium.site: استخراج هارمالین از اسپند

هیچ نظری موجود نیست: