تجربه مرگ و خروج روح از بدن با کتامین(کتالار ) -K-hole

k-holeنام دیگر ماده بیهوشی و مخدر کتامین است  ولی در اصطلاح  عامیانه به حالتی از انفاک روح از جسم می گویند که در موقع استفاده از کتامین دیده  می شود
حالت تجربه مرگ یا حالت انفاک روح از جسم  با حالاتی همچون مسخ شخصیت و یا توهم بر اثر مصرف کتامین دیده می شود(نوعی برون فکنی obes)
دوز بیهوشی کتامین 5 میلی گرم برای هر کیلو گرم وزن بدن به صورت عضلانی  است  ولی دوز k-hole   یک میلی گرم برای هر کیلو گرم وزن بدن عضلانی  است
در واقع با دوزی بین 75 تا 125 میلی گرم به صورت تزریق عضلانی می توانید خروج روح از جسم  را تجربه کنید
تصویر من از  k-hole
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjyR8b4bn5EN0flMGAzcgHEOOg6KSRlsFKKrI7kjyYGS-EItR_7myAnEHewuHxqntn80B3CVAAPlGWIEbQBF8300pu0I6QkSh_MHe_19LUs1MRZ1XsmrNrypCyGGH7Ob-r_fUQnJuwOMNRK/s1600/K.jpg
یک چرخش هم به این دایره ها  اضافه کنید
یک تجربه
به شخصا چندین بار k-hole  را تجربه کرده ایم و  انرا دلپذیر و زیبا نمی دانم  .
 به صورت خوراکی ابتدا 100 میلی گرم کتامین به همراه  75 سی سی  اب انگور  در ظرف 10 دقیقه میل کردم
ابتدا حالت خوشحالی و خنده  ایجاد شد  که درست مشابه با مرحله شنگولی در موقع استفاده از الکل است
کمی حالت تهوع  داشتم و بعد احساس خواب الودگی کردم با توجه به وزن بدنم 50 میلی گرم دیگر به صورت خوراکی استفاده کردم
در حالی که روی تخت خوابیده بودم  خودم را می دیدم که در حال دیدن خودم هستم
تمامی شب در حال دیدن کابوس بودم و صبح با حالت بسیار بدی بیدار شدم
تجربه k-hole  به صورت تزریقی
با تزریق 1 میلی گرم برای هر کیلو گرم  بعد از مدت کوتاهی صدای وز وز شدیدی در گوش ها داشتم اطاق شروع کرد به چرخیدن  و من حتی  در حال نشسته هم احساس می کردم دچار عدم تعادل هستم
تصاویر سیاه و سفید در پیرامون من بود که من بدور انها در حال چرخش بودم
حالت تهوح شدیدی داشتم ولی استفراع نکردم مثل ان بود که درون دالانی نورانی هستم و در حال عبور از مکانی به مکان دیگرم
ترس زیادی داشتم و  عرق از صورتم جاری بود فکر کردم دارم میمیرم می خواستم هر چقدر زودتر از این حالت خارج شوم احساس کردم در حال سکته کردن هستم
نویسنده
استفاده از کتامین به صورت خوراکی را خیلی ها قبول ندارند ولی در تجربیات شخصی  اثرات خوراکی کتامین اثبات شده است و به شخصا از کتامین خوشم نمی اید و انرا چیز مزخرفی می دانم
کتامین به هر کسی نمی سازد و بیشتر به درد این جوجه عارف ها می خورد تا مثلا با استفاده از ان یک کمی به ماورا بروند ولی به نظر من مفت گرانه و اصلا چیز خوبی نیست و کسانی هم که به ان معتاد می شوند و یا از مصرف کتامین لذت می برند کمی ناقص عقل هستند ؟

opium.site: تجربه مرگ و خروج روح از بدن با دی متیل تریپتامین DMT

opium.site: کتامین .کتالار .سوپر اسید.سوپر کوک .K,” “Special K ...

opium.site: کتامین (KETAMIN)

هیچ نظری موجود نیست: