چرا مفدرون خطرناک است .

چرا مفدرون خطرناک است .
مهمترین مسله در مصرف مفدرون توسط شیشه کش ها مسله نئشگی  است .
در مقادیر مساوی از شیشه (افدرون) و مفدرون شما اگر با شش دود شیشه (افدرون) نئشه بشوید با دو دود مفدرون نئشه می شوید .
سرعت ایجاد و شدت ایجاد نئشگی با مفدرون انچنان بالا است که اگر شما تاکنون شیشه (افدرون ) نکشیده باشید غیر ممکن است لذت استفاده از بار اول مفدرون را هرگز از یاد به بیرید .
این مسله برای کسانی که بطور مداوم شیشه (افدرون) می کشند بسیار مهم است زیرا بر اثر مصرف مداوم شیشه دیگر بدن نسبت به ان مقاوم شده و شما باید مقدار مصرف را مداوم بالا به برید .تمام انزیمهای بدن که شیشه را غیر فعال می کنند در بدن شیشه کش ها دارای حداکثر فعالیت هستند .
اما به دلیل اینکه انزیمهای که مفدرون را از بین می برند در بدن هنوز فعال نیستند کشیدن مفدرون با مقدار کمتر نئشگی بیشتری می دهد .گو اینکه اصلا پتانسیل نئشگی مفدرون 3 برابر بیشتر از شیشه (افدرون ) است .
در واقع این دو ماده را می توان مشابه تریاک و هرویین دانست .زیرا اگر بتوان از اعتیاد به تریاک خلاص شد اما در بدن گروهی ژن خاصی برای اعتیاد به هرویین وجود دارد که ترک ان تقریبا محال است این نظر در مورد افدرون (شیشه) و مفدرون هم صدق می کند .و اگر کسی مفدرون بکشد و دارای ژن اعتیاد به ان باشد تقریبا تا اخر خط اعتیاد را می رود . 
مسله بعدی فرم نئشگی با مفدرون است که بیشتر شبیه مخلوطی از نشئگی افدرون (شیشه)و اکستازی است که کلا مفدرون را از افدرون(شیشه) جدا می کند و قابلیت وابستگی روحی و روانی به ان را افزایش می دهد.
به کسانی که شیشه (افدرون ) می کشند توصیه می کنیم اگر هم می خواهید مفدرون را ازمایش کنید انرا بخورید .
مفدرون به شکل کپسول .قرص .و پودر موجود است

هیچ نظری موجود نیست: