بازار اشفته افدرون و مت امفتامین

بازار اشفته افدرون و مت امفتامین  
نصف ملت ایران در حال ساختن مواد مخدر شیشه هستند و توی این هیرو ویر  انهایی که وارد ترند از فسفر قرمز استفاده می کنند و واقعا مت امفتامین می سازند و انهایی که تازه افتادند توی دور از پرمنگنات و دارن افدرون می سازند .اما واقعا تفاوت افدرون و مت امفتامین چیست .
تفاوت ساختمانی انها  بر سر یک اکسیژن و هیدروژن است .و هر دو از ماده اولیه پسودو افدرین سنتز می شوند.
در نوع نئشگی هیچ فرقی بین افدرون و مت امفتامین نیست و انهایی که از هر دو دانسته استفاده کردند  می گویند  نئشگی افدرون  بیشتر از مت امفتامین است .
اما مشکل سر عوارض جانبی هر دو مواد مخدر و روانگردان است زیرا اختلا لات کمبود کلسیم و پوکی استخوان و از بین رفتن در افدرون و مت امفتامین یکی است اما عوارض مغزی افدرون ناخالص بیشتر است .
اصلا کلا  نوع عوارض استفاده از شیشه چه از مت امفتامین باشد یا از افدرون در ایران شدید تر از اونی هست که ما در گزارشات خارج از کشور می خوانیم .چرا .
متاسفانه این زکریا های رازی تازه به دوران رسیده یک مسله را که ما به اون فن کوزه گری می گوییم را فراموش کردند و اون تصفیه است .
هم مت امفنامین و هم افدرون در ایران به علت خوب تصفیه نشدن املاحی را همراه دارد که باعث ایجاد عوارض استخوانی و مغری شدید می شود .
در مت امفتامین باقی ماندن املاخ فسفر که نوروتوکسیک است و سلول های مغزی را می کشد و در افدرون باقی ماندن املاح پرمنگنات است .
در هر صورت مصرف جنس نا مرغوب از هر نوعش باعث صدمات شدید مغزی و استخوانی می شود که قابل باز گشت و بهبودی نیست

هیچ نظری موجود نیست: