روانگردان جدید مفدرون تیر خلاص افدرون

روانگردان جدید مفدرون تیر خلاص افدرون
مافیای مواد مخدر ایران برای کسب در امد بیشتر شروع به ساخت و فروش مفدرون کرده اینکار از اوایل خرداد در ایران شروع شده است .یکی از علت های ساخت و عرضه مفدرون اشباح بازار  از افدرون (شیشه) بود
علت اینکه بازار افدرون (شیشه) دچار اشباح شده است ساخت مواد مخدر افدرون (شیشه) از پسودو افدرینی است .که از طریق باندهای دولتی و از شرکت های داروسازی به سازندگان مواد مخدر به قیمت بسیار نازل فروخته می شود .اینکار باعث کاهش قیمت شیشه تا 85 در صد در طول دو سال گذشته شده است .
ساخت اسان و سریع افدرون (شیشه) از پسودو افدرین باعث شده بود که بسیاری از افراد در منرل های شخصی خود اقدام به سنتز این ماده بکنند .
زیاد شدن شیشه در بازار و به طبع کاهش قیمت  باعث شد این ماده در کل ایران تعداد زیادی معتاد پیدا کند .
حالا برگ برنده را مافیای دولتی با ساخت و عرضه مفدرون در دست دارند .زیرا شیشه انچنان قیمت پایینی دارد که می توانند با خرید ان یا با استفاده از پسودو افدرین دولتی  و با یک عمل ساده که دیگران قادر به انجام ان نیستند از 1 گرم شیشه 15 هزار تومانی 1 گرم مفدرون 60 -70هزار تومانی بسازند انهم با خرج هر گرم 500 تومان (5000 ریال ).
مسله جالب در این است که در هر کشوری در مبادی ورودی ان کشور پلیس با جستجوی افراد برای یافتن با مواد مخدر مبارزه می کند وجالبتر  اینکه در ایران در مبادی خروجی کشور با بازرسی افراد ظرف 21 روز گذشته بیش از 200 کیلو گرم شیشه ضبط شد ه است ؟؟
علت انکه ایرانیان مبادرت به قاچاق شیشه به خارج از کشور می کنند این است که فروش شیشه  در خارج از کشور و با حساب ارز ازاد مقرون به صرفه تر از فروش ان در داخل کشور است .
اما چرا نیروهای انتظامی از خروج    و قاچاق شیشه  از ایران جلوگیری می کنند برای ما مشخص است .برای شما چطور . 
برچسب روانگردان جدید وارد کشور شد .  

هیچ نظری موجود نیست: