کشف شیوه جدید قاچاق شیشه (افدرون) در ایران

 فوبوس -بازم بگوید ایرانی خلاقیت ندارد .
ماده روانگردان مخدر شیشه در اب و الکل به راحتی حل می شود و کافی است بگذارید اب محتوی شیشه (افدرون) تبخیر بشود .اما سوال این است که چرا شیشه را به خارج قاچاق می کنند ؟
به تازگی یک محموله حاوی بطری‌های آب معدنی و روغن زیتون، در حال ترانزیت بود که با شک و بررسی‌های مأموران و آزمایش محموله مشخص می‌شود، بطری‌ها دارای محلول‌های مواد مخدر و شیشه(افدرون) بوده است.
شیوه جدید حمل مواد مخدر شیشه توسط مأموران کشف و شناسایی شد.
به گزارش خبرنگار «تابناک»، قاضی اسدیان، رئیس دادسرای فرودگاه، با اعلام دستگیری دو نفر در رابطه با این شیوه جدید قاچاق مواد مخدر شیشه اعلام کرد: در روش جدید، این سوداگران مرگ، با حل کردن مواد مخدر شیشه در آب و دیگر مایعات، این محلول‌ها را در بطری‌های آب معدنی و روغن زیتون ریخته و به دور از چشم مأموران، اقدام به قاچاق این مواد افیونی می‌کردند.
به گفته اسدیان، به تازگی یک محموله حاوی بطری‌های آب معدنی و روغن زیتون، در حال ترانزیت بود که با شک و بررسی‌های مأموران و آزمایش محموله مشخص می‌شود، بطری‌ها دارای محلول‌های مواد مخدر و شیشه بوده و به این ترتیب، شیوه جدید قاچاق مواد مخدر، کشف و دو نفر از عاملان اصلی این قاچاق، بازداشت و روانه زندان شده‌اند.
سرپرست دادسرای فرودگاه توضیح داد: قاچاقچیان شیشه پس از حمل این محلول‌ها با دستگاه‌های خاص اقدام به تبخیر مایعات و بازگردانی پودر مخدر شیشه می‌کرده‌اند.
وی ادامه داد:‌ تحقیقات تکمیلی درباره این شیوه قاچاق و نیز دیگر سوداگران مرگ در این زمینه ادامه دارد.
منبع =سایت تابناک 
فوبوس -جناب اقای سر پرست داد سرا این دستگاه  های خاص که اب را تبخیر می کند سماور نام ندارد یا افتاب عجب دستگاهی ؟

هیچ نظری موجود نیست: