مراکز بازپروی زنان , شروع روسپیگری حرفه ای

  http://www.img4up.com/up2/34443873819355.jpg

مراکز بازپروی زنان ,  شروع روسپیگری حرفه ای


در این که آیا ترک کردن ماده مخدر درکمپ های اعتیاد درست است یا خیر ما در ان مورد ان اظهار نظر نمی کنیم اما 
آیا  ؟؟
معتادی که در منزل است و تحت پوشش روحی و روانی و مالی خانواده است ترک نمی کند وای به حال زنانی و مردانی که هیچ حامی و پشتیبانی در زندگی ندارند و کارشون به مراکز باز پروری می کشد .
که صد البته در این مراکز با افرادی روبرو می شوند و مسایلی می اموزند که صد مرتبه بدتر است .
در کشورهای دیگر کمپ ها و مراکز باز پروری وجود دارد اما نه به این شکل و حتی در کشورهای که از لحاظ مادی در سطح پاینتر از ما هستند غالبا اپارتمانهای است که تعداد ۵ -۶ تا معتاد با یک مسول مدتی را در ان با هم جهت ترک زندگی می کنند و از همان اول معتادین را بسته به سن و نوع اعتیاد و دلال بودن و معتاد بودن و روسپی بودن زنان شناسایی و گزینش می کنند و افراد را که هم ردیف هم هستند در یک مکان قرار می دهند و مثلا یک دختر تازه  معتاد  خیا بانی شده را در کنار یک معتاد روسپی کهنه کار قرار نمی دهند .
اما در کمپ های ما در هم معامله می کنند و این مسله باعث می شود که بعد از خروج از کمپ بسیاری از زنان معتاد که در این کمپ ها با هم اشنا شدند بعدا با تماس با یک دیگر علاوه بر شروع اعتیاد به اعمال منافی عفت روی بیاورند و تشکیل باند های روسپی گری می دهند .
. گواینکه بسیاری از دختران و زنان جوان که کارشان به این مراکز می کشد از خانواده ترد و به صورت اماتوری روسپی گری می کنند .
در واقع بسیاری از دلالان سکس در این مراکز شکارهای زیبا و جوان و تازه معتاد شده و خیابانی و بی پناه خود را شناسایی و با انتخاب انها را وارد میدان رسمی و حرفه ای روسپیگری می کنند .

opium.site: مراکز درمانی ترک اعتیاد به متامفتامین (شیشه) در لوکس ...

opium.site: داروی ترک اعتیاد hangingبرای ترک شیشه .تریاک ...

opium.site: دومین کمپ ترک اعتیاد شیشه در ابران ویژه مردان افتتاح شد

opium.site: دولت ایران هیچ برنامه مدون و اساسی برای کنترل اعتیاد در ...

روش هاي نوين ترك اعتياد ايران

opium.site: فواحش در انگلستان برای روسپیگری از ماده مخدر روانگردان ...

opium.site: تئوری اعتیاد وفحشا و یا روسپیگری و مواد مخدر ...

opium.site: آیا برای زنان روسپی(فواحش ) در ایران کارت سلامت صادر می ...

در ارتباط با رواج فحشا در کمپ های ترک اعتیاد سو استفاده جنسی در مراکز ترک اعتیاد مراکز بازپروری زنان رواج فحشا رواج فحشا در بین زنان معتاد 

هیچ نظری موجود نیست: