دومین کمپ ترک اعتیاد شیشه در ایران ویژه مردان افتتاح شد

http://www.asriran.com/files/fa/news/1389/1/1/129086_938.jpg
مراسم تحویل سال در کمپ ترک اعتیاد معتادان

معاون پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی از افتتاح دومین کمپ ترک اعتیاد شیشه ویژه مردان و همچنین کمپ ترک اعتیاد زنان خبر داد.
دکتر فرید براتی سده با بیان این مطلب افزود: کمپ ترک اعتیاد شیشه ویژه مردان امروز سه شنبه در ورامین افتتاح شد و این مرکز دومین مرکز تخصصی ترک اعتیاد مخصوص شیشه برای مردان است که نسبت به ارائه خدمات به این افراد اقدام خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه اولین کمپ ترک اعتیاد شیشه برای مردان در استان یزد راه اندازی شده است ، گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده قصدداریم بزودی چندین کمپ ترک اعتیاد دیگر را در سراسر کشور راه اندازی کنیم.
معاون پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی تاکید کرد: تعداد کمپهای مخصوص ترک اعتیاد زنان نیز با افتتاح این کمپ در ورامین به 14 کمپ می رسد .
به گفته وی ، براساس آمارهای خط ملی اعتیاد ، 40 درصد تماسهای حاصله با یان خط مربوط به مصرف شیشه بوده است به همین دلیل اولویت برنامه های درمان و پیشگیری ما نیز به مواد مخدر شیشه اختصاص خواهد داشت.

opium.site: داروی ترک اعتیاد hangingبرای ترک شیشه .تریاک ...

opium.site: تصاویر اولین مرکز ترک اعتیاد به شیشه (متامفتامین )

opium.site: ترک اعتیاد به متامفتامین (شیشه) با متامفتامین

opium.site: مخدر شیشه و راز اعتیاد به متامفتامین چیست ...

opium.site: ریشه اعتیاد در بی دینی و بی اعتقادی به خدا است

opium.site: Zohydro (زوهیدرو )مسکن ضد درد اعتیاد آور است

opium.site: وزیر بهداشت: ۱۰ میلیون ایرانی درگیر معضل اعتیاد هستند

 در ارتباط با کمپ اعتیاد کمپ معتادان به شیشه کمپ معتادان به متامفتامین .ترک اعتیاد به شیشه ترک اعتیاد به متامفتامین ماده مخدر شیشه ماده مخدر متامفتامین ترک اعتیاد فقط هشت در صد معتادان در مسیر ترک باقی می مانند

هیچ نظری موجود نیست: