جوانی بعد از مصرف ماده مخدر شیشه در خیابان نظام آباد (شهید مدنی ) با قمه یک نفر را کشت 11 نفر را مجروح و سپس فرار کرد

 جوانی بعد از مصرف ماده مخدر شیشه در خیابان نظام آباد (شهید مدنی ) با قمه یک نفر را کشت 11 نفر را مجروح و سپس فرار کرد
من هیچگاه درباره  جنایات و اخبار کشف مواد مخدر مطلب نمی نویسم اما خبر امروز را به دلیل انکه خودم در نزدیک محل بودم را به این دلیل   نوشتم که مردم بدانند مصرف مواد مخدر علاوه بر زیانی که به فرد وارد می کند چطور می تواند یک اجتماع را درگیر کند  و  ادامه این مسائل می تواند تبعات بسیار بدی برای امنیت  جامعه  داشته باشد


جوانی که تحت تاثیر توهم با مخدر شیشه بود امروز در خیابان شهید مدنی مزاحم چند دختر شد و یک نفر را با قمه کشت و 11 نفر را مجروح کرد و سپس فرار کرد
تا این ساعت منطقه شهید مدنی در محاصره پلیس قرار دارد و  در هر چند قدم یک پلیس دیده می شود
جزئیات جنایت امروز تهران/ قاتل قصد ورود به مدرسه دخترانه داشت / پلیس در یک قدمی دستگیری عامل جنایت امروز تهران
ظهر امروز 24 مهر مرد جوانی که بر اثر استفاده از ماده مخدر شیشه دچار توهم شده بود به شهروندان در خیابان شهید مدنی حمله کرد. در اثر این حمله یک نفر جان خود را از دست داد و 11 نفر نیز مجروح شدند.



کارآگاهان پلیس با بدست آوردن سرنخ های جدید در یک قدمی دستگیری عامل جنایت خیابان شهید مدنی قرار گرفتند.

به گزارش انتخاب به نقل از مهر، یک منبع آگاه در پلیس تهران گفت: بلافاصله پس از وقوع این حادثه تیم ویژه ای از کارآگاهان پلیس آگاهی و پیشگیری تهران بررسی موضوع و دستگیری عامل این جنایت را در دستور کار خود قرار دادند. در بررسی‌های اولیه مشخص شد عامل جنایت بلافاصله پس از قتل یک شهروند و مجروح کردن 11 نفر از محل گریخته است، با شناسایی هویت قاتل کارآگاهان تحقیقات خود را برای شناسایی مکان های تردد قاتل انجام دادند و هم اکنون با اقدامات صورت گرفته به زودی این فرد شناسایی و دستگیر می شود.

وی ادامه داد: متاسفانه بار دیگر شاهد وقوع جنایتی درپی استفاده از مواد مخدر صنعتی هستیم. این جنایت نیز درپی توهم یک معتاد پس از مصرف مواد مخدر صنعتی رخ داد.

این مقام مسئول افزود: خوشبختانه اکنون وضعیت در خیابان های اطراف محل حادثه عادی است و شهروندان به زندگی عادی خود ادامه می‌دهند.

جزئیات

بسیاری از اهالی منطقه شهید مدنی و چهارراه نظام آباد درحالی که از حمله مرد شیشه ای به شهروندان همچنان شوکه بودند خواستار برخورد قاطع پلیس و قوه قضائیه با عامل این جنایت شدند.

در محل حادثه در حالی که چندین ساعت از وقوع حادثه مرگبار حمله مرد شیشه ای به 12 شهروند در خیابان شهید مدنی تهران می گذرد آرامش به این خیابان باز گذشته و مردم زندگی عادی خود را ادامه می دهند این در شرایطی است که هنوز تعدادی از کسبه محل از این اقدام در بهت و حیرت بوده و خواستار دستگیری سریع و برخورد قاطع پلیس با عامل این جنایت شدند.

یکی از کسبه که دارای مغازه میوه فروشی است در رابطه با جزئیات حادثه گفت: حوالی ظهر بود که قصد داشتم مغازه را برای استراحت تعطیل کنم که متوجه سر و صدایی شدم وقتی به خیابان آمدم مرد خشمگینی را در چند متری خود دیدم که با سلاح سرد اقدام به مجروح کردن رهگذران خیابان می کرد. هیچ چیز جلودار مرد خشمگین نبود و او همانطور که فحاشی می کرد هر فردی را که جلوی او قرار می گرفت مجروح می کرد.

یکی دیگر از اهالی محل که خانه اش در چند متری محل حادثه بود گفت: عامل جنایت حالت عادی نداشت و اصلا نمی دانست چکار می کند او به قدری خشمگین شده بود که حتی قصد داشت به مغازه ها نیز حمله کند.

در همین حال صاحب یکی از طلافروشی های محل با شرح دادن ماجرا از پلیس و دستگاه قضایی خواست با این مجرمان به شدت برخورد کنند و تاکید کرد محله نظام آباد و خیابان مدنی یکی از مناطق جرم خیز پایتخت است که ابتدا نیاز به پاکسازی و سپس نیاز به فرهنگ سازی دارد. پلیس باید همانند منطقه خاک سفید این محله را از وجود اراذل و اوباش، معتادان و کیف قاپان پاک‌سازی کند. ما حق داریم در محله ای به کسب و کار بپردازیم که امنیت آن تامین شده باشد.

یکی از جوانان محله نیز با بیان اینکه محله نظام آباد و خیابان مدنی دارای چند اراذل و اوباش بود که پلیس با آنها برخورد کرد گفت: درست است که این محله اراذل و اوباش و گردنکش ندارد اما متاسفانه شیشه و مواد روانگردان در این محله بیداد می کند و پلیس باید فکری به حال معتادان و برخورد با آنها کند. چرا با معتادان شیشه نباید مانند سایر معتادان برخورد شود و آنها نیز دستگیر و به زندان بیفتند. امروز معضل شیشه در برخی از مناطق تهران از سرقت کیف قاپی بیشتر است. مردی که امروز مرتکب این جنایت شد نیز یکی از معتادان شیشه بود.

در بیمارستان امام حسین (ع) یکی از مجروحان این حادثه که پسر جوانی بود در مورد وقوع حادثه گفت: در حال عبور از خیابان مدنی بودم که مرد خشمگینی را دیدم که با سلاح سرد در حال حمله به شهروندان است و اقدام به فحاشی می کند. مرد مسلح قصد داشت به چند دختر جوان حمله کند که بلافاصله خودم را به او رسانده و مانع این کار شدم اما مرد خشمگین که به هیچ چیز توجه نداشت با سلاح سرد چند ضربه به دست و شکم من زد.

یک شاهد عینی اعلام کرد: در حادثه حمله یک فرد شرور به عابران در خیابان شهید مدنی وی قصد داشت به زور وارد یک مدرسه دخترانه شود که مسئولان مدرسه اجازه ندادند.

به گزارش مهر، یک شاهد عینی حادثه امروز در خیابان شهید مدنی اظهار داشت: آنچه که من دیدم یک جوان حدودا 22 ساله بود که بر ترک موتورسواری در خیابان جولان می داد و قصد داشت به زور وارد یک مدرسه دخترانه شود که مسئولان مدرسه اجازه ندادند.

وی افزود: این فرد شرور یکی از اولیای مدرسه گلستان را زخمی و پسر بچه 9 ساله ای را هم با چاقو زد و مادر این پسر بچه هم از پشت مورد ضربات چاقوی این فرد قرار گرفت.

بعد هم در وحیدیه یک فروشنده را با ضربات چاقو مورد ضرب و شتم قرار داد. آنچه از تعداد زخمی ها مشخص است 16 نفر زخمی شدند.

گفتنی است حال مجروحان این حادثه روبه بهبودی است و به گفته یکی از پرستاران بیمارستان، تیم پزشکی تمام تلاش خود را برای بهبود حال مجروحان حادثه انجام داده است.


 ضارب شهروندان در خیابان مدنی ساعاتی پیش در قم دستگیر شد
 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادستانی تهران، متهم که حسین نام دارد و 23 ساله و بیکار است، در خیابان شهید مدنی تهران در اقدامی جنون آمیز 12 شهروند تهران را با استفاده از چاقو مورد حمله قرار داده و آنها را مجروح کرده بود.

متاسفانه در این حادثه یکی از مجروحان جان خود را از دست داد و متهم نیز پس از ارتکاب جرم از محل متواری شد.

پس از وقوع این حادثه با دستور بازپرس ویژه قتل و تلاش ماموران نیروی انتظامی، متهم ساعاتی پیش با صدور نیابت قضایی در شهرستان قم دستگیر و بازداشت شد.

تحقیقات از نامبرده آغاز شده و به دستور دادستان تهران مقرر شده است پرونده در اسرع وقت با تکمیل تحقیقات جهت رسیدگی به دادگاه ارسال شود./ع
طنز 
حالا فهمیدید چرا باید جمعیت ایران اضافه بشه ؟
 اره دیگه دو تا مثل این جوان پیدا بشوند  که همه تو ایران اشتر پشتر می شوند ؟؟
مصرف مخدر شیشه برای امینت جامعه خطرناک است مصرف مخدر شیشه و ادمکشی مصرف شیشه ایجاد توهم می کند مصرف شیشه برابر جنون و جنایت مصرف مخدر شیشه و جنایت جرم و جنایت با مصرف شیشه پشت پرده جنایت شیشه ای  
ضارب  شیشه ای مدنی دستگیر شد اقدام جنون امیز معتاد شیشه ای در خیابان شهید مدنی

وخامت حال 3 مجروح دردرگیری امروز

 مرد شیشه ای در 5 دقیقه 11 نفر را مجروح کرد و یک نفر را کشت
  • شیشه، طاعونی که ذره ذره می‌کشد Methamphetamine

    هیچ نظری موجود نیست: