ریتالین کافئین اسید نیکوتینک

داروهای شب امتحانی  ریتالین و کافیین و اسید نیکوتینیک کنکوری ها تا آخر این مقاله را بخونید
داروی شب نخوابی برای امتحان ریتالین     داروی ضد  خرفتی   ...بدو بدو شب امتحان است گرونش کردم ؟؟؟ این تلویزیون هم همه اش داره تبلیغ غیر مستقیم می کنه که ای دانش آموزان ریتالین برای شب امتحان خوب نیست  و با این کارش بازار ریتالین را داغ کرده همه می گن این ریتالین چیه، فکر می کنم مجری تلویزیون یک سر وسری با ناصر خسرو داره؟؟ خودمونیم بد چیزی هم  نیست؟ریتالین را می گم نه مجری را ؟(( ما زمان دانشجویی ریتالین خارجی می خریدیم3000 تومان یک بسته))           
متیل فنیدیت  یا ریتالین یکی از بهترین داروها برای درمان سندرم کودکان هیپر اکتیو(آتیش پاره) است .این دارو در ایران با نام استیمدیت و قرصهای 10 میلی گرمی به فروش می رود و صد البته در هیچ دارو خانه ای یافت نمی شود .زیرا بازار آزاد آن داغ است ؟فصل امتحانات زمان داغی بازار ریتالین است .
اکثر دانشجویان پزشکی و پزشکانی که می خواهند امتحان برد تخصصی به دهند با این دارو آشنایی کامل دارند .جدیدا دانش آموزان دبیرستان نیز از این دارو در زمان فصل امتحانات استفاده می کنند .(دست زیاد شد).خواص ریتالین عبارت است در دوز کم باعث بی خوابی و. افزایش تمرکز و حافظه و افزایش قدرت استدلال و میزان خون رسانی را به قسمتهای از مغز که فعال نیستند افزایش و باعث افزایش هوش به طور موقت در افراد سالم می شود (در بالغین). این دارو که در کودکان عقب افتاده و یا سندرم
adhd داده می شود .حدود 7-3 در صد کودکان در دبستان دارای این سندرم هستند در سندرم adhd بچه ها بسار بازیگوش و پر جنب وجوش و با هوش و کم خواب هستند . این دارو باعث ایجاد آرامش و خواب و
 با عث افزایش ضریب هوشی می شود .(در بالغین بی خوابی می دهد اگر خوردین خوابیدین حتما تو دوره بچه گی ماندین )اما به شما بالغین  توصیه می کنیم که از این دارو استفاده نکنند زیرا که با اینکه وابستگی جسمی زیادی نمی دهد اما وابستگی روحی آن بسیار شدید است و در صورتی که مصرف کننده دچار وابستگی روحی به آن شودو دل کندن از آن مشکل است (اکی ثانیه افسردگی را درمان می کند برای همین بیماران دچار افسردگی به اون معتاد می شوند)
این دارو در مصرف طولانی مدت باعث ،پرخاش گری و بی اشتهایی و لاغری  ،می شود (امان از دست خانمها )اما به عنوان داروی لاغری توصیه نمی شود.
اصل این قرص توسط شرکت نوارتیس سویس ساخته شده است .و قرصهای اصل تا بسته ای 60 هزار تومان 100 عدد به فروش می رود اما نوع ایرانی آن در داروخانه 8-9 هزارتومان و در بازار آزاد تا 25 هزار تومان به فروش می رود (البته در فصل امتحانات به دو برابر قیمت هم می رسد ).که البته نوع ایرانی آن بهتر است ؟؟؟ریتالین به دلیل خاصیت آنتی کولینرژیک باعث افزایش ضربان قلب و خشکی دهان می شود . اکثر افراد وارد برای آنکه با مقدار کم به نتیجه مطلوب برسند قرص ها را خورد کرده و از طریق منخرین  اسنیف می کنند که این امر باعث افزایش سرعت اثر و کاهش دوز مصرفی می شود .اغلب این افراد با خورد کردن یک قرص و ایجاد 10 خطه 10سانت و اسنیف ان با کمترین  مقدار به بیشتری میزان از اثرات این دارو استفاده می کنند.البته لازم به ذکر است که نوع ریتالین که به نام خارجی در ایران به فروش می رود در اصل ساخت کشور همسایه پاکستان است(تقلبی) و دیگر این فرم ریتالین 10 میلی گرم در دنیا ساخته نمی شود .این دارو در بالغین باعث بی خوابی ودر اطفال باعث خواب آلودگی می شود .
اما کافیین
کافیین به طور معمول در قهوه وجود دارد و باعث بی خوابی می شود ولی باعث افزایش تمرکز نمی شود .در بازار پودر سفید ان به فروش می رود که جوانهای امریکا از اون برای حال و حول استفاده می کنند و به صورت اسنیف داخل بینی استفاده می شود .در بازار نا صر خسرو قیمت ارزانی دارد و به سهولت در دسترس است .
ولی طپش قلبش ادم را بی چاره می کنه.
اسید نیکوتیینک=عاشق این ویتامین هستم (از گروه ویتامین های ب است )زیرادو تاش که بندازی بالا صورت مثل لبو قرمز می شود و بدنت به خارش می افته و جریان خون مغز را 3 در صد افزایش می دهد بی خوابی نمی آورد ولی میزان هوش و تمرکز و حاقظه را به مقدار زیاد بالا می برد غالبا به پیر مردها برای دمانس (زوال عقل )می دهند . به تمامی کسانی که پول خریدن ریتالین را ندارند.جایگزین ارزان آن اسید نیکوتینک را پیشنهاد می کنیم اما یادتون باشه که در صورتی که رنگ پوست شما سفید است به سرعت باعث افزایش خون در ناحیه صورت و قرمزی شدید صورت می شود (عین لبو )و خارش بینی و بدن می شود  که اگر کسی شما را ببیند فکر می کند معتاد هستید . در هر صورت این هم دستمز اونهای که تا آخر این مقاله را خوندند ضمنا قرص های اسید نیکوتنیک 25 و 100 میلی گرمی است که یک عدد صدش (روزانه )برای امتحان ریاضی کافی است .
|(تذکر آقایان جوان کم مصرف کنند چون عروق و شریانها را هم باز می کنه میزان زیادی خون به آلت مردان میرسه و باعث نعوظ اون می شه که ممکن است بجای رفتن به سر امتحان ریاضی هوای کار دیگری به سرتون بزنه و سر از کمیته در بیارین ؟؟؟؟؟)


اصول دوپینگ مغزی با داروی ریتالین - صفحه اصلی

opium.site: طریقه اکادمیک و علمی درس خواندن برای تقویت حافظه قسمت دوم

8. opium.site: خطرات تزریق ریتالین inJection RItalin -methylphenidate

opium.site: ریتالین زیر زبانی Sublingual Ritalin

opium.site: ریتالین خوب یا بد حقیقت را بگویید

opium.site: قیمت 100 عدد ریتالین به بالای 150 هزار تومان رسیده است ...

opium.site: ریتالین

جایگزین ریتالین برای افزایش حافظه جینکوبیلوبا و اسید ...

هیچ نظری موجود نیست: