فرمول یکسان کراک ایرانی و چیز(استارتر ) امریکایی




فرمول یکسان کراک ایرانی و چیز(استارتر ) امریکایی
ساخت مخدر پنیر یا استارتر - فرمول ساخت کراک ایرانی و چیز یکی است .
یکی از جدیدتری مخدر های که در بازار امریکا رایج است مخدر پنیر است .چیز یا پنیر با اسامی مختلف مثل استارتر یکی از مواد مخدر رایج بین جوانان 13 تا 18 ساله است .
این ماده در امریکا از ترکیب هرویین سیاه مکزیک با قرص استامینوفن و انتی هیستامین کلرفنیرامین ساخته می شود .
در امریکا قرص تایلنول حاوی استامینوفن است وقرص کلرفنیرامین (بیشتر دیفن هیدرامین )جداگانه فروخته می شود در ایران یک عدد قرص ادالت کلد (سرماخوردگی بالغین )هم حاوی کلرفنرامین و هم استامینوفن است .
در واقع با ترکیب یک قرص ادلت کلد با هرویین می توان ماده مخدر استارتر ساخت .که در مصرف بسیار مشابه کراک ایرانی عمل می کند .
این فرم ترکیب سه داروی هرویین و استامینوفن و کلرفنیر امین با هم ماده مخدری از هرویین می سازد که به مراتب دارای قدرت نشئگی بیشتر از هرویین به تنهایی  است .
علت افزایش پتانسیل هرویین در ماده مخدر چیز و کراک ایرانی  را می توان بیشتر به علت وجود دیفن هیدرامین دانست .زیرا این ماده روی گیرندهای انتی کولینرژیک بیشترین  اثر را می گذارد .
به اعتقاد مولف و با تجربه شخصی احتمال اینکه ماده مخدر که در ایران به نام کراک مشهور است به نوعی فرمول مشابه با چیز داشته باشد .بسیار زیاد است .
کراک ایرانی در موقع استفاده هم دارای اثرات مخدر هرویین است و هم داری اثرات تحریک سیستم سمپاتیک این مسله به خوبی در مورد چیز هم دیده می شود . این تشابه اثرات چیز و کراک می تواند مشخص کننده ان باشد که هر دو ماده از مواد یکسان ساخته شده باشند .و تنها فرق انها در نوع هرویین است که در چیز فرم سیاه هروئین مکزیک و در فرم کراک از فرم هرویین سفید افغانستان استفاده می شود .و علایم تحریک سمپاتیک در کراک ایرانی به علت وجود انتی هیستامین است .
فرمول چیز=هروئین  سیاه مکزیک  +استامینوفن +دیفن هیدرامین
فرمول کراک =هرویین افغانستان+استامینوفن +دیفن هیدرامین
البته می توان بجای دیفن هیدرامین از کلروفنر امین در ایران و پسودو افدرین هم استفاده کرد

هیچ نظری موجود نیست: