فلوکسیتین به روایت یک مصرف کننده Fluoxetine



فلوکسیتین به روایت یک مصرف کننده  
فلوکستین یه نوع داروی ضد افسردگیه که باعث میشه غلظت سرتونین تو مغز بالا بره اما فرقش مواد مخدر اینه که اعتیاد آور نیست. 
 من یک سال روزی 40 میلی گرم مصرف کردم یه دفعه کنار گذاشتم نه خماری جسمی داره نه روانی از عوارض این دارو میتونم به سردرد تهوع و خواب آوریش اشاره کنم . 
موقعی که صبحا 40 میلی گرم فلوکستین و شبا موقع خواب یه دونه آلپرازولام 1 مصرف میکردم فرداش خیلی ریلکس و سرحال بودم اما این دارو با خیلی چیزای دیگه تداخل شدیدی داره مخصوصا ترامادول که باعث مرگ میشه حتی اگه مصرف فلوکستین رو قطع کردید تا 14 نباید ترمادول مصرف کنین چون خیلی خطرناکه از این دارو باید حداقل 8 هفته با دوز کافی مصرف بشه تا اثر ضد افسردگی خودشو نشون بده به خاطر همینه که خیلیا زود ازش نا امید میشن چون میبینن تو هفته های اول بی اثره
همچنین این دارو با الکل هم تداخل شدیدی داره که باعث حملات پانیک و سردرد های شدید میشه در کل داروی بدی نیست من فعلا 2 روزه که مصرفشو قطع کردم 

نویسنده شروین  
 -از کسانی که هر داروی اعصاب یا مخدر مصرف می کنند می خواهیم که انچه می دانند را بنویسند تا با نام خودشان منتشر کنیم  

Fluoxetine capsules (20 mg), as prescribed in the United Kingdom کپسول فلوکسیتین  (20 میلی گرم) ،

هیچ نظری موجود نیست: