دانشجویان پررو با ریتالینRitalin و دیوانه با مودافینیل Modafinil

 http://buy-provigil.com/images/buy_generic_modafinil_provigil_online.jpg
دانشجویان پررو با ریتالینRitalin  و دیوانه با  مودافینیل Modafinil

چند روز پیش یک دانشجو  که از دوستان خانوادگی ما است به من زنگ زد و گفت ؟
بیشتر بچه های دانشجو ترم پیش مشروط شده اند و این ترم هم استاد گفته است که امتحانات را سختتر  از دور قبل بر گذار می کند برای همین همه دانشجویان تصمیم گرفته ایم که برای درس خواندن و امتحان دادن  ریتالین مصرف کنیم  ؟
هر چقدر بهش گفتم که بابا این ریتالین ها همه تقلبی است و تمرکز که نمی دهد عوارض زیادی هم دارد و بجای ریتالین جینکوبیلوبا بخور به خوردش نرفت و گفت یکی از بچه ها  رفته برای همه ریتالین خریده است حالا من می خواهم به پرسم چطور و چند تا ریتالین بخوریم ؟
من که دیدم  حریف طرف نمی شم با کمترین دوز ریتالین را بهشون پیشنهاد کردم گفتم نصف صبح نصف ظهر بخورید .
چند روز بعد دیدم طرف زنگ زد که یکی از دخترهای کلاس حالش بد شده زنگ زدند اورژانس امده یکی دیگه هم انقدر حالش بد شده بوده که بردنش دکتر و حال بعضی دیگر هم خوش نیست
گفتم با روزی یک قرص ریتالین که کسی این جوری نمی شه ؟
گفت والله بعضی بچه های فکر کرده اند که اگر مقدار بیشتری  قرص ریتالین مصرف کنند اثرش بیشتر است برای همین یکی  از دخترهای دانشجو صبح یکی نصفی قرص ریتالین خورده حالش بد شده بقیه هم روزی دو سه  تا ریتالین خوردند همشون کارشون به دکتر کشیده است .
بعضی از دانشجویان فکر کرده اند که اگر تعداد بیشتری ریتالین بخورند می توانند تمرکز و حافظه بیشتری داشته باشند برای همین بجای نصف  قرص صبح و ظهر روزی دو سه تا خوردند و این جوری شده اند ؟
گفتم خوب الحمد الله دیگر ریتالین مصرف نمی کنند دیگه ؟
گفت اره  بچه های گفتند ریتالین خوب نیست حالا یکی از بچه ها رفته  که به جای ریتالین پروویجیلPROVIGIL برامون تهیه کنه ؟؟
راستی دکتر روزی چند تا پروویجیل می توانیم بخوریم ؟؟؟

opium.site: "مودافینیل"، (Modafinil)

opium.site: مودافینیل ممکن است به قدرت یادگیری کمک کند

opium.site: ریتالین تقلبی و داروهای تقلبی fake ritalin pills

opium.site: مصرف ریتالین می تواند استرس stress استرس و اضطراب ...

opium.site: دوپینگ مغزی و افزایش حافظه با دارو

opium.site: داروهای Nootropic چیست .(مودافینیل .ریتالین.پروویجیل )

opium.site: افزایش حافظه با دارو(پروویجیل .ریتالین )

opium.site: پروویجیل برای افزایش حافظه و تمرکز

هیچ نظری موجود نیست: