کوکائین با بوی سیب زمینی و ادرار ؟Cocaine abuse with potatoes and urine odor

Cocaine abuse with potatoes and urine odor
              http://static.ddmcdn.com/gif/potatoes-1.jpghttp://tigerlillies.com/shop/images/urine_cover.jpg
کوکائین با بوی سیب زمینی و ادرار ؟
دو ماده مخدر صنعتی  این روزها در جهان جایگزین مخدر کوکائین شده اند ماده مخدر  مفدرون و مخدر  نمک حمام ؟
البته مصرف کننده های مخدر کوکائین به درستی اثرات کوکائین و طعم و مزه  انرا می شناسند .
ماده مخدر حمام نمک (mdpv) که این روزها مصرف ان در امریکا و دیگر کشورهای جهان با افزایش جرم و جنایت و ادم خواری همراه بوده است از لحاظ شکل  و اثرات مشابه مخدر کوکائین است . و به دلیل ارزان بودن ماده مخدر نمک حمام بعضی از قاچاقچی ها و دلالان مواد مخدر نمک حمام را  با کمی پروکائین مخلوط می کنند  و به جای کوکائین می فروشند .
ماده مخدر MDPV متیل دی اکسی پیرووالرون   تا زمانی که در بسته بندی الومینیومی  است سفید رنگ است ولی اگر ان را از بسته خود خارج و مدتی در هوای ازاد قرار دهید رنگ ان کمی به زردی می زند .و بوی مشابه با سیب زمینی می دهد .
ماده مخدر مفدرون هم اثراتی مشابه با مخدر کوکائین دارد ولی بوی شدید امونیاک  می دهد و مصرف ان به صورت اسنیف باعث سوزش شدید بینی و اب ریزش از چشمها  می شود و احتمال اینکه  مخدر مفدرون را به جای کوکائین در ایران بفروشند کم است .
درهر صورت موقع خرید کوکائین در ایران  کمی از ان را به لثه ها بمالید اگر لثه ها به سرعت بی حس شد ممکن است این ماده مخدر کوکائین باشد ولی حتما ان را بو کنید کوکائین اصل بوی دوا می دهد ولی نه بوی سیب زمینی یا ادرار ؟

                    http://gomezhyatt.com/wp-content/uploads/2009/09/Kate-Moss-Snorting-Cocaine-Coke.jpg

opium.site: ادرار درمانی با خوردن قارچ روانگردان آمانیتا موسکاریا Urine ...

opium.site: معتادان به مخدر شیشه (متامفتامین ) می توانند ادرار خود را ...

opium.site: معتادان به ترامادول ادرار خود را بخورند بیشتر نئشه می شوند ...

opium.site: ریتالین (متیل فنیدات) (ritalin)کافئین و بنزوکائین ...

opium.site: کوکائین ها در ایران تقلبی و حاوی bath salt هستند 'fake ...





ماده مخدر 'مفدرون' تهدیدی جدی برای سلامت جامعه است

اراك - قائم مقام كمیته فرهنگی و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان مركزی نسبت به مصرف ماده مخدر 'مفدرون' هشدار داد و آن را تهدیدی جدی برای سلامت مردم به ویژه نسل جوان عنوان كرد.

1391/04/14 - 09:43
'غلامرضا فتح آبادی' روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به گزارش مركز تحقیقات پزشكی قانونی، ماده مخدر مفدرون به صورت غیرقانونی و قاچاق از كشور چین توسط شبكه مافیایی مواد مخدر وارد كشور می شود كه به شدت اعتیاد آور است و مشكلات جسمی و روانی برای مصرف كننده ایجاد می كند.
وی اظهار كرد: مفدرون از مواد مخدر جدید است كه به صورت قرص و پودر سفید رنگ در بازار وارد شده و مصرف آن اثراتی مشابه اكستاسی، آمفتامین و كوكائین دارد و از طریق بلعیدن ، استنشاق از راه بینی و تزریق استعمال می شود.
مدیركل دفتر امور اجتماعی استانداری استان مركزی توضیح داد: احساس سرخوشی مفرط، آزادی و بی خیالی، آسیب به بخش حافظه كوتاه مدت مغز و كاهش اشتها و افزایش دمای بدن از علایم مصرف این مواد مخدر خطرآفرین است.
فتح آبادی یادآور شد: هذیان، توهم، بی نظمی در ضربان قلب و اضطراب از شایع ترین عوارض مصرف این ماده مخدر است.
وی بیان كرد: این ماده مخدر مرگ آفرین با برند و پوشش بسته های نمك و یا غذای گیاهی در اینترنت به فروش می رسد و شهروندان باید در این خصوص هوشیار باشند.

هیچ نظری موجود نیست: