خداوند گفت جهان روشن شود و همه جا را روشنایی در بر گرفت ؟

الْحَمْدُ لِلّهِ الَّذي خَلَقَ السَّماواتِ وَ اْلأَرْضَ وَ جَعَلَ الظُّلُماتِ وَ النُّورَ .( انعام 1 )

ستايش خدايى را كه آسمانها و زمين را آفريد، و تاريكيها و روشنايى را پديد آورد.
در کتاب مقدس تورات می خوانیم
خداوند ابتدا زمین و اسمان را افرید و همه جا تاریک بود و خداوند گفت جهان روشن شود و همه جا را روشنایی در بر گرفت 

روشنگری  درباره مواد مخدرو اعتیاد چگونه باید صورت بگیرد


روزهای اولی که من درباره طریقه های ساخت مواد مخدر در این سایت می نوشتم گمان همگان بر این بود که منظور من اشاعه و رواج ساخت مواد مخدر است
بسیاری هنوز بر من این ایراد را می گیرند که چرا با نوشتن درباره ساخت مواد مخدر باعث روش کردن اذهان عمومی به خصوص جوانان می شوم و شاید این انگیزه را در عده ای ایجاد کنم که به دنبال ساخت مواد مخدر رفته و با رواج مواد مخدر باعث ایجاد فساد و تباهی در جامعه بشوند
من بارها به انها جواب دادم که علم و دانش فی نفسه مخرب و شیطانی نیست و اگر ما از علوم برای رسیدن به مقاصد شیطانی استفاده می کنیم این ما هستم که دارای افکار شیطانی می باشیم
مضاعف بر اینکه سال ها است افرادی که مبادرت به ساخت و فروش مواد مخدر صنعتی می کنند احتیاج به نوشته های من ندارند و گروهی هم که می خواهند با خواندن مطالب من دچار وسوسه شده و به دنبال این کار بروند فاقد تجربه و معلومات لازم هستند و ذکر من از طریق ساخت این مواد فقط اشنایی اولیه با چگونگی ساخت مواد است زیرا پایه اولیه برای درک بسیاری از مسائل درباره مواد مخدر شناخت اولیه انها است
اگر من درباره ساخت ماده مخدر شیشه (متامفتامین ) و فرق ساخت ان با ماده مخدر متکاتینون (افدرون ) نمی نوشتم امروز اثبات این مسله که انچه به عنوان ماده مخدر کریستال در ایران رایج است فاقد متامفتامین و همان مخدر افدرون است غیر ممکن بود
بدون اغراق و خودستایی می گویم کاری را که من درباره شناخت مواد اولیه موثره موجود در ماده مخدر شیشه ایرانی(افدرن ) و یا مخدر کراک انجام داده و نوشته ام اگر انجام نداده بودم شاید تا سال های زیادی کسی به دنبال ان نمی رفت و هنوز ما شناخت درستی از مواد موثره موجود در این مواد مخدر نداشتیم و در جهل بودیم . 
امروز تمامی افراد علاقمند به دانش می توانند با دسترسی به مقالات من از دنیای جهل خرافات درباره مواد مخدر جدید صنعتی بیرون امده و با دیدی علمی به مواد مخدر و اثرات ان بنگرند
من تنها وظیفه ملی میهنی و دینی خود را انجام دادم و اینکار را بدون هیچ چشم داشتی و یا بهره ای انجام دادم
متاسفانه در راهی که من در پیش گرفتم عده ای نااگاه که من انها را مهجوران علمی خطاب می کنم سد های زیادی در برابر من ایجاد کردند
انها بدون انکه اخر شاه نامه را بخوانند با قضاوت های عجولانه و پیش داوری های خود من و انچه را که نوشته بودم را محکوم کرده و مطالب من رادر اینترنت یا از بین برده ویا انرا از دسترس عموم خارج کردند
این سانسورها باعث نشد که من دست از کار بکشم چون من بسیار اگاه تر از ان عده ای هستم که در رابطه با مواد مخدر علم مبارزه بلند کرده ولیکن به نوعی اب در اسیاب دشمن می ریزند و با اطلاع رسانی های نااگاهانه خود نه تنها از رواج مواد مخدر در ایران جلوگیری نمی کنند بلکه خود باعث رواج هر چه بیشتر مواد مخدر می شوند
عده ای که هنوز اصول اولیه مبارزه با مواد مخدر و جلوگیری از رواج مواد مخدر در یک جامعه  را نمی دانند و هنوز  فکر می کنند با حفاظت های فیزیکی مرزها و عدم ورود مواد مخدر می توان جامعه ای را از اعتیاد مصون داشت
امروزه دیگر با وجود طریقه های راحت برای  ساخت مواد مخدر صنعتی که   مواد اولیه ان در هر کوی و برزنی یافت می شود و یا مواد مخدری مثل کانابیس های صنعتی که می توان یک تن از مواد شیمیایی موثر در انرا در یک لیوان اب حل کرده و از کشوری به کشور دیکر قاچاق نمود مبارزه با مواد مخدرو رواج ان  باید اشکال جدیدتری  بگیرد
باید با ترویج فرهنگ درست و تبین علمی و فرهنگ سازی در بین نوجوانان و جوانان انها را در برابر اعتیاد به مواد مخدر واکسینه نمود
در کشوری که مردمش به دنبال مصرف مواد مخدر نباشند هیچ قاچاقچی و یا ماده مخدری جایگاهی ندارد 
opium.site: خداوند گل انسان رابا پنجه شیطان (حشیش ) افرید ؟؟
 opium.site: مصرف مواد مخدر صنعتی و متامفتامین (شیشه)و اکستاسی ...
opium.site: ماده مخدر روانگردان صنعتی جدید 2C-C دو سی سی چیست 2C ...
opium.site: مواد مخدر جدید روانگردان صنعتی و گیاهی ناشناخته در ایران
opium.site: مواد مخدر روانگردان صنعتی جدید
opium.site: فروش ماده مخدر اسپایس و نمک حمام درون ظروف آب نبات /عکس
opium.site: ماده مخدر شیشه ایرانی (متکاتینون )(افدرون ) چیست ...
opium.site: عامل گسترش اعتیاد به ماده مخدر تریاک و شیشه در ایران ...
opium.site: مزخرفات مسئولان مبارزه با مواد مخدر درباره مواد مخدر روانگردان

هیچ نظری موجود نیست: