مخدر اشک خدا چیست ؟ what is God tear drug



هروئین با نامهای جدید در شکلها و بسته بندی مدرن
هنوز از خاطره ها نرفته كه چگونه ترياك جاي خود را در ميان ايرانيان باز كرد، انگليسي ها سوخته آن را مي خريدند و مردم به ترياكي شدن تشويق مي شدند، چپق و قليان از مد sافتاده بودند و ترياك و وافور مد شد، اما همانگونه كه زمان از توقف باز نمي ايستد و هر روز اختراع و اكتشاف جديدي مي شود و هر روز چيزي براي تعجب كردن و انگشت حيرت به دهان گرفتن انسان ها پيدا مي شود مخدر ها هم روز به روز به روز شدند و نشئه شدن ها هم به روزتر شد، روزگاري با پك زدن هاي عميق به وافور، زماني ديگر با استنشاق گردهاي سفيد هروئين بر روي زرورق يا تزريق آن!
اسم ها هم به روز شدند ترياك سنتي و طبيعي رو به فراموشي مي رود چون هم قديمي است و هم بي كلاس است و كراك و شيشه و اشک مدرن و صنعتي طرفدار پيدا كرده است.
جوانان هم ترياك و هروئين را مخدر مي دانند و كراك و شيشه و اشک را مخدر نمي دانند شايد چيزي مي دانند در حد يك قليان ،آن هم از نوع ميوه اي اش پس ترس و ابائي براي عدم مصرف آن ندارند
با توجه به اینکه در دوسال گذشته در هفته مبارزه با مواد مخدر( تیر 88 و89 ) اطلاعاتی را درخصوص عوارض مصرف کراک و شیشه در اختیار شهروندان محترم پارسیان قراردادیم امسال تصمیم داریم دراین مقاله در خصوص ماده مخدر اشک و عوارض مصرف آن که چند ماهی است متقاضیان زیادی پیدا کرده صحبت کنیم.
در هر جامعه‌اى پس از شیوع مواد اعتیادآور و مشاهده عوارض سوء آن، میل به مصرف آن در افراد کم مى‌شود و در شرایط کنونى نیز هروئین به عنوان ماده مخدر خطرناک و خانمان‌سوز در جامعه جا افتاده است. بنابراین قاچاقچیان با تغییردربسته بندی رنگ، ظاهر و نام این ماده مخدر سعى در ایجاد بازار فروش کرده‌اند.
مواد مخدر و اعتیاد به آن خطرناکترین پدیده جامعه امروزی بحساب می‌آید که جز تباهی، نابودی، بیماری، پشیمانی و مرگ چیزی به دنبال نخواهد داشت.
نتیجه و عاقبت افرادی که به مصرف مواد مخدر رو می آورند باید درس عبرتی برای افراد دیگر بخصوص جوانان باشد تا بخاطر شادی‌ها، خوشی‌ها و اثرات زودگذر و تحت تاثیر دوستان ناباب هرگز حتی فکر مصرف آنها را نیز به خود راه ندهند.
معاشرت با دوستان ناباب، وجود معتاد در خانه، بیکاری، اختلافات خانوادگى و همچنین کنجکاوى از عوامل مصرف مواد مخدر در بین نوجوانان و جوانان ذکر مى‌شود
وقتى نوجوانان به مصرف مواد مخدر روى مى‌آورند پس از مدتى دچار افسردگى شده و خودشان را از دیگران جدا مى‌کنند همین رفتار باعث مى‌شود که محیط مدرسه کم‌کم برایشان خسته کننده شده و در نهایت از درس و تحصیل طرد مى‌شوند.
يكي از راهكارهاي اساسی رويارويي با مواد اعتیاد آور در سراسر جهان ، در پيش گرفتن رويه پيشگيري است .
هنگامي كه بيشترين تبليغات قاچاقچيان و فروشندگان مخدرهاي صنعتي با عنوان هايي همچون بي خطر بودن ، عدم اعتياد آور بودن و... در كنارارزاني و آساني تهيه آنها قرار مي گيرد ، براي رويارويي با اين مواد ، هيچ راهكاري بهتر از پيشگيري نيست.
به همین منظور واحد سلامت روان مرکز بهداشت شهرستان پارسیان در نظر دارد با هدف پیشگیری از آسیبهای روانی اجتماعی خصوصا اعتیاد با اطلاع رسانی و افزایش آگاهی افراد جامعه گامی موثر در کاهش تقاضای مصرف موادمخدر و پیشگیری از اعتیاد بردارد.
 
 مخدر اشک خدا  چیست ؟ what is God tear drug
اشک God Tear  يكي از قويترين مواد مخدر محسوب شده و بشدت اعتياد ايجاد ميكند
 
اشک در آزمايشگاههاي مخفي و خانگي با فشرده‌كردن و غلیظ کردن هروئين بدون در نظر گرفتن هر گونه استانداردی انجام مي شود. و هر آزمایشگاهی بسته به نوع امکانات و سلیقه تولیدکننده متفاوت است و تولید کنندگان برای سود بیشتر انواع مواد دیگر (هر نوع داروی آرام‌بخش و کورتن ) را به این ماده اضافه می کنند .
بطوريكه طي يكماه اول مصرف دائم از آن مقدار مصرف به 2 يا 3 برابر روز اول مصرف رسيده و تعداد دفعات مصرف روزانه نیز بیشتر می شود .
اشک ماده ای است؛که در واقع با نام جدید معرفی شده. نوجوانان نمی‌دانند که بدتر از هروئین است بنابراین وحشتی که از هروئین دارند ازاشک ندارند و اکثرا خیال می‌کنند اشک چیزی در حد قرص‌های روان‌گردان و اکستازی است. به همین دلیل از مصرف آن وحشت ندارند و این عامل شروع اعتیاد و علت فاجعه است.
اشک ماده پودری به رنگ کرم مایل به قهوه ای است و آن را به صورت دست ساز در کپسول( قرص ) ریخته وبه صورت دانه های کپسول هر عدد 3500 تومان به فروش می رسانند
بطور متوسط هر بیمار معتاد روزانه 4تا 8 کپسول اشک را حداقل مصرف می نماید
فرد مصرف کننده برای مصرف می بایست ماده اشک را از درون کپسول بر روی زر ورق ریخته و به صورت تدخین مصرف کند .
در حال حاضر که قیمت تریاک بالا رفته اشک نسبتا قیمت پایین تری دارد حمل آن هم بسیار راحت است و اثر گذاری اش بر روی بدن بیشتر است اما مصرف کننده غافل از عوارض مصرف این هروئین غلیظ شده می باشد.
عوارض مصرف اشک
ابتدا احساس لذت و سرخوشی وسپس کج خلقی و افسردگی، احساس بي ارزش بودن و ولع فراوان براي مصرف مجدد
تیره شدن پوست
اضطراب و بی قراری
وابستگی شدید
کاهش شدید سطح هوشیاری
عدم تعادل
بی حوصلگی
کاهش میل و توانایی جنسی
کاهش وزن
چرت زدن دائمی
بی توجهی به وضعیت بهداشتی و سلامتی
در نهایت در يك دوره زماني بسيار كوتاه، اين ماده كنترل مصرف كننده را در دست ميگيرد و اين الگوي رفتاري به اعتياد شديد مي انجامد.




  • مرگ با قرص های اکستاسی تقلبی حاوی ماده مخدر متوکس...
  • مواد مخدر چه بلايی سر انسان می آورد؟
  • PMA and PMMA Study Guide & Homework Help PMA and P...
  • متیلن‌دی‌اکسی‌متوکسی‌آمفتامین Methylenedioxymeth...
  • هشدار: ماده مخدر خطرناک در بلژيک قربانی می گیرد (ق...
  • گونه مرگبار مواد مخدر از ترکیبات آمفتامین
  • آيا می دانيد مغز معتادان چگونه کار می‌کند؟
  • تزریق ماده مخدر شیشه در ایران نداشته ایم
  • مخدر روانگردان صنعتی میتوسین metocin به جای قارچ...
  • موسیقی هیپ هاپ Hip-hop سکس ماری جوانا و مخدر جدید ...
  • دکتر البرت هافمن کاشف ال اس دی و(ایسا سیتن - اتیلا...
  • مخدر جدید مالی محبوب نوجوانان و دانشجویان در امریک...

  •   کراک چیست , پروتکل درمان کراک



    نویسنده -مطلب فوق از سایت های ایران است و نویسنده ان را تائید نمی کند
    Tear or God tear is street name pure heroin in iran
    we thik  tear drug is china white drug no heroin

    هیچ نظری موجود نیست: